Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet että monen ihmisen viehätysvoima perustuu itse asiassa laihuuteen?

Vierailija
26.08.2019 |

Jos sama ihminen lihoisi 5-10kg, ei olisi enää erityisen hyvännäköinen ja erityinen vaikka olisi edelleen normaalipainoinen.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ja se on totta. Suosio menee painoindeksin mukaan. Mitä laihempi sen enempi huomiota. Miesten ihannepainoindeksi on tutkimusten naiselle 21. Jos haluaa olla miehiltä rauhassa kannattaa olla muutama kilo yli painoindeksin yläpään. Feederit ja fatloverit erikseen, ne on perversioita.

Bmi 21 ei ole laiha.

On se ihan tarpeeksi laiha. Itse olisin painoindeksissä 21 kokoa XS. Eikö se muka ole laiha?

Toki mahdollista, mutta aika harva kuitenkaan on. Oma painoindeksini on 19 ja kokoni S/M.

Minulla on tuossa painoindeksissä lantion ympärys 90cm. saan olla normaalipainon ylärajalla niin menee vielä hyvin S päälle. Nykyajan koot on niin suuria. Luonnollisesti minussa on rasvaa. Pelkän rasvattoman massani painoindeksi on lähes 20 joten olisin todella kuiva painoindeksissä 21. Ei olisi terveellistäkään luultavammin. 

Vierailija
62/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut samaa kuin muut täällä. Juopot tms resupekat kyllä vilkuilevat (ja yrittävät pyytää mukaansa), ja naistenkin olen huomannut katsovan. Olen 150cm ja painoindeksi 20, vaatekoko xs/xxs. Varmaan näytän paksulta pituuteni vuoksi.

Eiköhän ihmiset ihmettele lähinnä sun lyhyyttäsi. Onko sulla kasvuhäiriö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä sivustolta katsoen https://www.buzzfeed.com/laraparker/this-is-what-different-women-with-t… , omaan silmään seksikkäin vartalo oli sillä mustamekkoisella BMI 20 Allisonilla, ja toiseksi seksikkäin tummaihoisella BMI 17.8 naisella.

M 36v

Ai sä oot mieltynyt miehiin? Vai eikö noi oo trànsuja?

M32

Vierailija
64/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. En todellakaan ala näännyttää itseäni ja lopettaa elämästä nauttimista miehen takia. Katuisin kuitenkin vanhempana, että menin haaskaamaan elämäni itseni näännyttämiseen jonkun ällöttävän miehen kanssa, joka kuitenkin vaihtaisi mut nuorempaan.

N19 ja BMI 24

Vierailija
65/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen kaveri, jolla viisikin kiloa näkyy naamassa heti. Leukalinja alkaa hämärtyä ja koko naama paksuuntuu. Siksi olenkin taas tekemässä kurinpalautusta, nyt näyttää jo taas hyvältä ja miehekkäät kallonmuodot ovat tulleet esiin. Kyllä minua katsellaan tässä kunnossa ihan eri lailla tuolla ulkona.

Vierailija
66/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, miten mammat käyttävät baaria esimerkkinä pyylevän viennistä. Karu tosiasiahan on, että lihavimmilta lohkeaa helpommin ja siten niitä myös lähestytään baarissa helpommin. Vaikka juuri sinä et jakaisi niin moni muu kyllä jakaa.

Vierailija
67/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä naiset päättelevät että rinnaton anorektikko on miesten ihannenainen?

Kuka niin on väittänyt?

Siitähän ketju alkoi.

Missä kohtaa ensinnäkään puhutaan siitä mikä on MIESTEN ihannenainen ja missä kohtaa mainitaan rinnaton mielenterveysongelmainen?

Vierailija
68/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus tuo kasvonpiirteet esiin, läski piilottaa itsensä pehmusteen alle. Ylipainoisella sekä kroppa, että kasvot on kuin piilossa muulta maailmalta, osalla luultavasti tarkoituksella.

Ne joita on ahdisteltu lapsena, eivät halua yhtään ylimääräistä huomiota, joten helpompi olla lihava.

Itse olin laihana kaunis, ja jos laihduttaisin 10 kg, saisin taas huomiota, mutta en edes halua. Minua ei ahdisteltu lapsena, mutta en pidä huomiosta muuten vain.

Laihuus ja kauneus kuuluu yhteen vain jos on tietynlaiset piirteet, ja joillekin laihuus ei sovi yhtään.

Vierailija
69/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on laihoja ja laihoina parhaimman näkösiä, mutta ei kaikki..

Vierailija
70/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Joissakin ihmisissä vain on karismaa elopainosta huolimatta, sitä ei 5-10kg suuntaan tai toiseen muuta.

Joillakin varmasti joo, mutta suurimmalla osalla ei. Ja niinhän tuossa otsikossakin lukee, että monen ei kaikkien kohdalla.

Turha on myöskään laskea sen varaan, että olisi itse just se poikkeus. Toki ei kenenkään ole pakko ulkonäöllään miellyttää toisia, mutta ei silloin pidä myöskään vaatia että omaa ulkonäköä pidetään viehättvänä.

Harvan silmään läski on kaunistava piirre eli jos haluaa niin saa olla s¤tanorsu mutta turha ulista muilta hyväksyntää. Hyväksy ihan vaan itse itsesi ja jätä muut rauhaan.

Vierailija
71/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet on laihoja ja laihoina parhaimman näkösiä, mutta ei kaikki..

Ei niin, mutta kukaan ei ole paremman näköinen +20 kiloa ylipainoisena kuin mitä on/olisi normipainoisena.

Vierailija
72/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Joissakin ihmisissä vain on karismaa elopainosta huolimatta, sitä ei 5-10kg suuntaan tai toiseen muuta.

Eiväthän nämä ole vastakkaisia asioita, eli

Monilla ihmisistä kauneus perustuu pitkälti hoikkuuteen,

mutta joillain on vain sitä luontaista karismaa, eikä paino sinänsä ole merkityksellinen asia ulkonäössä ellei ole huomattavan ali- tai ylipainoinen.

Vierailija
73/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin on väittänyt?

Siitähän ketju alkoi.

Missä kohtaa ensinnäkään puhutaan siitä mikä on MIESTEN ihannenainen ja missä kohtaa mainitaan rinnaton mielenterveysongelmainen?

Ap väitti viehätysvoiman tulevan laihuudesta,mitä laihempi sen parempi(ja muodottomampi).

Vierailija
74/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
75/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, miten mammat käyttävät baaria esimerkkinä pyylevän viennistä. Karu tosiasiahan on, että lihavimmilta lohkeaa helpommin ja siten niitä myös lähestytään baarissa helpommin. Vaikka juuri sinä et jakaisi niin moni muu kyllä jakaa.

Niinpä! Enkä edes ajatellut viehättävyydellä yksinomaan seksikkyyttä, vaan sitä, millaisissa ihmisissä on tyyliä ja sellainen karismaattinen aura kuten tähdillä. Nämä ihmiset useimmiten ovat hyvin hoikkia, matalan rasvaprosentin omaavia. Ap

Vierailija
76/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin on väittänyt?

Siitähän ketju alkoi.

Ap väitti viehätysvoiman tulevan laihuudesta,mitä laihempi sen parempi(ja muodottomampi).

Juupa juu, kunnon jenkkamakkarat ja triplakaksari se pitää vähintään olla jotta on viehätysvoimaa. Hoikallakin on parempia kurveja ja muotoja mitä ylipainoiseksi paisuneella normimammalla.

Eikä ne manboobsit ja pippelin päällä roikkuva makkara ole komistukseksi miehellekään.

Miksi ihmisten pitää syödä (ja juoda) itsensä muodottomaksi möhkäleeksi ja alkaa sitten väittämään mustaa valkoiseksi ja vaatimaan että kyllä häntäkin täytyy kaikkien pitää yhtä viehättävänä kuin normipainoistakin. Ettei se laardi saa laskea viehätysvoimaa tippakaan koska on enemmän muotoakin. 

Vierailija
77/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mietin niin tajuan kyllä suoraan että minullekin iso osa viehätysvoimasta tulee siitä että ihminen on hoikka. Kaupungilla katse luonnistaan pysähtyy kevyempiin vartaloihin ja tunnen ohikiitävää mielihyvää. Minulle hoikka vartalo tuo mieleen nuorekkuuden ja terveyden. Voi olla myös että ylipainon lisäännyttyä on epätavallisempaa nähdä laihoja vartaloita ja ne siksi pistävät silmään. En siis ihannoi mitään riutuvia luurankoja vaan hoikkia ok kuntoisia vartaloita. Enkä suoraan sanottuna usko että siinä on mitään pahaa. Vartalon koko nyt vain sattuu olemaan yksi ihmisen näkyvimmistä piirteistä.

N26

Vierailija
78/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. Olen keski-ikäinen ja laihtunut nyt 15 kg ja olen normaalipainossa nyt. Ennen tätä ei kyllä saanut mitään huomiota baarissa/keikoilla käydessä, nyt ihan toisella tapaa. Tikkulaiha en ole nytkään mutta vyötärö erottuu ja tiimalasivartalo.

Tuohon mäkin pyrin. Olen kasvoiltani kaunis ja ennen aina miehiä pyöri ympätillä vaikka kuinka. Nyt painoindeksi 29 ja olen vailla vyötäröä. Mutta aloin laskea kaloreita ja kohta vyötärö tulee esiin taas. Jää surut exästä unholaan ja olen avoin kaikelle:) 

Vierailija
79/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on että jotkut hoikat eivät kyllä ole yhtään kauniita. Ei se ole itsestään selvyys. Mutta nättinaamaiset ovat kauniimpia kyllä hoikempina jos vielä tissit säilyvät.

80/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöjuttuja. Itellä on ihan yhtä hyvin vientiä 58 tai 73 kiloisena. Nyt olen lihavampi, niin kiinnostuneita on vähemmän ja ne on tummempia :D