Miksi kutsutte virheellisesti penistä munaksi, kun munat tarkoittavat kivespusseja!!
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Kun on muna pystyssä, ni tuskin ne kivekset silloin sojottaa ylöspäin. Eli munkin mielestä muna on penis ja munat on penis ja kassit.
Mutta millä perusteella penis on minkään "muna"? Muna on se josta kuoriutuu esim. lintu.
Penis on sukupuolielin ja virtsauslaite. Ei minkään asian "muna"
Oon miettinyt naisena ihan samaa kun miehet joka viikko puhuu munasta vaikka pitäisi sanoa ihan muuta
Eikä tarkoita pusseja vaan kiveksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin seisoo muna, sitä en tiedä mikä muilla seisoo?? Ehkä sitten pippeli?
Aika monilla järki.
Ajattelen itse niin, että "munat" tosiaan voi tarkoittaa (myös) miehen kiveksiä, mutta "muna" yksikössä sitten voikin viitata penikseen, tai monikossa moniin peniksiin. Se on vain puhuttua kieltä, ihan kuin eteläsavolaisessa murteessa "en kehtaa" tarkoittaa "en viitsi", eikä suinkaan sitä, että ujostelee niin paljon ettei kehtaa tehdä jotain. Tai varsinaissuomen murteessa "pelkään, että myöhästyn bussista" ei tarkoita pelkäämistä, vaan esim. sitä, että epäilee myöhästyvänsä bussista. Tällaista se käyttökieli on.
Olen miljoona kertaa sanonut että muna on muna ja penis on penis,ei vaan mene jakeluun.
Joo heh heh ,mies työntää munan naisen sinne,no mihinkä se penis sitten työnnetään? alkaa olemaan svenska taalar juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on muna pystyssä, ni tuskin ne kivekset silloin sojottaa ylöspäin. Eli munkin mielestä muna on penis ja munat on penis ja kassit.
Mutta millä perusteella penis on minkään "muna"? Muna on se josta kuoriutuu esim. lintu.
Kuule sellaisia sanoja on useampiakin, joilla on monta merkitystä. Vaikka kurkku. Ja ruotsin kielessä sex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikiaikaista kateuttahan se on kai. Nainen on vain astia, mies lapsen tekee.
Minustakin munat viittaa kokonaisuuteen enemmän kuin kiveksiin, koska kolme kaverusta tarvitsevat yhteisenkin puhuttelunimen. Ja siksi munakin on muna, vaikka munanmuotoiset kivekset ovat sanan alkulähde.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja taitaa olla aika nuori?
Ap taitaa olla pienimunainen nuori...
No munahan tarkoittaa oikeasti jotain ihan muuta suomen kielessä. Ei se tarkoita penistä, eikä kiveksiä. Joten sallittakoon moisen murresanan käyttö miten vain. Jormakin on oikeasti vain miehen nimi.
Omasta mielestäni munat on yleisnimitys kaikelle sille, mitä miehen haaroista löytyy. Jos joku potkaisee miestä munille, eikö se silloin osu sekä siittimeen että kiveksille. Ja niitä ympäröi munakarvat. Toki itse siittimelle löytyy sitten eri nimityksiä pikkupojan pippelistä kulliin ja kyrpään, joka sitten on jo sellainen perseenrepijä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse kutsut kivespussia virheellisesti kivespusseiksi?
Kivespusseja on kaksi, molemmat kivekset erillisissä pusseissaan.
Puhekielessä käytetään monia sanoja väärin ja väärissä merkityksissä. "Muna" on yksi näistä. Alun perin "munilla" on tarkoitettu tietysti kiveksiä, koska ne ovat munan muotoiset. Jotenkin sitten joidenkin puheissa "munilla" on alettu tarkoittamaan miehen sukuelimiä kokonaisuudessaan ja yksikkömuodossa "munalla" on viitattu penikseen. Tämä on kuitenkin alkuperäisen merkityksen väärinkäyttöä.
Mun penis on muna, eli mulkku, tai mulukku ex tyttöystävän murteella. Aika pahasti mennään metsään jos nyyttejä, kasseja ta kiveksiä kutsuu muniksi.
Kenelle pillu on pelkkä reikä johon penis työnnetään?
Esim. anna pillua = anna minun työntää penikseni vaginaasi