Vierailija

Muistan kun vasta seurustelimme ja päästin kahvia laittaessa kunnon paukun, totesin vain että "sori" johon mies vastasi pieraisemalla pöydän äärestä :D Meillä molemmila maha ärtyy etenkin aamuisin kun pitää nousta aikaisin, ei tarvitse edes kahvia juoda kun jo rutisee.

En ole teini-iän jälkeen salaillut sitä että naisetkin pieree ja röyhtäilee, en ole mikään possu mutta mutta jos kokiksesta tulee röyhty en aio rynnätä vessaan. Enkä lähteä muka tupakalle kun pierettää.

Sivut

Kommentit (113)

Vierailija

Samoin. Alkuun toki sitä pahoitteli, jos sattui Paukku pääsemään, nykyään niistä väännetään vain vitsejä.

Samoin vessassa käyty kalalla ihan avoimesti alusta lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laktoosi-intoleranssi?

Juu sekin löytyy mutta lähinnä maha ärtyy kun pitää herätä töihin, lomilla ei tule samanlaista pierukonserttoa kun saa nukkua kymmeneen. Ap

Vierailija

Mulla on keliakia. Syön gluteenitonta ruokavaliota ja laktoositonta myös. Silti maha kuin pallo iltaisin ja ilmaa täynnä. En tiedä, mitä tekisin ettei ilmaa kertyisi.

Vierailija

Yksi kaverini oli välillä ihan tuskissaan kun ei voinut mennä kakalle ennenkuin poikakaverinsa oli lähtenyt, sai sitten kauhean ummetuksen siitä pidättelystä.  Ja oltiin parikymppisiä, ei teinejä enää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laktoosi-intoleranssi?

Juu sekin löytyy mutta lähinnä maha ärtyy kun pitää herätä töihin, lomilla ei tule samanlaista pierukonserttoa kun saa nukkua kymmeneen. Ap

Huonosta ruuasta se vatsa ärtyy eikä töihin heräämisestä.

Vierailija

Olen itse ajatellut että suhde alkaa olla vakaalla pohjalla kun kumpainenkin uskaltaa ilmaista sisintä itseään.
On tietysti henkilökohtainen juttu. Toiset vain eivät tykkää tehdä niin. Mua ei onneksi yksikään mies ole kauhistellut asian takia, yhdessä on päästelty. Täytyy silti todeta että mies on yleensä aloittanut...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samoin. Alkuun toki sitä pahoitteli, jos sattui Paukku pääsemään, nykyään niistä väännetään vain vitsejä.

Samoin vessassa käyty kalalla ihan avoimesti alusta lähtien.

Tuleeko siikaa, ahventa vai haukea?

Vierailija

Juuri noin sen pitää mennäkin. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja ihan varmasti pieraisemme kun pierettää. Luonnollisesti emme piere ruokapöydässä tai vieraiden kuullessa tai muissa sellaisissa tilanteussa, mutta muuten kyllä. Ei niitä pieruja koko aikaa tule, mutta emme ala niitä pidättelemäänkään tai mene vessaan paukuttamaan.

Vierailija

Sama täällä! Aina ihmetellyt tätä av-palstan tapaa jossa vuosikausia naimisissa olleet ihmiset pakoilevat toiseen huoneeseen pieruja.

En sano että oma tapa, jossa piereskellään tuskallisen rehellisesti toisen kuullen ja läsnäollessa suhteen alusta lähtien, olisi ainoa oikea mutta jokin raja nyt sentään siinä pierujen piilottelussa. Onneksi meillä ei ole moista ongelmaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on keliakia. Syön gluteenitonta ruokavaliota ja laktoositonta myös. Silti maha kuin pallo iltaisin ja ilmaa täynnä. En tiedä, mitä tekisin ettei ilmaa kertyisi.

Kokeile jättää gluteenittomat "erikoistuotteet" pois. (jos niitä syöt) Syö vain luonnostaan gluteenitonta ruokaa.

Vierailija

Ihan hajun takia mieluummin vessassa, kiitos.
Varsinkin keittiössä ja saunassa piereminen tuntuu ajatuksenakin kuvottavalta. Samoin piereskellyt sohva ja pehmustetut tuolit.
Lähihoitajana pierut ja kakanhajut ovat tuttuja, yksityisesti en niitä mielelläni haistele.

Vierailija

Huonosta ruuasta..monet ruoka-aineet aiheuttavat suolistokaasuja, eikä ne ruoka-aineet mitään huonoja ole. On myös yksilökohtaista miten mikäkin ruoka-aine vaikuttaa itse en esim. pysty syömään sitä suuresti kehuttua ruisleipää, jostain syystä on liian voimakasta minun suolistolle, pieren ja paskon ihan älyttömästi jos sitä syön ja muutenkin jos syön hirveästi kuituja niin huhhuh, vatsa toimii ilmankin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laktoosi-intoleranssi?

Huonosta ruuasta se vatsa ärtyy eikä töihin heräämisestä.

Ei välttämättä, kuulostaa siltä että aloittajalla on lievä ärtyvä suoli .  Aikainen herätys ja töihin lähtö stressaa- pierettää, lomalla saa nukkua pitkään eikä muutenkaan stressiä- ei pieretä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huonosta ruuasta..monet ruoka-aineet aiheuttavat suolistokaasuja, eikä ne ruoka-aineet mitään huonoja ole. On myös yksilökohtaista miten mikäkin ruoka-aine vaikuttaa itse en esim. pysty syömään sitä suuresti kehuttua ruisleipää, jostain syystä on liian voimakasta minun suolistolle, pieren ja paskon ihan älyttömästi jos sitä syön ja muutenkin jos syön hirveästi kuituja niin huhhuh, vatsa toimii ilmankin.

Kyllä se ruoka on huonoa juuri sille ihmiselle, jos se aiheuttaa paljon ilmavaivoja.

Vierailija

Taitaa olla teillä ruokavaliot päin honkia jos on tarve piereskellä ja röyhtäillä kokoajan. Itse muuttaisin ruokavaliota jopa koiralta jos olisi moisia vaivoja. Ihme hommaa kun ei osata pitää itsestään huolta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat