Ällöttääkö ketään muuta instagramissa yleistynyt tapa kuvata itseään puhumassa jotain täysin turhaa videolle vain jotta voi näyttää muille etukameran vääristämää naamaansa?
Höpötetään jotain ihan jonninjoutavaa p a skaa jotta saadaan hyvä syy upata oma vääristynyt naama videon muodossa muiden ihasteltavaksi? Jotkut eivät tosin edes esitä että heillä olisi jotain sanottavaakin, vaan ihan reteästi vain kuvaavat pärstäänsä eivätkä sano mitään, mutta naamaa kuitenkin pitää väännellä "parempaan" 😂 ja se naama kun ei edes vastaa todellisuutta. Joskus testimielessä kokeilin kuvata itsestäni videokuvaa etukameralla ja minähän olin kuin suoraan missikisoista siinä klipissä! Enkä todellakaan samannäköinen kuin oikeasti olen.
Eikö nämä ihmiset tajua kuinka typerää ja vielä sen lisäksi harhaista tämä koko itsensä kuvaus-kulttuuri on?
Kommentit (2)
Joo ja siinä välissä aina ”öö... niin siis... tota... niin mitäs mä... joo... siis...”. Niin rasittavaa! 47-vuotias työkaverinikin harrastaa tätä. Lisäksi hän postaa itsestään 20-30 selfietä päivässä ja nykyään myös belfieitä ja varvaskuvia.
Eikö se nimikin jo kerro - selfi(shi)e.