Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kaikki täällä tähän aikaan vaan siks, että lapset

02.06.2006 |

on nukkumassa, vai onko täällä muitakin kun mä, jotka tarttis nuijanukutuksen unettomuuden takia? Niin kyl tääl varmaan myös yököt keikkkuu :).

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN vain OSAA mennä nukkumaan, vaikka unikin varmaan tulisi.

Aina jokin tekeminen päällä. El iollaan täällä tai luetaan tai katsotaan tv:tä. Pitäisi vain osata mennä nukkumaan ajoissa..

Vierailija
2/13 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta väsyttää ihan sikana, mutta kun ei saa unta niin ei saa. Huomenna oon menossa lääkäriin. Toivottavasti saan apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitte stressaa, miten jaksaa seuraavan päivän. Vaikka kuinka yrittäis keksiä ns." unirituaaleja" , niin täällä sitä vaan höpöttää. Tuntuu, että tää iltojen valosuus vaan pahentaa unettomuutta, vaik verhot oliskin kiinni. Onks mitään hyviä kotikonsteja mitä vois viel koittaa?

Vierailija
4/13 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan miten muuten sitä osaisi itseään viihdyttää ennen nukkumaankäymistä?! :O ;) Taidan olla aikamoisessa noidankehässä...

t.nro2

Vierailija
5/13 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tääl keikkuis, jos saisin nukuttua. Kun valvoo, niin pakkohan sitä on jotain tehdä, ei voi kieriä vaan sängyssä ja töllöstäkään ei tuu mitään kattomisen arvosta.

Vierailija
6/13 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan samoista syistä sitä keikun minäkin täällä! nukkumatti hyljännyt totaalisesti:(

Vierailija
7/13 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin olen välillä niin sietokykyni äärirajoilla, etten välillä tiedä, miten selviän siihen asti kun mies tulee töistä kotiin. Onneksi lapset yleensä nukkuvat päiväunia samaan aikaan, ja yritän itsekin ehtiä vähän levähtää. Mutta esimerkiksi tänään, kun olen vielä kaikenlisäksi vähän kipeänä ja olisin todella kaivannut itsekin unia, päättivät ilahduttaa minua vain reilun tunnin unosilla... En siis itse ehtinyt päiväunille ollenkaan. Ja silti olen vielä tässä. :S

Ehkä pitäisi pikkuhiljaa hipsiä iltapesulle ja yrittää saada nukuttua. Onneksi huomenna alkaa viikonloppu, esikoinen on menossa anoppilaan hoitoon, joten saan edes vähän helpotusta pieneksi hetkeksi. :)

t.nro2

Vierailija
8/13 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa tietää etten oo ainut uneton täällä tällä hetkel, mut murheellista kun kellään meistä ei oo mitään " niksipirkkaa" :( tähän vaivaan. Mullakin on tällä hetkel unilääkkeet käytössä, mut ei tunnu auttavan.

Vierailija
9/13 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pienimmäinen, jonka kans oon kotosalla, nukkuu vaan 3xpuolen tunnin päikkärit ja sitte taas meno on kovaa. Tänään nukahdin lattialle kun yritin pitää lapsoselle seuraa.

Vierailija
10/13 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottelen nyt hyvää yötä sekä mukavaa ja toivottavasti myös rentouttavaa viikonloppua! Yritän lähteä unta etsimään, että selviän huomisesta ilman suurempia räjähdyksiä. Sisukas uhmaikäinen ja väsynyt äiti on toisinaan vähän turhan räiskyvä yhdistelmä... ;)

t.nro2

Vierailija
11/13 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvää yötä kaikille! Kai sitä on pakko mennä sänkyyn pyörimään. Toivottavasti saadaan kaikki nukuttua :)!!!!

Vierailija
12/13 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yökkö, jolla työaikaa jäljellä vielä neljä tuntia ja kymmenen minuuttia (ei mitenkään, että laskisin kotiinlähdön aikaa... ;D)

Vierailija
13/13 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kärsin niistä vielä enemmän kuin nykyään ja kuulin kerran sitten radiosta ohjelman, jossa kerrottiin, että nukahtamisvaikeudet ovat hyvin yleisiä ja paras tapa selvitä niistä ilman lääkkeitä on se, että levähtää, vaikkei nukahtaisikaan. Nykyäänhän taidetaan pikemminkin kehottaa pomppaamaan sängystä heti, jos uni ei tule.

Niin minä siis kehitin itselleni uskomattoman mielikuvitusmaailman, jossa matkustelin jos en saanut unta. Näin teen edelleen. Jotenkin tuo lapsuudessani kuulema ohjelma rauhoitti mieltäni niin paljon, että se vaikuttaa vissiin vieläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän