Mies ja lapset mökille, mukaan kori kaljaa olisitteko huolissanne??
Olemme riidelleet mieheni kanssa tänään ankarasti siitä, koska minä en hyväksy tuollaista määrää alkoholia ja miehen mielestä on ihan ok, ottaa pitkin päivää olutta ja samalla touhuta lasten kanssa. Lapsien iät on 7 ja 9 vuotta.
Olenko teidän mielestä tiukkapipoinen valittaja? Kertokaa mielipiteenne ja kysykää myös miehiltänne mitä ovat asiasta mieltä.
Itse ajattelisin, että ottakoon pään täyteen vaikka miesporukalla tai silloin kun on toinen aikuinen selvänä mukana.
Kommentit (13)
Pari saunakaljaa on ok, mutta kokopäivätissuttelu ei. Ei yksin eikä lasten kanssa. Onko miehesi matkalla alkoholistiksi?
Sanoin, että en tykkää antaa kännikalalle lapsia, totesi siihen että olisi vaan humalassa ei kännissä...jaarin jaarin on se nytkin kännissä.
ja varsinkin kun perhetuttu mies lapsineen lähtee mukaan ja sekin ottaa kaljaa ja koskaan ei ole mitään sattunut jne. jne.
ja sehän että koskaan ei ole mitään sattunut tarkoittaa tietenkin sitä että koskaan ei voi mitään sattuakaan... Tosi hyvä logiikka. Lasten kannalta aika ikävää varmaan jos pitää kännisen isän kanssa koko päivä puuhailla, eikö voisi sitten jättää sen ottamisen edes siihen, kun lapset menneet nukkumaan?
Mieheni kommentti: korillinen on kyllä liikaa, pari (siis oikeasti 2-3 eikä " pari" )päivän aikana ok.
Minun mieheni ensimmäinen kommentti oli, että eihän miegesi välttämättä juo kaikkea, kori nyt vaan on esim. irtopulloja kätevämpi pakata ja roudata mukana. Ja jos joisi suurimman osan lasten jo nukkuessa (etenkin kun ovat noin isoja etteivät varmaan juuri heräile tai ainakaan vaadi aikuista lähelleen yöllä), mikäs siinä. Mutta jos todella aikoo olla humalassa, se tuntuu kurjalta, ihan lasten näkökulmasta. Mieluummin varmasti olisivat selvän isän seurassa.
Hän kokee olevansa niin " kondiksessa" vaikka ottaisikin kaljaa, koska ei räyhää, riitele tai lyö lapsia ja hänellä kontrolli pelaa...miten saisin mieheni päähän järkeä?
Itse inhoan mökkeilyä, mutta pakko aina mennä mukaan vahtimaan!!
Menköön yksin sinne juomaan ja te lähdette vasta sitten, kun siellä ollaan selvinpäin.
Jos jotain sattuisi, olisiko apu saatavissa nopeasti, vai pitäiskö itse ajaa? Meillä mökillä on aina toinen (lue minä) ajokunnossa. Mitä jos syttyisi tulipalo ja mies nukkuisi raskasta unta humalan takia, niin siinä ei paljon lohduttaisi, että lapset on jo noin isoja tai ei ole kännissä. Oletko kysynyt, haluaako hän antaa lapsilleen esimerkin, että mökillä juodaan aina?? Mä sanoisin, että toivoisin, että olisit koko ajan ajokunnossa, jos ei suistuisi sanoisin, että ei sitten lähde lasten kanssa ja voisi selittää itse lapsille, miksi ei lähdetäkkään mökille. Kaverin kanssa muuten tulee varmasti juotua enemmänkin...
useita koreja olutta ja siideriä ja ei niiden takia kukaan siellä kännissä ole. Jos oikeasti iso aikuinen mies juo muutaman oluen pikkuhiljaa päivän mittaan niin ei siitä kyllä edes känniin mene. mutta jos miehelläsi on ongelma sen suhteen ja vetää sen korin kerralla niin sitten on juttu toinen. Toisaalta muksut ei ole enää mitään ihan pieniä (7 ja 9v) ja jos siellä on toinenkin aikuinen mukana niin ei tuo nyt ihan holtittomalta kuulosta.
ei ihme että avioerojen määrä kasvaa
itse en ainakaan säännöstele mieheni juomista ja jos säännöstelisin niin silloinhan sillä itsellään ei olisi mitään vastuuta. Kyllä vastuu hänen eikä minun j atosiaan ei muutamasta oluesta päivän mitaan edes mene känniin.
miesporukassa antaa palaa vaan, niin paljon kun keuhkot ja kroppa kestää
ap
ajaa sieltä pois ??