Vierailija

kaksi viimeisintä tapailukumppaniani on kohdellut minua kylmästi ja halveksuvasti. Olen miettinyt mitä vikaa minussa on. Olen ystävällinen kaikille ja miestä kohtelen myös kivasti, kehun kun huomaan toisessa jotain kehumisen arvoista (ja sitä näen helposti).

Miksi minua on silti kohdeltu jo kahden miehen toimesta niin ikävästi? Ihan alussa ovat kumpikin olleet kivoja mutta todella nopeasti käytös on muuttunut täysin. Eivät lopulta ole arvostaneet minua tippaakaan.

• ylös 73
  • alas 2

Sivut

Kommentit (94)

Vierailija

En osaa kuvitella. Mutta olenkin kiltti mies, enkä koskaan kohtelisi naisia tai miehiä ikävästi. Tsemppiä.

• ylös 43
  • alas 35
Vierailija

Olet varmaan samanlainen kuin minä. Vedetään puoleemme kaiken maailman idiootit.

• ylös 71
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sellainen tulee kohdelluksi huonosti, joka ei pistä suhdetta poikki heti kun ekan kerran tulee huonoa kohtelua.

Gilttimiehiä kannattaa myös varoa, miehiä joille käy kuka vaan nainen, kunhan reikä löytyy. Ne on pahimpia, miellyttävän huijarin kanssa on sentään se hetki kivaa.

• ylös 104
  • alas 9
Vierailija

Sellaista kuka sen sietää. Jo tapaillessa nostan kytkintä jos mies on esim. Koomakännääjä, pihi, kylmä, raivopäähuutaja jne. On parempi olla yksin kuin idiootin kanssa.

Onneksi oma mieheni on kaikinpuolin ihana ja sympaattinen ihminen.

• ylös 75
  • alas 12
Vierailija

Mulla noin 40 "tapailun" kaltaista kokemusta eri miehistä ja kaikki lopulta kohdelleet kuin pskaa. Millainen olen heidän mielestä sitä en tiedä, en kehtaa kysyä mutta omasta mielestäni liian kiltti, helppo ja ulkoäöltäni ruma. Ei tippaakaan itsevarmuutta. Kai nuo miehet nauttii siitä että saavat hajottaa mua vielä lisää.

• ylös 57
  • alas 8
Vierailija

En tiedä. Itse pyrin kohtelemaan kaikkia ihmisiä hyvin.

Luulisin, että kysymys ei olekaan siitä, minkälainen nainen on vaan siitä, millainen mies on. Kuspäät kohtelevat ihmisiä huonosti ja normaalit ihmiset kohtelevat ihmisiä hyvin.

• ylös 97
  • alas 1
Vierailija

Kysymyksen asettelu on omituinen ja kertoo huonosta itsetunnosta.

Oiea tapa miettiä asiaa on: Minkälaiset miehet kohtelevat naisia huonosti?

AP on tavannut vääränlaisia miehiä. Fiksut erottuu aina, tavoittele heidän seuraansa.

• ylös 82
  • alas 3
muuta neuvoa ei tule

Ei kai tässäkin nyt haeta sitä tematiikkaa, että nainen on viaton uhri, ja mies on viallinen kuspiä? Voitaisiinko joskus leikkiä niin, että naiset vaikka valkkaisivat ne äijänkäppyränsä himppasen verran paremmin ja tieteellisin metodein, ei niin että mennään tunne edellä ja ihastutaan supliikkipaskaan joka naurattaa naikkosia?

• ylös 14
  • alas 59
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Helppoja ja tyhmiä naisia.

-mies

Niin. Seura kuulemma tekee kaltaisekeen.

-nainen

• ylös 36
  • alas 1
Vierailija

tieteellisinperustein? No kerro, mitä TIEDE sanoo.

Tervettä järkeä sopii käyttää. Huono itsetunto ei ole mikään syy kelpuuttaa huonoa kumppania.

• ylös 24
  • alas 3
Vierailija

Juuri näin, jos ajattelet syy on naisen, käyttäydyt niin että kohdellaan.  Se on laskutoimitus, kukaan ei puolusta, joten voin.

Muuta kantaasi, ansaitset parempaa.  Toisen hämmennys ei kuulu sinulle.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Etenetkö liian nopeasti petipuuhiin? Mun pari ystävää on Tinderissä ja heiltä olen kuullut, että viimeistään kolmansilla treffeillä sänkyyn. Noin lyhyessä ajassa tunteita ei pääse kuitenkaan syntymään, joten heitä on kohdeltu pahimmillaan kuin jätettä:(

• ylös 15
  • alas 44
Vierailija

Jotkut ihmiset vaan kohtelevat muita huonosti. Ei se niiden huonosti kohdeltujen syytä ole.

• ylös 63
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Helppoja ja tyhmiä naisia.

-mies

Päinvastoin. Kiukuttelu alkaa kun mies huomaa, että naiselta ei saa ja tämä on fiksumpi kuin mies.

Nähty niin monta kertaa.

• ylös 47
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heippa itse kohtelen kylmästi tyttöjä, jotka ovat liian helppoja tai tyhmiä. Hyvä antaa vähän opetusta.

Miksi kuvittelet olevasi siinä asemassa, että voit "antaa opetusta" yhtään kenellekään?

Tämä kommentti osoittaa, että muita huonosti kohtelevat ovat harhaisia ja ikäviä ihmisiä muutenkin. Eli älä ap luule, että sinussa olisi vikaa kun niin ei ole.

• ylös 74
  • alas 4
Vierailija

Misogyynit ja narsistit kohtelevat naisia huonosti ihan lähtökohdistaan. Lisäksi huonon itsetunnon omaavat tekevät usein niin. Nainen, joka jää odottelemaan lisää huono kohtelua, on usein huonosti kohdeltu lapsi. Joka on valmis "maksamaan" kohtelullaan siitä, että edes joku välittäisi.

• ylös 48
  • alas 4

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.