Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (45271)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aamulla törmäsin sattumalta siihen sun yhteen kaveriin. Voi että, kun sillä on hyvät jutut😂En viitsinyt udella siltä sun kuulumisia vaikka teki mieli. Vahingossa tosin lipsautti, että teillä on yhteinen autoharrastus. Toivottavasti sulle on tiedossa yhtä hyvä viikonloppu kuin minulle. (Tämä oli naisen kirjoittama viesti)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitähän me sanoisimme toisillemme, jos saisimme siihen mahdollisuuden.
Olen odottanut tilaisuutta siihen. Ei tule tapahtumaan varmastikaan.
Mutta ajatus tapaamisesta on kutkuttava. Tulisi tähänkin elämään vähän sähköä.

Vaikka tulisi tilaisuus tai mahdollisuus jutella, en käyttäisi sitä. Olen jo sanonut kaiken minkä voin ja on käynyt selväksi, ettei hän halua olla kanssani minkäänlaisissa väleissä. Ihan rauhassa saa siis olla. En reagoisi mihinkään mitenkään.

Tämä siis gallupinlaisena vastauksena, aloittajan tilanne on tietenkin erilainen kuin omani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Villasukka 💜
Toivoisin sulta loppuelämäni aikana ainakin yhtä töröhuulipusua. Se ei ole musta liikaa vaadittu.

Mutta se on, että se jäisi siihen yhteen.

Se mehustaja

Suren ihan valtavasti sitä mitä ei koskaan tullut, koska se olisi aivan varmasti ollut ainutlaatuista kanssasi. Tiedän sen tällä intuitiolla ja varmuudella mikä näinä vuosina kasvoi sekä juurtui sisäiseksi tiedoksi ja varmuudeksi.

Mutta samanaikaisesti iloitsen siitä, että se avasi mut ihmisenä mittaamattomiin sfääreihin itseni kanssa. Ja tämän myötä tutustuakseni itseeni ja toseen sekä toisiin ihmisiin sellaisessa merkityksessä mitä ei ole ennen elämässäni ollut. Jotakin hyvin hedelmällistä on syntymässä.

Kuten sen minulle eräs ulkopuolinen sanoi. I want that this will give you both fruitful end. Minusta se oli koomisesti ja hauskasti sanottu. Tämänkielisenä. Sitruunalle hedelmällinen loppu:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukka 💜
Toivoisin sulta loppuelämäni aikana ainakin yhtä töröhuulipusua. Se ei ole musta liikaa vaadittu.

Heh, en ollut minä:) jaan pusuni mun sulhaselle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukka 💜

Äh, ei Villasukka uskalla sitä yhtäkään. Se on niin kiltti.

Vierailija

Minusta tuntuu, että olen satuttanut sinua tietämättäni. Ja mitä enemmän yritän viestittää sinulle välittämistäni, sitä enemmän sinusta tuntuu, että olen jotenkin falski. Enkä edes tiedä, miksi sinun juuri pitäisi tietää, että olet minulle merkityksellinen. Kun lopputulema on aivan sama.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi kiva kuulla Haribon Matador Mixistä.

Liian kumia suolistoon vietäväksi.

Muistinkin, että mari- annee pussi syömättä.nam

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko sen tyyppinen, ettet kiinny helposti ihmisiin ja ihmiset ovat sinulle melko yhdentekeviä? Vai kiinnytkö ihmisiin ja mietit, miten heillä menee? Miehelle.

Pidän itseäni suopeana ja myötämielisenä immeisenä, kiinnyn helposti, jopa esineisiin ja taidan olla nostalgikko. Talletan ja keräilen asioita. Muistoja.
Toisaalta ulkokultaiset maailmanparantajat ja hyväntekijät inhottavat minua. Kun "Estonia" upposi en välittänyt koko asiasta, kaikkien meidän on kuoltava joskus ja maailmassa on liikaa ihmisiä,vain harva sukua, oikeita immeisiä. Eräs psykologisoiva perheenjäsen totesi kauan sitten kylmyyteni juontuvan varhain koetusta äitini kuolemasta. En tiedä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukka 💜

Heh, en ollut minä:) jaan pusuni mun sulhaselle.

Ok, ja siinä sivussa käyt vähän kaipailemassa mua vauvapalstalla 💜

Vierailija

Kipinä on tallessa. Vanhat hyvät konstit on hallussa. Sitä voi kantaa päivän-pari mukanaan ilman, että se sammuu. Sen voi aina uudistaa tekemällä uuden nuotion ja jemmaamalla hiilloksesta punahehkuisen kekäleen. En aio antaa sen sammua koskaan. Säilytän sitä niin pitkään, kunnes jokin lopputulos saavutetaan.  Samalla lailla kuin hapanlevän juurta tai viljan siementä säilytetään. Uudistamalla välillä, ottamalla uudesta sadosta siemen talteen. Muinaiset ovat osanneet pitää kaikesta arvokkaasta huolta. Moni hetkisen ja modernin elämän kulutusyhteiskuntaihminen ehkä on vailla näitä taitoja ja tietoja tai mentaliteettia siihen tiettyyn jatkuvuuden varmistavaan omavaraisuuteen. Samaa se kai on vähän ihmisasioissakin. En ole lähtenyt deittisivustoille enkä Tindereihin, enkä menekään näkyvissä olevassa tulevaisuudessa. Kun on tunteita ja kiinnostusta tiettyä ihmistä kohtaan, miksi kerskakuluttaa pikaruokaihmissuhteita. En usko, että siitä jää mitään kovinkaan hyvää ja pysyvää. Ei toki pidä koskaan sanoa ei koskaan. Voihan jonakin päivänä kaikki olla lopullisesti ohi, luovutettu, unohdettu ja hylätty. Itseni tuntien se ei tapahdu kuitenkaan kuukausissa eikä vuosissa. 

Muutama ankea ja kiireinen päivä siis joskus ehkä muissa merkeissä menee, mutta ennemmin tai myöhemmin on aina se aika ja hetki, kun kipinällä syttyy uudelleen se sama tuli. Mielialavaihtelut menevät aina ohi myös, ja lopulta palaan siihen, mikä palaa ainiaan. Sinuun. Sitä vaan säilytän, kunnes itse sen minulta pois riistät ja kylmiin vesiin sammuttaen upotat. Sun ei ainakaan tarvitse pelätä, että luovuttaisin. En, ennenkuin siihen on todellinen aihe. Silloin uskon kyllä, jos niin sanot, sitäkään ei tarvitse pelätä.

On kaikesta kahjoudesta huolimatta ihana elää. Tuntea ja kokea. Saada tuntea näitä tunteita. Saada tuntea sinut ja sinua. Taidan olla nyt vähän onnellinen. Kiitos siitä sinulle. 

Hyvää yötä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ajattele olevani viallinen tai nolo pakit saatuani, mutta kyllä näin hormonimyrskyn laannuttua vähän höhläksi itsensä tuntee. Ei hänellä ollut aikomustakaan aloittaa kanssani mitään varsinaista juttua, kunhan ajankuluksi laittoi pari viestiä ja kävi näkemässä. Käsitin asian ihan väärin. Kyllä se jättää vähän tyhmän fiiliksen.

Väärinkäsitys johtuu tietysti siitä, etten osaa ns deittailukulttuuria. En todellakaan ole mitään tindertyyppiä enkä ota näitä juttuja mitenkään kauhean kepeästi. Deittienhän kai kuuluu olla jokin kemioiden testaustilanne, mutta itse en edes lähde tapaamaan ketään, josta en ole jo valmiiksi tosi kiinnostunut ja varma. Siinähän tämä sitten menee vikaan.

Ei ole kenellekään täällä enkä sen kummemmin mitään yksityiskohtia selvittele. Kunhan vain puran mieltäni jonnekin kun ärsyttää oma hölmöys. Saa jatkossa olla aivan kaikki jutut, en jaksa.

Täyttä asiaa! Kiva lukea vaihteeksi oikeaa asiaa eikä pelkkää bimbotrollingia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sä hyvästejä rakennat, koko ajan. Ja sattuu ihan hemmetisti. Mutta minkäs teen.

Rakas sinä minulle olet.

Niin, miten tässä nyt sitten pitäisi toimia?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat