Miksi et saa töitä, vaikka kuinka haluat?
Oletko saamaton, sairauden vuoksi rajoittunut, liian hyvä, pessimisti?
Kommentit (22)
Liian hyvä, luulisin. Lopullinen vastaus siihen saataisiin jos työnantajat kommentoisivat.
Olen liian lihava. Lapsesta asti sama juttu. Anoreksian sairastanut. Olen alipainoinen, mutta silti iso. Olen niin pitkä, että näytän lihavalta pelkkänä luukasanakin.
Olen liian ujo / sosiaalisesti ahdistunut. Vaikea työllistyä, koska kukaan ei palkkaa henkilöä, joka ei saa sanottua mitään. Ryhmähaastattelusta en pääse toiselle kierrokselle.
Vuosien aukkoja työhistoriassa. Niitä ei enää mikään saa umpeen, ei aktiivimallit eikä muut pompotukset. Lisäksi vain vähän työkokemusta. Olen punainen vaate työnantajille.
Olen umpisurkee joka ei kelpaa mihinkään...ikäkin esteenä (45v).
Vierailija kirjoitti:
Vuosien aukkoja työhistoriassa. Niitä ei enää mikään saa umpeen, ei aktiivimallit eikä muut pompotukset. Lisäksi vain vähän työkokemusta. Olen punainen vaate työnantajille.
pitäisikö sinun hakea sellaisesta paikasta töitä, missä johtaja pukeutuu punaiseen, tämä olisi win win-tilanne, sitähän tuontekijä ja työnantaja hakevat solmiessaan sopimuksen.
Vierailija kirjoitti:
Jos noista pitää valita niin pessimisti. Haen silti töitä, niinhän minun kuuluu tehdä.
Jäin just työttömäksi ja uskon työllistyväni viimeistään jouluun mennessä, hätätilassa löytäisin töitä varmaan kuukaudessa, mutta haluan kokemustani vastaavan rooliin ja etsin mieluummin hieman kauemmin sitä oikeaa roolia.
Vierailija kirjoitti:
Hei sulla on vielä parikymmentä vuotta työuraa edessä, 45 vee ei todellakaan ole este työnhaussa ellet ole joku ammattiurheiluja.
Vierailija kirjoitti:
Olen liian ujo / sosiaalisesti ahdistunut. Vaikea työllistyä, koska kukaan ei palkkaa henkilöä, joka ei saa sanottua mitään. Ryhmähaastattelusta en pääse toiselle kierrokselle.
Tähän vois auttaa joku esiintymistaidon kurssi tai vaikka ihan terapia. Liika ujous varmaa aiheuttaa muitakin ongelmia elämässä, joten ihan vilpittömästi suosittelen hakemaan jonkinlaista apua tähän.
Järjestään kaikkiin mulle sopiviin paikkoihin on 27 hakijaa joista ehkä 8 haastatellaan, ja aina on joku muu parempi kuin minä, vaikka minäkin olen ihan hyvä. Mulla ei ole korkeakoulututkintoa, eikä niihin töihin sitä tarvitakaan mitä olen hakenut.
Keväällä hain työhön jossa on palkka ehkä parin tonnin paikkeilla brutto ja sen sai hallintotieteiden maisteri, eikä todellakaan tee sillä koulutuksella siinä työssä yhtään mitään.
Aika harvakseltaan niitä töitä tulee haettavaksi joihin minä olisin sopiva, vaikka 300km sätellä töitä haen. Varmaan mullakin tuuri kävisi jos olisi enemmän kuin 5-6 paikkaa vuodessa joita voi hakea.
Vuorotyö ei sovi minulle ja tuntuu, ettei muuta ole tarjolla. Uudelleenkouluttauduin sitä silmällä pitäen, mutta kas kummaa nyt nekin työt alkavat olla vuorotyötä.
Lisäksi kuormitun ihmisseurasta ja "kaikissa" töissä pitää nykyään olla niin sosiaalinen. En jaksa. Työ on sitä varten, että saa rahaa. En mene sinne ystävystymään enkä lässyttämään tyhjänpäiväisyyksiä.
Cv on kuin haulikolla ammuttu. Ei niin montaa aukkoa hyväksy kukaan työnantaja.
Huono cv joten en jaksa edes hakea. Töitä kyllä haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noista pitää valita niin pessimisti. Haen silti töitä, niinhän minun kuuluu tehdä.
Työnantaja ei tiedä jos hakija on pessimisti, joten se seikka ei vaikuta työpaikan saamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sulla on vielä parikymmentä vuotta työuraa edessä, 45 vee ei todellakaan ole este työnhaussa ellet ole joku ammattiurheiluja.
Rekrytoijille se valitettavasti on este!
Työnantajien mielestä liian suuri palkkavaatimus. Halvemmalla en nosta sormeanikaan.
En oo hakenut ainuttakaan. :DD