Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyykkikoneen alta siivoaminen

Vierailija
18.10.2019 |

Kuinka siivoatte pyykkikoneen alta? Siirtelemäänhän sitä ei viitsi alkaa, vesisuihkulla sieltä kyllä tulee pölyä ja roskaa, mutta pelottaa että vesijämät jää sinne johonkin ja aiheuttaa kosteusvaurion.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina siivonnut vesisuihkun avulla.

Vierailija
2/9 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pesin littanasta harjanvarresta kieputtamalla kostea pölyliina ympärille tai ota niiaava mela.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä siirrän ainakin pari kertaa vuodessa, niin saa sen kaiken lian ja sinne taakse pudonneet tavarat pois.

Vierailija
4/9 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sitä varten mies.

Vierailija
5/9 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kone ole liimattu siihen lattiaan. Sirrän koneen pois ja siivoan alustan.

Vierailija
6/9 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtämällä. Niinhän se on esim. uunikin vedettävä ulos kaapistojen välistä, meillä joilla ei ole integroitu niiden sisään. Mutta en minäkään joka vk siirtele, vaan aina silloin tällöin. Työnnän viikkosiivouksen yhteydessä pölynimurin putkea kaikkiin mahdollisiin väleihin, aina sieltä jotain pois saa.

Meillä kone on  veskissä sellaisen pyykinviikkaustason alla, ja pytty siinä sitten melkein vieressä, eli ahdas ja hankala paikka.

Vierailija
7/9 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä siirtele koskaan. Vesisuihkulla pahimmat pölyt pois kun olen niin laiska.

Vierailija
8/9 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisia justiinoja, kun noin vaan tempaisee painavan pyykkikoneen paikaltaan. Vähän eri kuitenkin siirtää kuin joku uuni, jossa on sentään rattaat alla, pyykkikoneessa vain ne ruuvattavat jalat jotka voi vääntyä tai katketa jos konetta vaan vetelee pitkin lattiaa.

Vierailija
9/9 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siirtele pesukonetta, koska lattia on kalteva ja maksoin paikalleen asennuksesta. Pyyhin liat alta pois tikun päähän kieputellulla siivousliinalla.