Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet että monen ihmisen viehätysvoima perustuu itse asiassa laihuuteen?

Vierailija
26.08.2019 |

Jos sama ihminen lihoisi 5-10kg, ei olisi enää erityisen hyvännäköinen ja erityinen vaikka olisi edelleen normaalipainoinen.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen miehen mielestä kurvikkuus on huomattavasti viehättävämpää kuin pelkkä laihuus.

Rasvat oikeissa paikoissa kertoo hedelmällisyydestä ja se on seksikästä.

Esim. kuvan nainen hakkaa viehättävyydessään monet langanlaihat mallinaiset mennen tullen.

https://www.reddit.com/r/thick/comments/9nyajk/pale_beauty/

Vierailija
42/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pullukkakin olla kaunis mutta paljon kauniimpi olisi laihempana. Kaikki vaan katsovat ja huokailevat kuinka kaunis se olisi jos saisi laihdutettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma, henkilökohtainen viehätysvoimani perustuu laihuuteen, hyvään kroppaan ja naisellisuuteen, koska minulla ei ole kauniita kasvoja. 

Jokaisella on jonkinlaista viehätysvoimaa. Jos ei ole erityisen kaunis, kuten suurin osa naisista ei ole, täytyy viehätysvoiman lähteä jostain muusta. 

Vierailija
44/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen miehen mielestä kurvikkuus on huomattavasti viehättävämpää kuin pelkkä laihuus.

Esim. kuvan nainen hakkaa viehättävyydessään monet langanlaihat mallinaiset mennen tullen.

Kurvikas nainen voi olla myös laiha. 

Vierailija
45/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut. Itse olen 166/64 eli en mitenkään erityisen hoikka ja saan huomiota lähes joka puolella. Viimeksi baarissa pyysin ystävääni sanomaan samassa pöydässä istuvalle miehelle, että lopettaa tuijottamisen kun se oli niin häiritsevää.

Ohiksena, ystävä siis tunsi tämän miehen, minä en. Mies tuli pyytämään anteeksi ja sanoi että "En voinut olla katsomatta koska olet niin kaunis".

Olen keski-ikäinen sohvaperuna.

Ja mies oli minkälainen? Keski-iän ylittänyt sohvaperuna?

Ei ollut. Reilu 30 vee ihan komea kaveri. Ja tämä nyt oli vain esimerkki, pointtini oli siinä, että saan huomiota ja iskuyrityksiä jatkuvasti, vaikken ole laiha. Ja on mies kotona, joten en ole kiinnostunut.

Sille yhdelle edelliselle kysyjälle; ei ole ikinä "tissit tyrkyllä", mitä se edes on? Jotain teinijuttuja? Pitkät ja paksut hiukset on joo, onko siinä jotain pahaa? Pidän niitä lähes aina kiinni, ajanko kaljuksi jotta Sinä olisit onnellinen?

Vierailija
46/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole huomannut. Yhtä paljon on vientiä kuin hoikkanakin, vaikka nykyisin olen ylipainoinen.

Vierailija
47/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No HYI!! Ei todellakaan hakkaa laihoja. Inhottava läski.

Vierailija
48/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurvikas nainen voi olla myös laiha. 

Kurvikas nainen voi olla "laiha", mutta laiha nainen harvemmin on kurvikas.

Vierailija
49/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 31, ikää 41-v ja ulkonäköä kehuttu tämänkin vuoden aikana useammassa eri yhteydessä. Baarissa en saa koskaan olla iltaa rauhassa seuraa etsiviltä miehiltä. Olen pullukka mutta muuten kai ihan mukiin menevän näköinen. Laittaudun joka päivä jonkun verran, kevyt meikkaus jne.

Itse en myöskään ihannoi laihuutta. Ylipaino ei haittaa jos miehessä on karismaa ja älykkyyttä ja hän pitää itsestään huolta.

Vierailija
50/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ja se on totta. Suosio menee painoindeksin mukaan. Mitä laihempi sen enempi huomiota. Miesten ihannepainoindeksi on tutkimusten naiselle 21. Jos haluaa olla miehiltä rauhassa kannattaa olla muutama kilo yli painoindeksin yläpään. Feederit ja fatloverit erikseen, ne on perversioita.

Bmi 21 ei ole laiha.

Ei minustakaan. Normaali, voi olla hoikka jos on lihasta myös. Mutta ei kyllä laiha.

Vierailija
51/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä naiset päättelevät että rinnaton anorektikko on miesten ihannenainen?

Vierailija
52/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä että olen ollut joskus hoikempikin eikä lihominen ole suinkaan vähentänyt miesten kiinnostusta. Itsevarmuus ja itsetunto ovat lisääntyneet iän myötä ja uskon että se näkyy myös ulospäin.

Vierailija kirjoitti:

BMI 31, ikää 41-v ja ulkonäköä kehuttu tämänkin vuoden aikana useammassa eri yhteydessä. Baarissa en saa koskaan olla iltaa rauhassa seuraa etsiviltä miehiltä. Olen pullukka mutta muuten kai ihan mukiin menevän näköinen. Laittaudun joka päivä jonkun verran, kevyt meikkaus jne.

Itse en myöskään ihannoi laihuutta. Ylipaino ei haittaa jos miehessä on karismaa ja älykkyyttä ja hän pitää itsestään huolta.

Vierailija
53/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, ja olen kyllä eri mieltä. Riippuu tietysti mikä kenestäkin on kaunista.

Vierailija
54/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin on väittänyt?

Vierailija
55/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli väite olisi tosi, niin silloin ihmiset laihtuisivat jokaisen sukupolven aikana. Eli väite on oltava epätosi.

Läskeys ei johdu geeneistä vaan siitä että ahtaa liikaa ruokaa kitaansa kulutukseen nähden. Harvinaisen typerä kommentti.

Johtuu nimenomaan geeneistä, ei mistään muusta. Harvinaisen typerä kommentin kirjoittaja.

Geenitkö ne pakottavat sinua mussuttamaan suklaata ja sipsejä?

Kyllä. Ihan kaikki mitä teet, tapahtuu geeneissä. Ilman geenejä olisit eloton.

Kumma kun omat geenini eivät ole pakottaneet tyhjentämään viereisen K-marketin suklaahyllyä vaikka siellä ne nököttävät päivästä toiseen.

Hanki itsekuria.

Mieluummin lihava kuin kaltaisesi mielisairas. Molemmat geneettistä.

Vierailija
56/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut samaa kuin muut täällä. Juopot tms resupekat kyllä vilkuilevat (ja yrittävät pyytää mukaansa), ja naistenkin olen huomannut katsovan. Olen 150cm ja painoindeksi 20, vaatekoko xs/xxs. Varmaan näytän paksulta pituuteni vuoksi.

Vierailija
57/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehätysvoima ei perustu laihuuteen, eikä edes hoikkuuteen. Kyllä ne ovat muut ominaisuudet ihmisissä, jotka tekevät heistä viehättäviä. Viehättävä ei myöskään ole sama kuin kaunis.

Vierailija
58/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja ryhdikäs ihminen on ulkoisesti paras versio itsestään.

Ja huom: se ryhdikkyys on tosiaan tärkeää, ei pelkästään hoikka mut huonoryhtinen mato ole valovoimainen.

Tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin.

Vierailija
59/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä sivustolta katsoen https://www.buzzfeed.com/laraparker/this-is-what-different-women-with-t… , omaan silmään seksikkäin vartalo oli sillä mustamekkoisella BMI 20 Allisonilla, ja toiseksi seksikkäin tummaihoisella BMI 17.8 naisella.

M 36v

Vierailija
60/102 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin on väittänyt?

Siitähän ketju alkoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan