Voiko kellään olla näin tylsää?
Kaikki on jossain juhlimassa, minä kiltisti kotona 8kk kanssa;)
Kommentit (60)
minä, mies ja lapset.
Istun tässä lukemassa tätä jonnekin yhteentoista, sitten menen nukkumaan... tylsääääääääääääääääääääääääääääää
Sulla sentäs on aikuista seuraa, mulla päivästä toiseen vaan toi pieni päpättäjä... :))
vähän väliä saa käydä paskalla ja vaihtelun vuoksi välillä voi jopa oksentaa...
seuraa ja seuraa... yhtähyvin vois olla vahanukke:D
nelonen
kone ei pelaa, testaan vain tässä mikä ensin osui. :)
ja juhannuksenakin on tiedossa RIPPIJUHLAT!
Mies on viikot toisella puolen Suomea duunissa ja minä pojan kanssa kotona. Mutta: tällä viikolla mies joutui jäämään töihin, poika on mummolassa, ja opiskelukiireiden takia joudun istumaan kotona lukemassa ja tekemässä tilinpäätöksiä, vaikka kerrankin vois lähtee viihteelle, kun on lastenhoito eikä miestä tiellä! ;)
Vahanukke tulis halvemmaks ruokinnalliselta kantilta... :D
-kakkonen
Vierailija:
Vahanukke tulis halvemmaks ruokinnalliselta kantilta... :D-kakkonen
Heureka! Olet oikeassa... lisäksi sohvankulutus pienenisi, vahanukke kun osaa seistäkin. Ja vahanukke ei sotke vaatteita, joten pyykin kokonaismäärä vähenee... hmm....!!
Nelonen
Tanssitte, sotkette sormiväreillä, kylvette, makoilette sängyllä ja kutittelet pikku kikattelijaa. :)
fiilistelin eilisen oksutaudissa, ihan juhlaa! Kolme kertaa oksensin ja loput sitten pyllyn kautta.
Vahanukeista löyty siis paljon hyviä puolia!
Jos vielä keksit mistä niitä saa, niin mä haen itelleni kans miehen taloon! :D
-kakkonen
tuollaha niit on vaatekaupat pullollaa... yks vaa kainaloo ja äkkiä ulos, ei sitä kukaa huomaa;)
nelonen
Oiskohan sitä niin ripee...??! :)
-2
no tottakai... tai kai niit jossai tehtaalla myydäänkin... vai oiskohan naisille tarjolla pumpattavaa nukkea kun miehille on barbarat:D laittas sellasen, vaatteet päällä, nurkkaa seisomaan:D ois vieraillaki hyvät ilmeet!
nelonen
Niin monta vuotta vedin perseet olalla tuolla sgattalla, ettei enään iske. Tämä normaali perhe-elämä on nykyään aivan luksusta, osaa arvostaa kun sen eka menettää.
On niitä pumpattavia miehiäki (öh...)!
Mä vaan epäilen niitten käyttökelposuutta...? :D
-2
Kotona 7,5kk:n kanssa ;)