Vierailija

Luontoonhan ne pitäisi viedä metsään luonnon kiertokulkuun, eikä maan alle, jossa ne eivät hyödynnä mitään. Kuolema on bisnestä. Kuvottavaa bisnestä ja nekrofiliaa.

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ois metsät melko täynnä ruumiita ja ihmislihan makuun päässeitä suurpetoja.

Ei olis täynnä ruumiita. Petoeläimiä voidaan kontrolloida metsästysluvilla. Jos ihminen jätetään metsään, niin takuulla kahdessa viikossa se on kaluttu luihin asti. Enkä nyt tarkoita että minnekään Nuuksioon viedää, missä ei ole eläimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sen takia haudataan maan alle ettei taudit leviä. Onhan niitä mereen kippaltu myös mutta tulevat rannalle ja se on aika kaunista katseltavaa.

Vierailija

Minut loppusijoitetaan metsään, mutta tuhkana ei raatoja.
Tai enhän minä tiedä jos perilliset haluaa säästää ja kuskaavat suorilla metsään.
En halua hautausmaalle vaikka kirkkoon kuulunkin

Vierailija

Jossain päin maapalloa haudattiin pari miestä ja heidän päälle asetetaan chilin siemen joka juurtuu heidän ruumiinsa ja heidän poikansa syövät heidän sielunsa.
Tämä on realismia. Jos eurooppalainen apina sekaantuu tähän niin voi käydä huonosti tai käy huonosti siis.
Minä kannatan tätä muotoa säilyttääkseen ihmisen sielua perhekeskeisesti. Olen liberaalinen tätä asiaa kohtaan. Intiaanitkin juuruttivat kaakaopuun ihmisen ruumiin.
Miksi eurooppalaiset edes syö kaakaopapuja?

Vierailija

Minä olen seuraavassa elämässä chili ja se on niin eliksiirinen chili että se ketä syö sen niin muuttuu minuksi.
En usko että kenelläkään on otsaa syödä tätä chiliä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jokainen atomi palaa luontoon ja kiertoon lopulta.

Sen takia CERN varastaa alusta loppuun vaikka neanderthál ihmisen kestävyyden eli sielun. He haluavat olla voimakkaampia vastoin ihmisen luontoa ja he manipuloivat meidän luontoa mielellään ja heidän mieli on negatiivisin vaikuttaja ihmisten suurimpiin kuoleman tapauksiin joka johtuu itsekurin puutteesta ja se on ihmiskunnan suurin tappaja, itsekurin puute.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois metsät melko täynnä ruumiita ja ihmislihan makuun päässeitä suurpetoja.

Ei olis täynnä ruumiita. Petoeläimiä voidaan kontrolloida metsästysluvilla. Jos ihminen jätetään metsään, niin takuulla kahdessa viikossa se on kaluttu luihin asti. Enkä nyt tarkoita että minnekään Nuuksioon viedää, missä ei ole eläimiä.

Miten noi kaksi lausetta sinun mielestäsi noin ajatuksena tukevat toisiaan? Hävitetään pedot, mutta ruumiit tulee silti syödyksi. Kenen toimesta?

Suomen laki?

Kolmas maailmansota alkaa lähestyä ellei tähän ihmiskunnan suurimpaan tappajaan tehdä muutosta suomen lailla laitse. Ihmiskunnan suurimpaan tappajaan liittyy itsensä rikastuttaminen selkärangattomien paskalla.
Mistäköhän Putin ja Niinistö tulee puhumaan?! Haluatko että tämä ase tulee myös poliittiseksi?
Minulle näin oikeistolaisen juuri syynä tämän sodan jatkaminen ei tule päihinsä!

Suomen laki, missä olet?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meneehän se kroppa haudassakin luonnon kiertokulkuun, tosin hitaasti kun arkku on tiellä.

Kuningas Monarkia liittyy kaikkeen tähän. On kaksi eri sukua jotka riitelevät koska media ei anna sananvapautta ihmiskunnan maailmnankaikkeuden ja galaksin kruunusta. Kuningatar kadotti tämän uskottomuuden takia ihmiskunnan maailmankaikkeudrn ja galaksin avaimen George Bushille ja John Kerrylle jotka ovat luotettavia tässä asiassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat