Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei me rusinatissit :) Miten olette hyväksyneet sen että ne tissit ovat nyt sellaiset?

Vierailija
03.06.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut vaikeeta sulattaa se tosiasia että ne ei ole enää entiset :(

Vierailija
2/9 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini-iän jälkeen. Jotenkin en vaan häpeä niitä ollenkaan. Kaikenlaiset tissit on ihan kauniita. Jos joku ei tykkää, en välitä. Muutenkin ulkonäköpaineet ovat hellittäneet, ja se on mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksen jälkeen rintani tietysti litistyivät entisestään, mutta sekään ei ole minulle mikään kriisin paikka.

Vierailija
4/9 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten olen päätellyt, että ei niillä sitten niin suurta merkitystä kaikille ole. Sitäpaitsi olen kropaltani urheilullinen ja timmi, joten sopii erittäin hyvin kroppaani.

Vierailija
5/9 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sellaiset olisi paljon mukavammat ja paremman näköiset kuin tällaiset E-kupin lollottimet. Mitkään vaatteet ei sovi rintojen kohdalta, ellei ota pari kokoa isompaa, joka taas näyttää muuten säkiltä =( Hartiakivut on kamalat ja olo kuin maatalon emännällä, vaikka muuten onkin normaalipainoinen.

Vierailija
6/9 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta en olis valmis mihinkään suurennuksiinkaan menemään - eikä olis varaakaan, joten eipä auta kun hyväksyä vaan!

Vierailija
7/9 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen mulla oli hyvät tissit, mutta eipä ole enää ja vasta yksi imetys takana! saas nähdä minkälaiset nämä on seuraavan lapsen jäljiltä.

Vierailija
8/9 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rusinatisseillä, mutta mulla ei ollut ennen raskauttakaan mitään " lollottimia" :)

Olen ajatellut että kun mies tykkää niin ketäpä muuta tässä pitäisi ulkonäöllään miellyttää?? Ainakaan alasti :)

Vierailija
9/9 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla kun tutustuttiin niin mulla oli sen mielestä kauneimmat tissit mitä oli nähnyt...noh! totuushan tuossa tuli julki eli nimenomaan OLI,mutta 3 lasta olen imettänyt ja kiva kuitenkin muistella miehen kauniita sanoja. Eikä tuo nytkään ole karsastanut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi