Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (19524)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin JM ja JM:n äiti edelleen seuraavat Maisaa joten lienee ihan hyvät välit. Erosivat ihan väleissä, molemmat petti toisiaan. Eipä tuollaisella suhteella olisi tulevaisuutta ollutkaan.

Ihmettelen kyllä, jos Maisan haastattelu on heille ok. Vai ovatko sitten ajatelleet, että puhukoot kunhan ei ala muuten hankalaksi.

Ehkä he toivovat myötäilyllään, että juttu ei repeä enää enempää liitoksistaan ja koko perhettä ei vedetä mukaan. Ihan fiksua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari-Matin kannattaa etsiä nyt joku upea nuori nainen rinnalleen ja perustaa perhe :)

Jos ei kiinnosta nainen ja perhe.

JM on antanut ymmärtää että perheen perustaminen on ajankohtaista vasta sitten kun ura on ohi eikä tarvitse enää matkustaa 200pv/v.

Haluaa siis olla läsnäoleva isä. Ihan hyvä juttu.

Mutta.

Miten se ikinä luuli sopivansa Maisan kanssa yhteen, kun Maisa Unelma-Äitee muutti aikoinaan ulkomaille hyläten pienen poikansa  Suomeen? Nuohan ovat kuin päivä ja yö.

Jos JM uskoi että Maisa on muuttunut. Vaikea nähdä Maisaa pienten lasten äitinä vaikka JM pystyisi tarjoamaan hyvät puitteet elämälle. Saisi varmasti olla kotiäitinä niin kauan kuin haluaa tai jos haluaisi mennä töihin olisi varaa palkata hoitaja kotiin. Parisuhdeaikaakin saisi helposti kun olisi varaa palkata lapsille hoitaja aina kun huvittaa. Mutta en usko että Maisa arvostaisi sellaista elämää. Sille on tärkeintä itsensä hemmottelu ja esilläolo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari-Matin kannattaa etsiä nyt joku upea nuori nainen rinnalleen ja perustaa perhe :)

JM on antanut ymmärtää että perheen perustaminen on ajankohtaista vasta sitten kun ura on ohi eikä tarvitse enää matkustaa 200pv/v.

Mitä enemmän JM on ollut poissa kotoa niin sitä enemmän Maisa on saanut nauttia haluistaan Jari-Matin lompakkoa käyttämällä. Maisan halut Jari-Mattia kohtaan ovat olleet ainoastaan lompakon paksuudesta riippuvaisia.🤑

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luin sen Me Naiset -jutun ja tuli surullinen olo Maisan puolesta. Rakasti aidosti Jari-Mattia ja oli suhteessa altavastaaja, joka suostui kaikkeen J-M:n hyväksi. Palkkioksi sao jatkuvaa pettämistä.

Jaa että taas yks u.rpo lisää joka uskoo ”uhria” 😂

Se on oikeasti haitallista eikä hauskaa. Nyt jos Maisa kiristää tai kyykyttää muita kulisseissa ja he yrittävät saada apua, eivät he sitä saa mitä useampi uskoo Maisaa. Tämä haastattelu olikin täysin vastuuton ja käsittämätön. Todella surullista, että meillä annetaan häiriintyneiden julkkisten valkopestä tekemisiään.

Mulla on lähipiirissä yks pesunkestävä narsisti, jossa on samaa kuin Maisassa, tyyliin vika on aina kaikissa muissa kuin hänessä ja hänellä on niin rankkaa ja surullinen historia, nyyh. Samalla hän on ns. vieraskorea eli esittää vieraille ihmisille ja somessa mitä herttaisinta ja ihaninta ihmistä, ja sellaista hänestä paikalliset nyt myös uskovat. Mutta lähipiirissä tiedetään millainen riidankylväjä ja esittäjä tämä nainen oikeasti on ja oikeasti myös kiusaaja, kyttääjä ja kaikkea mahdollista, mutta tietenkin minä ja siskoni tai äitini ollaan muka näitä kiusaajia ja hänellä on rankkaa, vaikka itse hän on se, joka haluaa riidellä ja kiusata ja aiheuttaa kaikkea pahaa.

Näin juuri. Sama mun ex-miehellä. Sanoi, että tuhoaa mut kun halusin erota ja sitä totisesti on tehnyt, sillä meillä on yhteinen lapsi. Apua en ole juuri saanut, sillä ihmiset uskovat häntä eikä hänestä löydy samalla tavalla tietoa kuin julkisuuden henkilöistä. Näiden ei voi antaa kertoa tarinoitaan julkisesti.

Mun ex-mies oli vielä julmempi. Sanoi ihan suoraan (kiristi siis), ettei aio ikinä enää tavata omaa lastaan, jos jätän miehen. Jälkeenpäin selvisi, että sillä oli ollut jo uusi nainen valmiina odottamassa jo tuolloin. 

Nää on ihan mielipuolia. Ja osa viranomaisista uskoo näiden satuja, joissa ei ole edes mitään logiikkaa. 

Tiedän vähän samanlaisen geissin. Olin suhteessa mieheen, joka oli tehnyt kaikkensa hurmatakseen minut. Reilua vuotta myöhemmin nostin kytkintä, monista syistä. Yksi niistä oli, että mies ei tavannut lastaan, ollenkaan. Selvisi myös, että elarit maksettiin vain ulosoton kautta. Noilla teoilla ollaan täydessä törmäyskurssissa oman arvomaailmani kanssa, vaikka en tätä lasta ja hänen äitiään juurikaan tunne. En vaan voi kunnioittaa ja pitää samanhenkisenä miestä, joka toimii noin.

Alkuvaiheess mies usein sanoi, että lapsia ei tule missään nimessä sekoittaa aikuisten riitoihin. Ja sitten tämä. Minun silmissä hän kosti lapsen kautta äidille. 😔

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikon tytär viettää huomenna isänpäivää ilman isiä. Isi on thaikuissa silikonibimbon kanssa, joka kuulemma välittää tästä "huikeasta minimimmistä" niin paljon, että on yrittänyt pelastaa hänen vanhempiansa erolta ja kovasti on auttanut lastenhoidossakin.
🤮

No eikö täällä joku kertonut että ne on jo tullut lomalta ja Mikko on lähtenyt aamulla kesärenkailla luistelee. Onko kyttääjä valehdellut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin JM ja JM:n äiti edelleen seuraavat Maisaa joten lienee ihan hyvät välit. Erosivat ihan väleissä, molemmat petti toisiaan. Eipä tuollaisella suhteella olisi tulevaisuutta ollutkaan.

Ihmettelen kyllä, jos Maisan haastattelu on heille ok. Vai ovatko sitten ajatelleet, että puhukoot kunhan ei ala muuten hankalaksi.

Sen verran on narsuista kokemusta, että tunnistan Latvaloiden tekniikan. Parasta on tosiaan vaan antaa narsun puuhastella omiaan, eikä sotkeentua enää mitenkään sen puuhiin. Ennemmin tai myöhemmin se mokaa ihan itse, ja totuus paljastuu kaikille. Ottaa vaan talteen oman omaisuutensa ja vaihtaa lukot oviin, ja esittää muuten, että "Good vibes only", erotaan hyvillä mielin puolin ja toisin, eikä muistella pahalla. Ja jos ei ole rahasta pulaa, saattaa kannattaa tosiaankin maksaakin vaikka vähän, että pääsee narsusta eroon. Tässä tosin on se riski, että narsu palaa kiristämään sitä rahaa myöhemminkin.

MUTTA jos narsistin suututtaa, siitä seuraa sellainen paskamyrsky, että jopa viranomaiset ovat voimattomia sen sotkun äärellä.

Tämä on muuten totta. Parempi antaa narsistin vain pitää oma totuutensa ja uskotella että hänelle halutaan pelkkää hyvää. Ei kannata lähteä taistelemaan julkisuudessa eikä muutenkaan totuudesta koska narsistia ei voi voittaa. Oikeastaan narsisti toivoo että häntä vastustetaan jotta saa huomiota ja voi jatkaa peliään. Ilman vastustusta jää aseettomaksi ja juttu hiipuu. Mutta mä niin osasin ennustaa että MN julkaisee Maisasta tälläisen jutun ja niin osas varmaan moni muukin.

Miksi et itse toimi omien ohjeidesi mukaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta.

Miten se ikinä luuli sopivansa Maisan kanssa yhteen, kun Maisa Unelma-Äitee muutti aikoinaan ulkomaille hyläten pienen poikansa  Suomeen? Nuohan ovat kuin päivä ja yö.

Jos JM uskoi että Maisa on muuttunut. Vaikea nähdä Maisaa pienten lasten äitinä vaikka JM pystyisi tarjoamaan hyvät puitteet elämälle. Saisi varmasti olla kotiäitinä niin kauan kuin haluaa tai jos haluaisi mennä töihin olisi varaa palkata hoitaja kotiin. Parisuhdeaikaakin saisi helposti kun olisi varaa palkata lapsille hoitaja aina kun huvittaa. Mutta en usko että Maisa arvostaisi sellaista elämää. Sille on tärkeintä itsensä hemmottelu ja esilläolo.

Maisa rakastaa mielikuvaa itsestään pullantuoksuisena kotiäitinä, mutta oikeasti hänestä ei äidinrooliin ole. Ei elämään arkea pienten lasten kanssa, sille sopii paremmin etä-äitiys ja lapsen tapaaminen silloin tällöin. Samalla tapaa kuin rakastaa mielikuvaa itsestään hoitajana ja lentoemäntänä, mutta ei oikeasti kykene sitoutumaan niiden töiden tekemiseen pitkäjänteisesti. Kai JM:kin lopulta tajusi tämän. Maisa luo itsestään narsistisia mielikuvia joilla ei ole todellisuuspohjaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Maisa on nyt onnellinen. Loppu hyvin, kaikki hyvin. The End.

Tsih, viikon päästä kuule taas joku tilitys kuinka hän on jälleen kerran uhri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SieppiSaaga kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LentoemoMinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Mikko joutunut ottamaan vippiä, että pääsee viemään Maisan lemmenlomalle? Tuskin Latvala tota reissua maksaa. Maisa ei saa edes palkkatuloja.

En tiedä kuka Maisan matkan maksoi ykkösluokkaan, mutta Mikko itse istui ihan rahvaan joukossa. 

Siis ihan tosi? Istuivatko kyyhkyläiset erillään lemmenlomallaan, eri luokissa?

Maisalla on varmaan lentopisteitä ja Finnairin yhteistyösopimus, niin upgradennut lentonsa. 

Ei ole tarvinnut käyttää lentopisteitä Latvalan visan aikana. On kertynyt varmaan ihan mukavasti lenneltävää.

Maksoikohan Mikko-raasu Thaikkulan hotellit?

Eipä sitten ollut Seiskan maksama matka, ainakaan molemmilla, jos lensivät eri osastoissa.

Tähän on varmasti syynä vain salakuvaavat ruutupaitamiehet! Kysykää Siepiltä, niin pakko tälläisten megajulkkisten on matkustaa salaa, jottei kanssamatkustajien tarvitse kokoajan kuvata Seiskan vinkkipalkkion toivossa. -Sieppo

Totta. Business-luokassa harvempi varmaan kuvaa julkkuja saadakseen lähettää kuvat Seiskaan vinkkipalkkion toivossa!  :DDD

Mutta silti ihmettelen, ettei piffannut rakastaan businekseen.

Maisan tarinassa matkusti Business-luokka = Totuus kävi ottamassa kuvat tyhjällä paikalla ja matkusti turistiluokassa. 

Missä nämä kuvat ovat?

Please, kertokaa, ei löydy instasta.

Eikä Seiskasta. Mitään kuvia ei ole, av-palstasatuilua, taas kerran. Ehkä lähipiiri tai Joku tiesi kertoa.

Olisiko joku kateellinen lentoemo käräyttänyt?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta.

Lapsethan ovat oikeasti myrkkyä narsisteille. Nuo suloiset hyväntuoksuiset pikkupallerot varastavat kaiken huomion!!!

Kukaan normaali aikuinen ihminen ei itke pikkulapsiperheessä, ettei saa vaimolta/mieheltä tarpeeksi huomiota, kun ymmärtää, että tämä on vain väliaikainen vaihe, ja se vauva nyt vaan tarvitsee oikeasti sitä huolenpitoa selvitäkseen hengissä ja järjissään.

Narsisti ei tätä ymmärrä. Narsistin mielestä huolenpito ja hemmottelu kuuluu etupäässä hänelle.

Narsisti osaa kyllä teeskennellä hyvää äitiä/isää silloin tällöin, mutta ei jaksa kuitenkaan esittää sitä jatkuvasti ja kantaa vastuuta 24/7. Tässä vaiheessa moni puoliso vasta havahtuu, että minkä kanssa sitä onkaan tullut mentyä kimppaan.

JM:lla kävi ihan hirveä mäihä, että "väisti luodin" viime tipassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sen verran on narsuista kokemusta, että tunnistan Latvaloiden tekniikan. Parasta on tosiaan vaan antaa narsun puuhastella omiaan, eikä sotkeentua enää mitenkään sen puuhiin. Ennemmin tai myöhemmin se mokaa ihan itse, ja totuus paljastuu kaikille. Ottaa vaan talteen oman omaisuutensa ja vaihtaa lukot oviin, ja esittää muuten, että "Good vibes only", erotaan hyvillä mielin puolin ja toisin, eikä muistella pahalla. Ja jos ei ole rahasta pulaa, saattaa kannattaa tosiaankin maksaakin vaikka vähän, että pääsee narsusta eroon. Tässä tosin on se riski, että narsu palaa kiristämään sitä rahaa myöhemminkin.

MUTTA jos narsistin suututtaa, siitä seuraa sellainen paskamyrsky, että jopa viranomaiset ovat voimattomia sen sotkun äärellä.

Tämä on muuten totta. Parempi antaa narsistin vain pitää oma totuutensa ja uskotella että hänelle halutaan pelkkää hyvää. Ei kannata lähteä taistelemaan julkisuudessa eikä muutenkaan totuudesta koska narsistia ei voi voittaa. Oikeastaan narsisti toivoo että häntä vastustetaan jotta saa huomiota ja voi jatkaa peliään. Ilman vastustusta jää aseettomaksi ja juttu hiipuu. Mutta mä niin osasin ennustaa että MN julkaisee Maisasta tälläisen jutun ja niin osas varmaan moni muukin.

Miksi et itse toimi omien ohjeidesi mukaan?

En ole osallinen Maisan pelissä henkilökohtaisella tasolla. Niinkuin moni muukin, haluan vain paljastaa narsistin. Näyttää ettei se millaista kuvaa julkisuudenhenkilö luo itsestään ole totta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luin sen Me Naiset -jutun ja tuli surullinen olo Maisan puolesta. Rakasti aidosti Jari-Mattia ja oli suhteessa altavastaaja, joka suostui kaikkeen J-M:n hyväksi. Palkkioksi sao jatkuvaa pettämistä.

Miksi surullinen olo siitä, että pettäjää petetään? Maisa on pettänyt entistä miestänsä (lapsen isää) ja itse kertonut siitä joten totta on, lisäksi on pettänyt Jari-Mattia.

Kertoi MN jutussa että on tullut petetyksi viimeksi teini-iän suhteissa. Aiemmin kertonut että Atte petti suhteen alusta asti ja Maisa petti itsekin.

Linkki kyseiseen haastatteluun oli jossain vaiheessa tässäkin ketjussa.

Eli Maisa oli jälleen uhri tuossakin liitossa. Mies oli kuulemma pettänyt. Toki maisakin petti, mutta vain siksi että kaikki hänen kaverinsakin pettivät ja sinkut vielä oikein yllyttivät. Joten Maisa oli taas uhri. Ei hän muuten olisi tietenkään pettänyt mut ku ne muut....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jaa että taas yks u.rpo lisää joka uskoo ”uhria” 😂

Se on oikeasti haitallista eikä hauskaa. Nyt jos Maisa kiristää tai kyykyttää muita kulisseissa ja he yrittävät saada apua, eivät he sitä saa mitä useampi uskoo Maisaa. Tämä haastattelu olikin täysin vastuuton ja käsittämätön. Todella surullista, että meillä annetaan häiriintyneiden julkkisten valkopestä tekemisiään.

Mulla on lähipiirissä yks pesunkestävä narsisti, jossa on samaa kuin Maisassa, tyyliin vika on aina kaikissa muissa kuin hänessä ja hänellä on niin rankkaa ja surullinen historia, nyyh. Samalla hän on ns. vieraskorea eli esittää vieraille ihmisille ja somessa mitä herttaisinta ja ihaninta ihmistä, ja sellaista hänestä paikalliset nyt myös uskovat. Mutta lähipiirissä tiedetään millainen riidankylväjä ja esittäjä tämä nainen oikeasti on ja oikeasti myös kiusaaja, kyttääjä ja kaikkea mahdollista, mutta tietenkin minä ja siskoni tai äitini ollaan muka näitä kiusaajia ja hänellä on rankkaa, vaikka itse hän on se, joka haluaa riidellä ja kiusata ja aiheuttaa kaikkea pahaa.

Näin juuri. Sama mun ex-miehellä. Sanoi, että tuhoaa mut kun halusin erota ja sitä totisesti on tehnyt, sillä meillä on yhteinen lapsi. Apua en ole juuri saanut, sillä ihmiset uskovat häntä eikä hänestä löydy samalla tavalla tietoa kuin julkisuuden henkilöistä. Näiden ei voi antaa kertoa tarinoitaan julkisesti.

Mun ex-mies oli vielä julmempi. Sanoi ihan suoraan (kiristi siis), ettei aio ikinä enää tavata omaa lastaan, jos jätän miehen. Jälkeenpäin selvisi, että sillä oli ollut jo uusi nainen valmiina odottamassa jo tuolloin. 

Nää on ihan mielipuolia. Ja osa viranomaisista uskoo näiden satuja, joissa ei ole edes mitään logiikkaa. 

Tiedän vähän samanlaisen geissin. Olin suhteessa mieheen, joka oli tehnyt kaikkensa hurmatakseen minut. Reilua vuotta myöhemmin nostin kytkintä, monista syistä. Yksi niistä oli, että mies ei tavannut lastaan, ollenkaan. Selvisi myös, että elarit maksettiin vain ulosoton kautta. Noilla teoilla ollaan täydessä törmäyskurssissa oman arvomaailmani kanssa, vaikka en tätä lasta ja hänen äitiään juurikaan tunne. En vaan voi kunnioittaa ja pitää samanhenkisenä miestä, joka toimii noin.

Alkuvaiheess mies usein sanoi, että lapsia ei tule missään nimessä sekoittaa aikuisten riitoihin. Ja sitten tämä. Minun silmissä hän kosti lapsen kautta äidille. 😔

Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että narsistilla on mielestään oikeus tavata lapsiaan, vaikkei halua maksaa elareita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Maisassa on selvästi patologisen valehtelijan vikaa. Antoi eropostauksessa ymmärtää että tässä on nyt päättymässä vuosisadan rakkaustarina jonka median vainoaminen tuhosi. Nyt sitten selviää että Maisa on pettänyt todistetusti ja JM:kin ehkä. Tosin JM:n pettämisestä ei ole mitään todisteita.

Näitä patologisia riittää... ihan vinkkinä, että niitä on yli parisataa, saavat aikaslailla hyvää liksaa, ja sinä ja minä elätetään heitä? Arkadian mailla.
Eivät myöskään kuin puhuvat yli kymppitonnin edestä omiaan.
Kysynkin, miksi et ala vainota ketään ’heistä’?
Maisa ei pyydä sinulta, eikä minulta mitään, eikö se merkitse sinulle mitään?
Mietippä tätä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikon tytär viettää huomenna isänpäivää ilman isiä. Isi on thaikuissa silikonibimbon kanssa, joka kuulemma välittää tästä "huikeasta minimimmistä" niin paljon, että on yrittänyt pelastaa hänen vanhempiansa erolta ja kovasti on auttanut lastenhoidossakin.
🤮

No eikö täällä joku kertonut että ne on jo tullut lomalta ja Mikko on lähtenyt aamulla kesärenkailla luistelee. Onko kyttääjä valehdellut?

Jos tämä pitää paikkansa, niin kyse oli tosiaan miesparan nopeasta työmatkatkasta. Työpaikoilla maksetaan just ne minimikulut mitä lentoihin tulee eli turistiluokassa lentämisen ja halvimman hotellin. Se mitä tää yksi kuvaa instaansa voi olla mitä vaan, ainahan nää pyllistelijät ostaa vaikka yhden aamiaisen luksushotelliin ja samalla reissulla vaivihkaa kuvailee eri puolilla hotellia, jotta voivat myöhemmin väittää olleensa hotellin asiakkaita. Ehkä Peninsulassa on tutustumistarjouksia tai vastaavia.

Joku mietti miksei tää yksi maksanut poikakaveria business-luokkaan (jos siellä edes oli). No mistäpä maksat kun omat rahat on finaalissa?

No niillä JM.n maksamien matkojen bonuspisteillä tietty. Ei tissityrkky rahaa tarvitse.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat