Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pukeudut ylioppilasjuhliin vieraana?

Vierailija
02.06.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v. sitten kirjoitin itse

Vierailija
2/6 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin menossa häihin. Ylppärit on kuitenkin sellainen arvostettu ja kiva, iloinen juhla. Pukeutukaa ihmiset juhliin! Mieluummin vähän yli kuin ali, ottaen tietysti huomioon muut juhlijat, jos heitä tunnette.

Olin vähän aikaa sitten häissä ja mua ihmetytti että edes naiset eivät olleet kauniisti pukeutuneet, vaan saattoivat olla lähes arkisen oloisissa vaatteissa. Vaatteet on nykyään niin edullisiakin, että ei se nyt rahastakaan luulisi olevan kiinni.

Jos ihminen ei pukeudu kauniisti juhliin, tulee tunne että hän ei arvosta juhlaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuisin johonkin kauniiseen kesähameeseen, tyyliin kukkamekko, ja juhlavaan paitaan. Korkkarit jalkaan.

Vierailija
4/6 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat arvostetut juhlat, komppaan kakkosta, hävettää olla häissä jossa ihmiset ovat pukeutuneet vain h&m:ltä ostettuihin liituraitapukuihin (naiset siis) tai muihin arkisiin vaatteisiin..eivätpä suomalaiset paljoa arvosta toisten juhlia..

Vierailija
5/6 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin joudun jättää kaikki kesän juhlat väliin kun ei ole päällepantavaa.. Kaupasta ei löydy kun olen niin iso.. Harmittaa kovasti.

Mustia suoria housuja löytyy ja mustia hameita.. mut ei mitään yläosaa. Hävettäisi mennä mustissa kun kaikki muut jossain kukkamekoissa. :/

Vierailija
6/6 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten olin jakkupuvussa, ja miehellä puku. Sitten paikanpäällä hävetii, kun muut oli tyyliin farkuissa...

No nyt tiedän paremmin että eipä kannata satsata hirveästi pukeutumiseen!