Ärsyttävää tuntea vetoa
mieheen, joka ei ole yhtään tyyppiäni muuten mutta jokin olemuksessa vain saa mut reagoimaan häneen, kun jutellaan tai nähdään. En haluais tuntea enkä reagoida näin mutta jotain minussa vaan tapahtuu kun ollaan tekemisissä. Onkohan tää tyyppi nyt se kuuluisa jännis? Muilla ollu samaa?
Kommentit (15)
Mulla on sama ongelma naapurin miehen kanssa. Tosi wt-tyyppi mutta panisin jos saisin. Muuten ei kiinnosta. Ei edes komea mutta jotenkin vetää puoleensa.
Eli jengin mielestä on hienoa sanoa en tykkää kun oikeasti tykkää? Olette pretty mucn pohjasakkaa ihmisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama ongelma naapurin miehen kanssa. Tosi wt-tyyppi mutta panisin jos saisin. Muuten ei kiinnosta. Ei edes komea mutta jotenkin vetää puoleensa.
Joo, kai se on jotain fyysistä vetovoimaa. Jos en olis varattu panisin ilolla mutta suhde ei kiinnostaisi, koska jutut on oikeasti tyhmiä.
Lisäksi musta tuntuu, että tää mies tietää tasan tarkkaan vaikutuksensa muhun ja tahallaan flirttaa, mikä ärsyttää ja hävettää itteäni vielä enemmän jälkikäteen. Kohtaamisten jälkeen on niin idiootti olo ja tekis mieli hakata päätä tiiliseinään. Pakko purkaa ajatuksia tänne, kun en kehtaa kenelläkään tästä puhua.
Miten voitte tuntea seksuaalista vetovoimaa ihmiseen, joka ei viehätä teitä kokonaisuutena? Mä en. En ikinä vois kenenkään tyhmän miehen kanssa kuvitella olevani sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voitte tuntea seksuaalista vetovoimaa ihmiseen, joka ei viehätä teitä kokonaisuutena? Mä en. En ikinä vois kenenkään tyhmän miehen kanssa kuvitella olevani sängyssä.
Sehän tässä just ihmetyttää. Ikinä ennen en ole ollut tässä tilanteessa. Ap
Ei jänniskysymykseen saa etukäteen vastausta. Se tulee vasta ilkkuvana jälkiviisautena palsta kilttiksiltä. "Oma vika, mikset valinnut kilttistä?"
Vierailija kirjoitti:
Ei jänniskysymykseen saa etukäteen vastausta. Se tulee vasta ilkkuvana jälkiviisautena palsta kilttiksiltä. "Oma vika, mikset valinnut kilttistä?"
Itse asiassa mun oma mies on aika kiltti tai ainakin ennemmin kiltti ku jännä. Ap
Toivottavasti saat hivin kiltiltä mieheltäsi kun hän on käynyt maksullisissa.
No minä tunsin samantyyppistä vetovoimaa miestäni kohtaan ensi silmäyksestä lähtien. Aika pian oltiin kiihkeässä suhteessa. Mitä paremmin tutustuttiin, sitä enemmän olen tykännyt, vaikka ennen olen pitänyt ihan toisen tyyppisistä miehistä. Edelleenkin pikkarit tippuu pelkästä katseesta 30 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
No minä tunsin samantyyppistä vetovoimaa miestäni kohtaan ensi silmäyksestä lähtien. Aika pian oltiin kiihkeässä suhteessa. Mitä paremmin tutustuttiin, sitä enemmän olen tykännyt, vaikka ennen olen pitänyt ihan toisen tyyppisistä miehistä. Edelleenkin pikkarit tippuu pelkästä katseesta 30 vuotta myöhemmin.
Huippua, että vetovoima teidän välillä on säilynyt noin kauan. Itse en tosiaan haluaisi reagoida näin ja tunnen itseni tyhmäksi, koska mies on varmaan joku naistenmies, joka flirttaa kaikille.
Niin on, tunnen vetoa mieheen jota samalla inhoan ja halveksun. Tuntevat on kuitenkin tunteita ja elämä jatkuu ennallaan. Samalla haluaisin kuitenkin harrastaa kiimaista seksiä tämän miehen kanssa edes kerran. Ristiriitaista.
Minulla oli joskus tosi inhottava työkaveri. Hirveä juntti ja rasisti, ulkonäöltään oikea sikaniska. Mutta jostain kumman syystä tunsin vetoa häneen! Ja tunne taisi olla molemminpuolinen, ajan myötä hän oli minulle jopa ihan mukava. Ikinä ei mitään kuitenkaan tapahtunut meidän välillä.
Joskus nuorempana olen myös tuntenut vetoa poikiin, jotka olivat jotain ihan muuta joka "oikeasti" viehätti. Perin kummallista.
Päätän aina, että olen neutraali kun seuraavan kerran nähdään. Silti huomaan nauravani hänen jutuilleen ja sulavani katsoessani hänen silmiinsä. Tunnen itseni joka kerran jälkeen tyhmäksi, koska hän on kaikille naisille samanlainen. Arrgggh!