Tinder-mies joka taputtelee pepulle ekoilla treffeillä, kannattaako loukkaantua ja siirtyä seuraavaan?
Kommentit (35)
Minä en tykkäisi. Jotenkin alentavaa.
Jos loukkaannuit siitä, loukkaannuit jo. Ei sitä voi kysellä jälkikäteen, pitäiskö loukkaantua. Se tapahtuu sillä sekunnilla.
Riippuu niin miehestä ja tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä tinder-mies-provoja.
Oikeasti kukaan ei ole tavannut pepulle taputtelevaa Tindermiestä. Pakko olla provo.
Miehet taputtelevat pepuille, toisinaan,
Ei ne sillä mitään tarkoita, eivät ainakaan aina.
Enemmän tapa, kuin tarkoituksellinen teko.
Yksi Tinder-mies katsoi treffeillä minua silmiini.
Pitäisikö jättää mies, eikä suostua uusiin treffeihin.
En muuten ikinä ole ollut Tinder treffeillä naisen kanssa josta olen kiinnostunut niin etten olisi jotenkin "epäsopivasti" kosketellut :D
Jos en ole kiinnostunut silloin saa olla nainen ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä tinder-mies-provoja.
Oikeasti kukaan ei ole tavannut pepulle taputtelevaa Tindermiestä. Pakko olla provo.
Panosovelluksessa panosovelluksen meno.
Riippuu miehestä ja tilanteesta. Jos on kuuma ja rento mies, siitä tulee vaan vähä jännittyneet vibat hyvällä tavalla. Jos on joku sosiaalisesti kyvytön aikamiespoika niin vähän outoa, jos on sovinisti niin ei jatkoon. Treffien tarkotus lienee johtaa suhteeseen ja seksiin, joten sinänsä ei mun mielestä seksuaalisessa eleessä ole mitään pahaa. Mutta jos sä et siitä pitänyt ja se tuntui jotenkin alentavalta niin ei jatkoon sitten. Jos itsekin riisuit miestä katseellasi niin mitä pahaa taputuksessa?
Tilannekohtaista.
Vähä niinkuin the naked man. Kuulostaa karmealta häirinnältä teoriassa mutta käytännössä voi toimia 😁
T. Nainen 35v
Vierailija kirjoitti:
En taputtele ellei nainen kiinnosta. M38
Joo, siis romanttisesta seuranhakupalvelusta tapasit jonkun ja hän ilmeisesti piti sinusta ja täten alkaa koskettelemaan sinua romanttisessa mielessä?
I'M SHOCKED, SHOCKED.
Jospa sitä menisit johonkin aseksuaalien äppiin, niitäkin kun on olemassa :)
Vaikea sanoa. Tee kuten sydämesi sanoo.
Leikkauta perse pois niin ei pääse kukaan lääppimään?
Sopii minulle. Se on jotenkin söpöä, kun aikuinen mies taputtelee. Kouriminen ei käy.
Voi luoja... Saat kyllä etsiä miestä maailman tappiin asti jos ei sinuun saa edes koskea.
Ei kukaan halua tuollaista kalkkista.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäytymisasiantuntijan mukaan johtajat pyrkivät taputtelemaan muita selkään/olkapäähän ikään kuin vähätelläkseen. Se kuuluu eleenä samaan kategoriaan kuin päälaelle taputtelu lapselle. Ainakin toimittajilla on ohjeistus, että näitä taputtelijoita tulee koskea selkään tmv heti, ellei halua luoda itsestään alistuvaa/hyväksyvää kuvaa. Se on enemmän tai vähemmän hienovaraista dominointia.
Riippuu miehestä. Itse tykkäisin.