Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietkö lapsesi hoitoon/tarhaan, jos olet itse sairaana?

Vierailija
29.05.2006 |

Minä vein, kun olen kuumeessa... mutta silti alkoi omatunto soimaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin läheisen sukulaisen kuolemasta illalla enkä saanut nukutuksi. Lähdin kuitenkin kouluun mutta ei täällä ole hyvä olla. Jos poistun täältä kesken päivän niin en aio lapsia hakea hoidosta kesken päivän, tämä suru on niin sietämätöntä. Ei olisi lapsillekkaan hyväksi katsoa äidin itkukohtauksia.

Enkä muutoinkaan jaksaisi kipeänä lapsia hoitaa.

Vierailija
2/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos on sairaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tarhalla on tarjottavaa virikepuolella lapselle kuin esim. sairaalla äidillä/isällä. Enemmän minulla olisi huono omatunto siitä, etten jaksaisi sairaana tehdä lapseni kanssa mitään. Ja nopeamminhan sitä tervehtyy, jos saa kunnolla levätä ja sairastaa.

Vierailija
4/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on sairaana, eikö silloin kuuluisi levätä?

Vierailija
5/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku flunssan takia en ole edes poissa töistä...

Vierailija
6/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sairaslomaa se muuten olisi??

Vierailija
7/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos on sairaana, eikö silloin kuuluisi levätä?

Vierailija
8/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset on kotona, niin eihän siinä voi levätä. Ja lepäämisen ja parantumisen takia sitä sairaslomaa saa, ei siksi että hoitaisi lapsia kotona...

Mitähän työnantaja tykkäisi, jos olisin liian sairas tavalliseen toimistötyöhön (istumista koko päivä koneella), mutta jaksaisin kotona hoitaa ja huoltaa kahta alle neljävuotiasta...?

Vierailija
9/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkällä sairaslomalla selkäni takia. Olis niin kipeä, että en kertakaikkiaan olisi pystynyt huolehtimaan lapsesta kotona, kun en päässyt liikkumaan. Lapsi vietiin päiväkotiin. Jos olen mahataudissa tai kovassa kuumeessa, mieheni vie lapsen hoitoon. Jos olen sen verran tolpillani, että kykenen huolehtimaan lapsesta kotona, saa hän päikystä vapaapäivän.

Mut hei! Älä kanna huonoa omaatuntoa, vaan kerää nyt voimia ja lepää. Oikein teit, kun lapsen veit hoitoon! Paranemisia sulle!

Vierailija
10/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huijaamista ottaa sairaslomaa ja hoitaa sitten omia lapsia kotona. Jos on sairaslomaa, silloin sairastetaan. Eikä se tietenkään tarkoita etteikö kotona olevan vanhemman sairastuminen ole hankala tilanne perheelle.

Vierailija
11/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tää voi olla heillekään kivaa kun äiti pystyy vaan makaamaan ja yskimään ja antamaan ruoat nenän eteen.

Vierailija
12/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mm. vähän pipinä pötkötellä rauhassa kotona.

Vierailija
13/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan jos en kykene työtäni tekemään.

Enkä kyllä ymmärrä miksi aina pitää toista syyllistää sillä että jollakin muulla on vielä vaikeampaa.

Vierailija
14/14 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sille joka sanoi, ettei sääntöjen mukaan saa viedä hoitoon jos itse sairastaa kotona: totta kai saa! Hoitoon saa aina viedä jos hoitopaikka on, vaikka ei kävisi edes töissä! Saati sitten jos itse makaa kotona sairaana.

Vierailija:

Saa mm. vähän pipinä pötkötellä rauhassa kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan