Ennustaja paikalla
Kommentit (592)
Mitä mulle näkyy rakkauselämään, löytyykö miestä?
Raamattu varoittaa ennustamisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ennustaa minulle. Kiitos.
Ruoansulatukseen liittyvien ongelmien takia suosittelin käyntiä lääkärissä ja lihatuotteiden vähentämistä. Terveydelliset haasteesi eivät kaipaa muuta kuin uuden suunnan elämäntavoissasi.
Tunnolukkojen avaamisessa olet jo päässyt hyvään alkuun, mutta jotta toivomasi tavoitteet läheisiin ihmissuhteisiin ja parempaan kehonkuvaan toteutuisivat tarvitaan vielä vuosien työtä.
Suurin haaveesi toteutuu kyllä noin 5-10 vuoden aikavälillä. Ja jos ajattelemasi henkilö liittyy tähän, niin vastaus on kyllä :)
Kiitos vastauksesta :) voisitko vielä tarkentaa mikä haave? Minulla on paljon tärkeitä haaveita :D
Säilyykö luottamus rakkaani ja minun välillä vai vieläkö menneisyydestä nousee aaveita ? Onko vainoajan motiivi kateus työstä vai rakkaudesta? Yhteinen lapsi?
Nimimerkki Särkynyt sydän
Tuleeko erään miehen ja minun välille parisuhde?
Löydänkö koskaan sellaista yhteisöä jossa kokisin olevani aidosti osa sitä. Sekä kannateltu että itse tärkeä myös kannattelijana. Jossa perheeni olisi aidosti tervetullut. Kuinka rakkauselämäni etenee? Onko minun tehtäväni elää yksin?
Mitä näet minulle? Entä lapsilleni?
Miten näet rakkauteeni ? Löydänkö sen oikean viimeinkin?
Mitä näet minulle? Koheneeko terveys enää? Onko uutta suhdetta näköpiirissä?
Mitä mulle on tapahtumassa, miten tässä oikein käy?
Onko kuollut omainen jo saanut rauhan?
huomenta! miten taloudellinen tilanteeni järjestyy? stressi on ollut mieletön.
Täällä oikea selvänäkijä paikalla. Ensimmäiselle kysyjälle vastaan. Laita alkuun ASK ja kysymyksesi.
ASK Onko minulla se, mitä epäilen?
En näe sellaista. Vaalea koira näkyy jostain syystä.
en halua demoneilta vastauksia.
luotan Jumalaan.
Mäkin voin ennustaa kun et ole paikalla mutta veloitan 15 euroa minuutti.
Minun tumman naisen ja itseäni vanhemman tumman miehen suhde. Mitä siihen näkyy?