Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lävistysliike TRE, lapselle korvikset?

Vierailija
27.08.2019 |

Olisiko suositella liikettä johon uskaltaa viedä lapsen korvakorujen laittoon. Mieluiten naisihmiselle.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä rei'ittäjän sukupuolella olisi väliä😂

Vierailija
2/20 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten sukupuoli ratkaisee, mutta älä ainakaan kultasepänliikkeeseen vie.

Alle 7 vuotiaalle ei vastuullinen lävistäjä tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi, 17-v, sanoi jonkun putkan olevan hyvä.

Otti kuitenkin täitse jossain muualla, jossaoli tarjous. Ei tullut siihen kohtaan, mihin oli pyytänyt. (korvan rustoon)

Vierailija
4/20 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täräytä itse kuumennetulla sukkapuikolla.

Vierailija
5/20 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi saattaa säikähtää jos on joku kovasti tatuoitu ja lävistetty miesihminen vastassa. :D

Tyttö on 8v ja itse haluaa korvikset. Ajattelin että lävistäjällä olisi parempi kuin korukaupassa, mutta lävistysliikkeiden sivut oli vähän pelottavia.

Ap

Vierailija
6/20 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi lävistämöt voi vaatia jotain ikää. Kultasepät tekee ampumalla jo alle kouluikäisille kaikkialla Suomessa, joka varmasti on pienelle lapselle mieluisampi tapa, eikä nää ole nii vaarallisia kuin väitetään, hyvin harvoin lapsen korvat kärsii mitenkään ammutusta korusta ja paranee nopeasti.

Vierailija
7/20 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa minulle ei ole väliä millä tyylillä ne laitetaan jos laittaja on osaava. Omat laitettiin lapsena ampumalla ja on eri korkeuksilla. :/

Ymmärsin kuitenkin, että lävistäjällä korut olisi laadukkaampia?

Ap

Vierailija
8/20 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa minulle ei ole väliä millä tyylillä ne laitetaan jos laittaja on osaava. Omat laitettiin lapsena ampumalla ja on eri korkeuksilla. :/

Ap

Kuten sanoin aiemmin, meidän lapselle ei tullut lävistäjällä oikeaan kohtaan reikä.

Miksi lävistäjällä olisi laadukkaammat korut. Eikös kultasepät oo erikoistunut materiaaleihin.

Huom, ruostimattomassa teräksessä on nikkeliä.

Vierailija
10/20 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Kiitos artikkelista

Vierailija
11/20 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko suositella esim jotain kauneushoitolaa, jos noista lävistyspaikoista ei löydy kokemuksia?

Vierailija
12/20 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi saattaa säikähtää jos on joku kovasti tatuoitu ja lävistetty miesihminen vastassa. :D

Tyttö on 8v ja itse haluaa korvikset. Ajattelin että lävistäjällä olisi parempi kuin korukaupassa, mutta lävistysliikkeiden sivut oli vähän pelottavia.

Ap

8 vuotias ei tarvitse mitään killukkeita, vaikka provohan tämä oli.

Vierailija
13/20 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä treeltä mulle soitettiin töihin että 15v makaa sielä ja jotain sille lävistettiin muualle kehoon. Jospa nyt vaan vaisit sinne kultasepän liikkeeseen.

Vierailija
14/20 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et veisi ihan tavan kultasepänliikkeeseen?

Vierailija
15/20 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luulet, että lävistäjillä olisi parempia koruja? Kultasepänliikkeeseen vaan, kuten täällä on porukka sua valistanut ja sieltä kultaiset renkaat harjoittelukorviksiksi.

Vierailija
16/20 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulle aikanaan laitettiin ampumalla korvareiät. Toinen korvalehti arpeutui puolet paksummaksi reiän kohdalta. Kun aikuisena kävin lävistäjällä "uusimassa" ahtautuneet reiät, laittoi lävistäjä tekemiinsä reikiin titaaniset lävistyskorut. Siitä en tiedä mitä materiaalia ne ysärillä korviin ammutut korut olivat.

Ja ainakin oma kokemus tästä miespuolisesta raskaasti tatuoidusta lävistäjästä oli oikein miellyttävä. Osasi hommansa ja oli lähestyttävän oloinen. Toki lapsen kokemus voi olla erilainen, mutta ei häntäkään välttämättä mieslävistäjä säikäytä ulkonäöstä huolimatta.

Vierailija
17/20 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä luulet, että lävistäjillä olisi parempia koruja? Kultasepänliikkeeseen vaan, kuten täällä on porukka sua valistanut ja sieltä kultaiset renkaat harjoittelukorviksiksi.

Eikös harjoittelukorvikset ole sellaiset paksut tapit?

Vierailija
18/20 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lapsellesi mielummin klipsikorvakorut. Ei tule pysyvää haittaa.

Itsekin kinusin lapsena reikiä korviini, mutta kun kasvoin vähän vanhemmaksi, tajusin etten tarvinnut niitä mihinkään. Luojan kiitos äitini oli tiukkana. Vanhemmat ovat lasten huoltajia juuri siitä syystä, ettei lapsilla ole tarvittavaa kypsyyttä tehdä kauaskantaisia päätöksiä.

Vierailija
19/20 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on n. 7 vuotiaana ammutut reiät ja nyt 30 vuotiaana ne ovat vinot ja eivät kasva umpeen, myös pahan hajuista töhnää pukkaa. Sen sijaan lävistetyn ruston kanssa ei ole ongelmia.

Eivät lapset erinäköisiä tai tatuoituja/lävistettyjä ihmisiä pelkää, ellei heihin tartuta omia ennakkoluuloja. Lävistäjät ovat usein huippumukavia verrattuna yrmyihin kultaseppäukkoihin. Lisäksi lävistäminen on paljon kivuttomampaa kuin ampuminen.

Vierailija
20/20 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta lapsellesi mielummin klipsikorvakorut. Ei tule pysyvää haittaa.

Itsekin kinusin lapsena reikiä korviini, mutta kun kasvoin vähän vanhemmaksi, tajusin etten tarvinnut niitä mihinkään. Luojan kiitos äitini oli tiukkana. Vanhemmat ovat lasten huoltajia juuri siitä syystä, ettei lapsilla ole tarvittavaa kypsyyttä tehdä kauaskantaisia päätöksiä.

Lapsella on klipsikorviksia, mutta ne puristaa ja on muutenkin vähän hankalia.

Olisiko suositella liikettä joka olisi auki lauantaisin?

Ap