Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (29197)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Naiselle kirjoitti:
Kevät, ensimmäiset kukat, perhoset, aurinko; tämän päivän lenkiltäni puutuit vain sinä, mutta sinun mukanasi kaikki. Kuljit mukanani lenkillä, kuten aina, ajatusteni syvissä vesissä ja kristallinkirkkaana muistissani kuva sinusta, unohtumattomasta. Mietin usein, että meillä voisi olla hyvin hauskaa keskenämme. Huumorintajumme synkkasi aika kivasti. Sitten kaikki syvälliset keskustelut. Olisiko sellaista aihetta, josta emme voisi puhua ja oppia jotain toisiltamme. Haluaisin sinut syliini ja helliä sinua rakas kaikin tavoin. Olet sydämessäni ja minä rakastan sinua. Toivottavasti näemme pian. Suudelmia kaikkilalle sinussa. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Minkälaisia syvällisiä olette jutelleet?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ymmärrät etten ole vaatimassa mitään eikä minulla ole mitään suunnitelmia varallesi.
Ettei tarvitse ottaa mitään paineita, mulle voi jutella ihan kuten kenelle tahansa.

Kenelle?

Minulle. Ei ole paineita, ainoastaan oikea, sopiva, luonteva tilaisuus puuttuu. Odotan sitä tilaisuutta.
Sivusta. Mies naiselle

Mitä jos luontevaa tilaisuutta ei ikinä tulekaan?

Vierailija

Naiselle kirjoitti:
Kevät, ensimmäiset kukat, perhoset, aurinko; tämän päivän lenkiltäni puutuit vain sinä, mutta sinun mukanasi kaikki. Kuljit mukanani lenkillä, kuten aina, ajatusteni syvissä vesissä ja kristallinkirkkaana muistissani kuva sinusta, unohtumattomasta. Mietin usein, että meillä voisi olla hyvin hauskaa keskenämme. Huumorintajumme synkkasi aika kivasti. Sitten kaikki syvälliset keskustelut. Olisiko sellaista aihetta, josta emme voisi puhua ja oppia jotain toisiltamme. Haluaisin sinut syliini ja helliä sinua rakas kaikin tavoin. Olet sydämessäni ja minä rakastan sinua. Toivottavasti näemme pian. Suudelmia kaikkilalle sinussa. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia.

♥️♥️♥️Kuin myös sanoilla rakasteleva🔥

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukka 💜
Jotain pientä edes?

Kävisikö tää?
🧦

Melko passelit, koko on 36-37, joskus 42 saakka:)

Mistä moinen koon kasvaminen?

Vierailija

Silloin kerran kauan sitten. Tunsinhan sinut, oltiin toki nähty jossain velhojen kokoontumisissa aiemmin. Ensitapaamisesta mieleeni oli jäänyt hyvin vähän ja pintapuolisia - ja jokin pieni siemen. Mutta kun näin sut uudestaan salaseuran pikkujouluissa, heti ovesta astuttuani, muistinkin, miksi. Se siemen nousi pintaan, se oli itänytkin. Olit ystävällinen, iloinen ja kaunis. Ajatuksemme leikkasivat heti. Kyllähän näissä velhokerhoissa sitä sattuu, että vähemmän kuin puolet puhutaan suulla, mutta aika nopeasti ilmeni, että tässä sekään tuskin olisi ollut tarpeen. Kai me ihan kohteliaisuuttamme loppuilta pälätettiin ääneen, jotteivät muut kokisi oloaan kiusaantuneiksi. Silti meillä oli oma salainen yhteyskanava siinä rinnalla auki kaiken aikaa. Sillä lailla, että mikään sanottu ei varsinaisesti ollut enää uutinen. 

Luulen, että ihminen ei montaa kertaa elämässään tällaisia sidoksia luo. Muutamia ehkä. Vaikka oltaisiin kuukausia erossa ja hiljaa, niin silti jotenkin meillä on se oma oikotie. Normaalien kanssa saa aina arastella, möläyttääkö jotain, loukkaako jotakuta. Sanooko tarpeeksi. Sen välttely on opittu tapa, mutta sun kanssa huomaan sen turhaksi. Luet ajatuksiani, et kuuntele ja tulkitse sanojani. Voin sanoa vaan ja asia on sillä selvä. 

Sitä en vielä tiedä, millaisilla leveleillä taikuutesi liikkuu. Jos olet noidunnut minut tähän hurmokseen tarkoituksella, niin olet hyvin taitava ja kunnioitan sekä arvostan sitä valtavasti. Jos tämä tulee jostain muusta lähteestä, voin vain sanoa että olet vallannut sydämeni ja nyt sitten puhutaan voimista, jotka ylittävät kaikki taikuuden rajat ja kyvyt. 

Tätä nykyä, kun olen eristäytynyt tänne tumman metsän perimmäisiin tiheikköihin taikuuttani harjoittelemaan ja hieman viruksia välttelemään, on vähän kahtiajakoinen tunnelma. Tekisi mieli rakentaa joen yli silta luoksesi, mutta samalla tiedostan tarpeen eristykseen. Itsekkyys ja vastuullisuus, näitä pitää puntaroida. Pian kyllä olen niin erillään kaikesta, että on oikeastaan ihan sama; en tartuta enkä saa tartuntoja. Ehkä löydän oikean loitsun ratkomaan tämän palapelin.

Kaiken taikuuden säkenöillä, hyvää yötä ja kauniita unia!

Vierailija

Naiselle kirjoitti:

Ja minä rakastan sinua. Vähän itkettääkin kauniit ajatuksesi, jotenkin kovin herkillä olen. Vaikka tuskin olet sinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Arvailen ja harhailen. Turhaa. Ihan just lopetan tämän.

Minä. lopetin. jo.

Huomenna sulkeutuu tämä kun ei nuo osaa edes banneja antaa.

Hukkaan mennyt aika. Häivy sinäkin. Ystävällisesti kehoitan. Itsesi takia.

Rakkaudella. Kyllästynyt. Tähän.

Muaah

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukka 💜
Jotain pientä edes?

Kävisikö tää?
🧦

Melko passelit, koko on 36-37, joskus 42 saakka:)

Mistä moinen koon kasvaminen?

Riippuu villasukkien määrästä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä !🌹❤️

What is love? Baby don` t hurt me Jaymes Young: n tulkintana.

https://youtu.be/2Wsb0gQUt6c

En eläisi ilman musiikkia....

Jk. Tiedät, että rakastan myös Sua! Olet tärkeä, rakas!

No sullahan kohteita riittää... Money talks? 😁

No, not money. Money is nothing.
You don` t know what is between us. You don` t need to know.
We must live in love. For everyone❣️It is an attitude.

Cutie the bomb, met her at a beauty salon
With a baby Louis Vuitton under her underarm
She said: "I can tell you rock, I can tell by your charm 😘👠👜

Vierailija

Now, I ain't sayin' she a gold digger
(When I'm in need) But she ain't messin' with no broke niggas
(She give me money) Now, I ain't sayin' she a gold digger
(When I'm in need) But she ain't messin' with no broke niggas

💋

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä !🌹❤️

What is love? Baby don` t hurt me Jaymes Young: n tulkintana.

https://youtu.be/2Wsb0gQUt6c

En eläisi ilman musiikkia....

Jk. Tiedät, että rakastan myös Sua! Olet tärkeä, rakas!

No sullahan kohteita riittää... Money talks? 😁

No, not money. Money is nothing.
You don` t know what is between us. You don` t need to know.
We must live in love. For everyone❣️It is an attitude.

Cutie the bomb, met her at a beauty salon
With a baby Louis Vuitton under her underarm
She said: "I can tell you rock, I can tell by your charm 😘👠👜

Haha! Pukeutuu päivittäin maastopukuun:) real hunter😝

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua nainen, vaikka en kyllä kehtaisi myöntää.

Miksi et kehtaa, vaikka tiedät että minäkin kaipaan sinua. Pyydän, älä kiduta meitä enää. Kaikki on sinusta kiinni. Tee jotain, pyydän. Haluan nähdä sinut jo vihdoin. Toivottavasti olet pysynyt terveenä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat