Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan parfyymifanien oma ketju: Mitä tuoksuja käytät? Mitä uutuuksia olet kokeillut ja mitä pidit? jne...

tuoksupulloja keräilevä
30.08.2019 |

Oletan että palstalla on lukutaitoisia henkilöitä, eli tämä ketju siis heille jotka ovat aina pitäneet parfyymeistä, tuntevat parfyymitaloja ja niiden historiaa, tuoksujen ominaisuuksia ja kokeilevat mielellään uusia tai keräilevät parfyymipulloja kuten minä.

Huom: Jos joku huomionhakuinen yksilö yrittää vielä tunkea sitä omaa tuoksuallergiaasa ketjuun, niin kerrottakoon että parfyymifani EI ole sama asia kuin sellainen joka lotraa sitä litran päällensä päivässä.

Kommentit (19545)

Vierailija
16621/19545 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietteitä uudesta Narciso musc nude, onko kenelläkään ollut jo käytössä?

Hyvin tavallinen tuoksu. Jäi ilmeisesti  flopiksi.

Kuka näin on määritellyt?

Mun oletus kun se on uusi ja näkynyt jo alessa, ja arvostelut on ollut latteita. Se että joku floppaa ei tarkoita etteikö se voisi olla hyvä.

Anteeksi, olin väärässä tuoksussa. Puhun All Of Me -tuoksusta vaikka sinä puhut Nudesta. Nude ei ole ehtinyt edes testiin vielä.

Vierailija
16622/19545 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun oletus kun se on uusi ja näkynyt jo alessa, ja arvostelut on ollut latteita. Se että joku floppaa ei tarkoita etteikö se voisi olla hyvä.

Anteeksi, olin väärässä tuoksussa. Puhun All Of Me -tuoksusta vaikka sinä puhut Nudesta. Nude ei ole ehtinyt edes testiin vielä.

Nude on ainakin ranskan sephoralla saanut hyvät arvostelut. Sain pienen näytteen ja oli aika mielenkiintoinen vaikkakin lyhytkestoinen ainakin omalla iholla. Kevääksi voisi olla osuva ainakin päivä käyttöön kunhan ilmat lämpenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16623/19545 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin All Of Men Wiklundilta 40 prossan alennuksella, kun ne luopuivat kaikista Narcisoistaan. Ihan kiva tuoksu se on, ja se on paljon sanottu ihmiseltä, joka ei yleensä ruusutuoksuille lämpiä. 

Vierailija
16624/19545 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin ja flankkeria pukkaa. The One, Gold Intense tulossa.  Miten näitä riittääkin...

Vierailija
16625/19545 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olen tykästynyt Santa Maria Novellan tuoksuihin, erityisesti Rosa Novella ja Fresia sopivat iholleni. Miesten hajuvesistä olen alkanut pitää Acqua di Parman Leatheristä. 

Vierailija
16626/19545 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, saako Molyneuxin Vivre-tuoksua enää mistään?

Vierailija
16627/19545 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän tuoksu: Chanel Coco Noir.

Luin täältä Chanel 19 ja kiinnostuin siitä. Samoin kiinnosti Gabrielle Essence. Päätin mennä kokeilemaan ja jos jompikumpi on hyvä ja sopii ihooni, ostan sen. Ja miten kävi, päädyinkin Chanel Coco Noiriin. Olen yhä ihmeissäni, mutta olen päätökseeni hyvin tyytyväinen. Ei tämä kovin Noir ole, mutta lämmin sensuelli tuoksu, joka aukeaa iholla asteittain. Silti ihmettelen että näin kävi.

Vierailija
16628/19545 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vuosikausia parfyymifani, mutta jostain syystä fanitus laantui moneksi vuodeksi. Nyt taas tuoksut kiinnostavat. Käytin muinoin miedontuoksuista antiperspiranttia, joka ei mielestäni riidellyt parfyymien kanssa, mutta nyt ko. tuotetta ei ole enää saatavilla. En löydä sen veroista mistään. Yritänkin nyt etsiä tuoksutonta antiperspiranttia, mutta kun yhteen totuin, niin mikään ei tunnu kelpaavan. Mielenkiinnosta kysynkin, käytättekö te tuoksuttomia dödöjä parfyymien kanssa, vai mitä käytätte?

Joo, tuoksutonta aina. Ihonhoitotuotteeni ovat muutenkin tuoksuttomia. N52

Vierailija
16629/19545 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksut ja värit assosioituu niinkin väreihin että en yhdistä tiettyjä värejä vaatteissa tiettyihin tuoksuihin, ei pysty. Esim. Sensuous oisi mahdoton pinkin kanssa, Rush mahdoton ruskean kanssa, Tocade ei mitenkään voisi olla sinisen kanssa eikä vesituoksut harmaan kanssa. First World Problems.

Olen samanlainen. Kurjenmiekka sopii hyvin mustavalkoisen ja viileän väriskaalan kanssa, ruusutuoksut samoin yleensä viileiden sävyjen kanssa. Ruosteenpunaiseen sopii esim. Samsara ja Chanel No. 5 edp. Jännä juttu. N52

Vierailija
16630/19545 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan, saako Molyneuxin Vivre-tuoksua enää mistään?

Google tietää, että vain käytettynä eli varmaan ebaysta tai etsystä voisi etsiä sitä. 

Vierailija
16631/19545 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä ketjua pitkään lukenut, ja nyt vihdoin kommentoin :)

Sotd: Ariana Grande Cloud Pink. Piti tämä uutuus tilata sokkona, koska pidin alkuperäisestä, ja vielä enemmän intense versiosta. Ei tämäkään huono ole, mutta suoraan sanottuna ei eroa juurikaan alkuperäisestä, ainakaan omalla ihollani.

Eilen pitkästä aikaa kaivoin kaapista Coco Mademoisellen, joka oli jotenkin ensikokeiluilla tuntunut liian pistävältä. Nyt sopikin kevääseen täydellisesti, ja tuoksu tosiaan kehittyi päivän mittaan. onneksi en myynyt pois, kuten ensin ajattelin!

-N42

Vierailija
16632/19545 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän raikkaita ja mietoja vartalotuoksuja.

Minulla monia eri tuoksuja ja suihkuttelen itseni niillä päästä varpaisiin suihkun jälkeen.

Vierailija
16633/19545 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketjukin on huikee! Ihanat me!

Minä muuten perustin tämän ketjun aikoinani, vaikken ole tänne kovin usein ehtinyt, ehkä kerran 1-2 kuussa  :)))

Mukava nähdä miten tämä elää edelleen, ja tuoksufanit pitävät yhtä ja kertovat kokeiluista, uutuuksista ym.

Vierailija
16634/19545 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä muuten perustin tämän ketjun aikoinani, vaikken ole tänne kovin usein ehtinyt, ehkä kerran 1-2 kuussa  :)))

Mukava nähdä miten tämä elää edelleen, ja tuoksufanit pitävät yhtä ja kertovat kokeiluista, uutuuksista ym.

Mitä tarkoitat, että tuoksufanit pitävät yhtä? En toivo ainakaan sitä, mitä täällä on joskus ollut, että tuoksuista ei saisi sanoa rehellistä mielipidettään, vaan ei saisi kirjoittaa mitään jos ei ole hyvää sanottavaa. Joku täällä sellaistakin ajoi, ja poistatti kaikki negatiiviset jossain vaiheessa.

En ole viime aikoina tutkinut, olisiko laudalla tuoksuketjuja, mutta siellä varmasti ainakin olisi vapaa sana.

Vierailija
16635/19545 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat, että tuoksufanit pitävät yhtä? En toivo ainakaan sitä, mitä täällä on joskus ollut, että tuoksuista ei saisi sanoa rehellistä mielipidettään, vaan ei saisi kirjoittaa mitään jos ei ole hyvää sanottavaa. Joku täällä sellaistakin ajoi, ja poistatti kaikki negatiiviset jossain vaiheessa.

En ole viime aikoina tutkinut, olisiko laudalla tuoksuketjuja, mutta siellä varmasti ainakin olisi vapaa sana.

Ilmeisesti jonkun lemppari haukuttiin paskan hajuiseksi ja se veti herneet nenään. Kertoo vaan heikosta itsetunnosta.

Vierailija
16636/19545 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Minä olen ilmeisesti missannut jotain, sillä muistan täällä olleen ihan pätevää kritiikkiäkin tiettyjä tuoksuja kohtaan, esim. tubettajien ilmaiseksi saatuja yliarvostettuja turhan kalliita joita mainostavat.

t. perustaja

Vierailija
16637/19545 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan teistä tilannut tuoksuja/näytteitä befrsh.comista? Onko luotettava paikka ja saako aitoja tuoksuja? Siellä näyttäisi olevan monesta kiinnostavasta hajuvedestä minituoksuja, joita ei muualta saa, niin houkuttelisi kovasti tilailla...

Vierailija
16638/19545 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennen, vanha huono tuoksu ja haiset ihan 1970 luvun papalle :)

Vierailija
16639/19545 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään Ralph Laurenin tai muiden tuoksua joka tuoksuisi samalle kuin Polo Sport Woman jota oli aikaisemmin? Sitä ei enää valmisteta.

Vierailija
16640/19545 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Minä olen ilmeisesti missannut jotain, sillä muistan täällä olleen ihan pätevää kritiikkiäkin tiettyjä tuoksuja kohtaan, esim. tubettajien ilmaiseksi saatuja yliarvostettuja turhan kalliita joita mainostavat.

t. perustaja

Kerroit ehtiväsi tänne 1-2 x kuussa, olet sitten missannut nuo tapahtumat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi