Miten kestätte parisuhteessa ilman
Seksiä? Mua vituttaa koko ajan. Tuntuu että sitä "kaikkea muuta" saa joko itsekseen tai kavereiden kanssa. Miestä ei siis seksi kiinnosta. Halut "menevät" milloin mistäkin. Hän kyllä haluaa halia ja pussata, mutta mä en (enää) koska se päätyy aina pettymykseen.
Kommentit (9)
Terapiaan, jos ei omat kyvyt riitä. Myös lääkäriin ja veritestit hormonit, kilpirauhanen, jne.
Ongelma sekin on, vaimo on halunnut seksiä 8 kertaa tänä viikonloppuna. Ja 8 kertaa olen tyydyttänyt hänet.
Vedän käteen ja joskus thaikkutytön syli lohduttaa. Ero ei kysymykseen, ei avioehtoaM49
Mitä sekin on, että mies järjestää romanttisen illan kynttilöineen ja ruokineen päivineen. Pidetään kädestä ja suukotellaan. Nauretaan ja ollaan vaan mutta ilta päättyy ilman seksiä?????? Mitä jumankauta??!
Terveisin AP.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sekin on, että mies järjestää romanttisen illan kynttilöineen ja ruokineen päivineen. Pidetään kädestä ja suukotellaan. Nauretaan ja ollaan vaan mutta ilta päättyy ilman seksiä?????? Mitä jumankauta??!
Terveisin AP.
Meillä se olen mä, mies joka hoitaa nuo kaikki, koko päivä pientä lämmittelyä, kiehnäystä, pussailukin, sitten lopulta kautta sänkyyn, "nukutaan nyt vain"... pää meinasi räjähtää vitutuksesta! WTF naiset, miksi noin tehdään toiselle, alkaa vähentyä halut läheisyyteen tosi radikaalisti, jos se paras kohta, rakastelu kuitataan noin tylysti. Kylläpä saa nainen hoitaa jatkossa lämmittelyt ja aloitteet seksiin, ehkä se tapahtuu jo ennen ensi vuotta?
M55
Pari ekaa vuotta on raskaimmat sen jälkeen alkaa helpottaa.
m43
Aika sama homma täällä. Vaimoo ei paljoo seksi hommat kiinnosta.