Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olet, kun suutut?

Vierailija
27.05.2006 |

Itse olen todellinen tulisielu. Suutun todella nopeasti ja ääni kohoaa, sitä mukaa, kun suuttumus nousee.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten huudan ja raivoan minuutin, kaks. Sitten puuska ohi ja jatkan toimiani kuin mitään ei olisi tapahtunut. En muistele pahalla. En vatvo vanhoja. En suutu kamalan helpostikaan enää nykyisin. Sellainen pieni pyörremyrsky, joka laantuu tosi nopeasti. Ei mykkäkouluja tms.

Vierailija
2/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies vaan mullistelee ja tuhahtelee, voin jopa vähän läpsäistä. se kestää niin kauan kunnes mies myöntää olevansa väärässä. En haluaisi suuttua/tapella näin, vaan rakentavasti ja fiksusti, mutta ei sitä silloin vihan puuskassa muista. Osaan kyllä itsekin pyytää anteeksi, enkä ole pitkävihainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta mielestäni puhun vain niin kovaa, että asia menee perille!! :)

Jos en saa tahtoani läpi niin mökötän.

Vierailija
4/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä muuten vituttaa. tänään viimeksi olis tehnyt mieli huutaa miehelle polla punaisena, mutta ei... kurkkua vaan kuristi, niin etten saanut ääntä ulos ja nielin kiukkuni.... me ei riidellä koskaan, minä en pysty.

Vierailija
5/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin olen niinkuin menossa. Oma äitini toimii samoin, vähän meitä mieheni kanssa nauratti tässä taannoin kun äitini suuttui isälleni ja toimi aivan samoin kuin minä. Kiva kattoo sitä touhua, kun tuntui että tuleeko tuosta nyt valmista ollenkaan ja sitten itse toimin samoin.

Ja sanon saman asian moneen kertaan, vähän eri tavoin, eli suu vaahdossa kailotan. Sitten kun lepyn en osaa mitään mykkäkoulua pitää, vaan hyvä tuuli palaa taas pian. Kaksonen horoskoopiltani, miten muut??

Vierailija
6/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

omasta mielestäni puhun vain niin kovaa, että asia menee perille!! :)

Jos en saa tahtoani läpi niin mökötän.

Vierailija
7/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5-

Vierailija
8/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja softer sin, kuulostaa just oinas-pojaltani :D

Vierailija
9/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten muutenkin.

Vierailija
10/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että SofterSin on ainoa tältä palstalta johon IKINÄ haluaisin tutustua.

Vierailija
12/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin riuhuisin hetken päättömästi, mutta nyt suuttumiseen menee monta päivää... Siinä kärsii aika paljon parisuhde. Ja tunnen vielä saavani jotain ihme energiaa siitä, että mökötän.

Vierailija
13/13 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna Maailma on taas Kylässä, tosin siellä liikun sitten herraseurassa. :) Mutta jos satut tunnistamaan ja siellä kuljeskelet, niin tule nykäsemään hihasta/letistä.

Hauskaa loppuiltaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän