Sivut

Kommentit (44202)

Vierailija

Onhan se surullista, et itsestäs antaa kaiken ja toinen ottaa sydämen ja leikkii sillä aikansa, kunnes heittää maahan ja murskaa sen.

Sen jälkeen mä en ole merkannut sulle mitään. Tuskin koskaan merkitsinkään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En kaipaa ketään - täältä/täällä-. 🤗

Minullahan ei aiemmin ole ollut edes pahemmin oikeutta yksityisyyteen joidenkin toimesta.

Oli se vaan niin kiva saada tietää olevansa sekä rujokasvoinen (ruma nenä) että jo vanhuuttaan eltaantunut. Kiitos siis kovasti näistä tiedoista. 😍

Onneksi on kuitenkin olemassa myös ihmisiä, jotka näkevät läpi vaikka ruman kiven.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan se surullista, et itsestäs antaa kaiken ja toinen ottaa sydämen ja leikkii sillä aikansa, kunnes heittää maahan ja murskaa sen.

Sen jälkeen mä en ole merkannut sulle mitään. Tuskin koskaan merkitsinkään..

Jos tämä olisi minulle, niin et tiedäkään kuinka paljon merkitsit ja merkitset edelleen.

Oma kaivattuni on kartellut minua kohtaamisemme jälkeen kuin ruttoa, joten hänestä voisin helposti sanoa että otti sydämeni, heitti sen maahan ja murskasi sen, enkä merkitse hänelle mitään.

Vierailija

Uujee official!
Noh, tosiaan koska yolo niin carpe diem eli pyrin vähentämään täällä käymistä ihan huomattavasti ja keskittymään elämässäni lähinnä itseeni ja kikkelijahtiin sekä muuhun mukavaan nautiskeluun, mutta en tiedä unohdanko sinua koskaan joten käyn täällä välillä ulisemassa.
En varmaan unohda. Joten ulisen, aina välillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kaipaa ketään - täältä/täällä-. 🤗

Minullahan ei aiemmin ole ollut edes pahemmin oikeutta yksityisyyteen joidenkin toimesta.

Oli se vaan niin kiva saada tietää olevansa sekä rujokasvoinen (ruma nenä) että jo vanhuuttaan eltaantunut. Kiitos siis kovasti näistä tiedoista. 😍

Onneksi on kuitenkin olemassa myös ihmisiä, jotka näkevät läpi vaikka ruman kiven.

Älä välitä ilkeistä pinnallisia parjauksia latelevista ääliöistä. Todellinen kauneus on muuta kuin plastiikkakirurgin nenäkatalogin kallein malli. Olet fiksu, tunteva ja hyvä ihminen, taitava työssäsi, kaikin puolin mainio ja ainutlaatuinen. Olet myös hyvännäköinen vaikket supermalliksi ehkä sopisikaan. Älä mieti liiaksi, mitä susta ajatellaan, ole ylpeä itsestäsi. Kyllä susta pidetään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Välillämme ei ole enää mitään, huomaan. Aika on tehnyt tehtävänsä.

Nyt kaipaankin kaipausta.

Olisitko halunnut, että olisi ollut? Jos, niin mitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olisitko halunnut, että olisi ollut? Jos, niin mitä?

En tiedä, olisinko halunnut. Olihan se jännite kutkuttavan kiva, mutta toisaalta elämä on helpompaa näin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehkä välillämme ei ole enää mitään, mutta muistoissa pysyt varmasti aina. Uskon että olet onnellisempi nykyisessä elämässäsi ja nykyisen puolisosi kanssa.

Vierailija

Näen sua liian harvoin ja liian nopeasti, A. En edes tiedä mitä tunnen, vaikka edelleen kyllä jotain. Se vaan on vähemmän kuin ennen ja ehkä pian osaan luopua sinusta. Kuvittelin kai vetovoiman, tai se oli vain leikkiä sulle.

Miehelle lounais-Suomeen

Vierailija

Edelleen rakkaani, tässäkin ketjussa, sinua kaipaan. Mutta kun tämä on virallinen kaipausketju, niin myönnän, että haluaisin kokea kanssasi kaiken. Siis kaiken ihanista rakasteluista aina arkipäivän yhteisiin askareisiin. Olethan elämäni rakkaus. Haluaisin taas tuijotella kauniisiin silmiisi. Sano kyllä, niin olen ehdoitta sinun.

Vierailija

Voisitko tosiaan pitää minusta "siinä mielessä"? Välillä annat ymmärtää, mutta toisinaan muiden läsnäollessa esität omaa kovan jätkän rooliasi. Luulen että meistä voisi tulla hyvät ystävät ja paljon enemmänkin jos vain antaisit mahdollisuuden ja tekisit alotteen. Juuri sinun ristiriitaiset signaalit estävät minua tekemästä aloitetta. P:lle rakkaudella M.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Edelleen rakkaani, tässäkin ketjussa, sinua kaipaan. Mutta kun tämä on virallinen kaipausketju, niin myönnän, että haluaisin kokea kanssasi kaiken. Siis kaiken ihanista rakasteluista aina arkipäivän yhteisiin askareisiin. Olethan elämäni rakkaus. Haluaisin taas tuijotella kauniisiin silmiisi. Sano kyllä, niin olen ehdoitta sinun.

Onko sinulla joskus ollut joku pidempi suhde hänen kanssaan? Mistä tunnet hänet? Millloin ole viimeksi nähnyt hänet?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisot pliis pysykää pois. Perustakaa oma ketju, lähetä terveiset varatulle ihmiselle, menkää ja kytätkää siellä.

Varattuja kaipaavat pliis pysykää pois. Kukaan ei teitä kaipaa, ei edes se varattu.

Varattujen kaipaajista ei ole mitään harmia. Mutta puolisot, jotka kalastelevat ja tivaavat tunnisteita, ovat @#!. He ilkeilevät ja vastailevat toisten puolesta.
En itse ole varattu enkä kaipaa varattua, on ikävä joutua mustasukkaisen puolison piikittelemäksi syyttä suotta.

Tunnisteita kyselevät voivat olla muitakin varattujen puolisoita... Ehkä tunnisteita kysellään siksi että voisiko se oma kaivattu olla täällä ketjussa.

Tarkoitan niitä, "anna joku tunniste" ja sitte alkaa raatelu. "Olit hetken hupia" , "mieheni käytti vain hyväksi sinua, olit halpa hu***". Todella sattuu, kun itse on joutunut varatun pauloihin ja uskonut kohdanneen elämänsä rakkauden. Jätetty kylmästi ja puran täällä ikävää ja tuntojani.
Mutta täällähän on se tapa, et lyötyä lyödään porukalla ja kovaa.

Vierailija

Olen niin kovin hämmentynyt kaikesta. Ahdistaakin vähän. Onko tämä sinun tapasi tehdä selväksi, että välillämme ei ole mitään? Oliko se yksi sana sinulle eilen liikaa. Mahdatko enää tulla tänne. Mahdatko haluta kuulla vielä minut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jännite on parasta kun sen on kehittänyt omassa päässään.

Näinhän se taitaa olla. Luulen, että itsekin saatoin olla kehitellyt sen vain omassa päässäni. Ehkä hänen puoleltaan ei koskaan mitään ollutkaan.

T. Hän, joka edellä pohti ajan vieneen jännitteen mennessään

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat