Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (52907)

Vierailija

Taisit kehua spontaanisti mua, jos oikein ymmärsin. Avoimesti muiden edessä. Olin siitä varsin otettu. Olet itsekin vakuuttava ja valovoimainen. Ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En kirjoita enää tähän ketjuun en kirjoita enää tähän ketjuun en kirjoita enää tähän ketjuun en kirjoita enää en kirjoita en... (yritän taas pitkästä aikaa itsehypnoosia, nyt olisi tosi hyvä sauma lopettaa kun tuli uusi ketju)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan se surullista, et itsestäs antaa kaiken ja toinen ottaa sydämen ja leikkii sillä aikansa, kunnes heittää maahan ja murskaa sen.

Sen jälkeen mä en ole merkannut sulle mitään. Tuskin koskaan merkitsinkään..

Väy väy lässyn lässyn mussuti mussuti. Piti tämäkin ketju heti tulla pilaamaan negailuillasi. Ota kuule vastuuta itsekkin tekemisistäsi jos pystyt.

Vierailija

On ihana nähdä sut noin energisen ja hyvinvoivan näköisenä. Tuijotan siis kuvaa jonka susta löysin yllättäen netistä. Kuluneet vuodet olen joutunut vain kuvittelemaan silmäsi ja kauniin kasvosi. Olen mykistynyt, täytit taas mieleni kaikilla turhilla toiveilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On ihana nähdä sut noin energisen ja hyvinvoivan näköisenä. Tuijotan siis kuvaa jonka susta löysin yllättäen netistä. Kuluneet vuodet olen joutunut vain kuvittelemaan silmäsi ja kauniin kasvosi. Olen mykistynyt, täytit taas mieleni kaikilla turhilla toiveilla.

Kenelle?

Vierailija

Meidän välit ovat viileät kuin marraskuinen sää. En tiedä, miksi et enää puhu minulle tai kutsu mukaan mihinkään, vaikka selkeästi asia olisi vastuullani. Katseesi on lähinnä halveksunnan sekainen. Joku puhuisi ehkä työpaikkakiusaamisesta. En jaksa välittää.

Vierailija

Samaa trollaus kuin viimeiset yli 10 ketjua. Kohta kehiin astuu tyypin uudet mukakaipaajat nimimerkkeineen. Setämies ylläpito se tykkää, kun napannut kivan kulkuset kuvan nettiin. Tervettä?

No, vielä mahtuu seuraavat tunnit ”vilkasta” viestien vaihdattaa. ”Huvä on tein itselleni” -tyylillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan tahallani leikkinyt sinun tunteilla.

Vakuuta mut asiasta puhumalla syistä mulle.

En ole ollut oma itseni vuosiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mikä sinut muutti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En minäkään, kahteen vuoteen. Siitä päivästä asti, kun murskasit kaikki yhdessä tekemämme lupaukset, olen ollut puolikas ihminen. Taistellut jokaisen päivän yli.. yöt valvonut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Pitkään ketjua lukeneena veikkaisin, että tämä on L-naiselle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kenelle?

Pitkään ketjua lukeneena veikkaisin, että tämä on L-naiselle.

Mistä niin päättelit?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat