Vierailija

Seisoo käsillään jo nyt!!! Upeaa sanoo yksi! Mahtava kunto on edelleen sanoo toinen! Kyllä saa Aki olla ylpeä kehuu kolmas! Suomen mahtavin ja paras äiti toteaa neljäs!

Sivut

Kommentit (103)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Rita on ihana! Todella ihana katsella kuvia ja lukea heidän perhearjestaan. Ihana pariskunta. Olin onnellinen heidän puolestaan jo heti kun luin raskausuutiset ja nyt olen seurannut Instassa vielä tiiviimmin.

Pystyn monessa samaistumaan heihin.

Jotenkin vaikuttaa niin jalat maassa tyypeiltä. Kun vertaa moniin muihin tosi-tv-julkkiksiin.

Mutta en tunne heitä. Tämä on vain se kuva, minkä olen heistä saanut somen välityksellä.

AnniX

Ei voi olla mitenkään hyvä äiti jos ei pysty käsillään seisomaan. Varsinkaan 4 viikon kuluttua synnytyksestä.

Miten KUKAAN haluaa jakaa noin paljon elämästään someen? Pakkomielteistä tosiaan.

Vierailija

Tuntuu, että fitness-tyypit eivät vain osaa olla tuomatta upeaa pyykkilautavatsaansa julkisuuteen heti synnytystä seuraavana päivänä. Pitää päästä näyttämään, ettei synnytys ja äitiys ole juttu eikä mikään. Minulla on kaksi päiväkoti-ikäistä lasta enkä vieläkään seiso käsilläni, pitäisikö huolestua? Olenko nyt unohtanut itseni ja elän, apua, vain lapsiani varten??

Vierailija

Joopa joo. Kuka kuvasi heitä, kun he olivat ns nukkumasssa? Ihan somepaskalöpinää koko touhu. Miksi ihan normi arjesta pitää somettaa aivan kuin se olisi jotain ihmeellistä? Ei voi taas kun nauraa miten juntteja vedätetään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että fitness-tyypit eivät vain osaa olla tuomatta upeaa pyykkilautavatsaansa julkisuuteen heti synnytystä seuraavana päivänä. Pitää päästä näyttämään, ettei synnytys ja äitiys ole juttu eikä mikään. Minulla on kaksi päiväkoti-ikäistä lasta enkä vieläkään seiso käsilläni, pitäisikö huolestua? Olenko nyt unohtanut itseni ja elän, apua, vain lapsiani varten??

Mun esikoinen on kohta 19v, enkä enkä ole hoksannut tuota käsillä seisontaa edes AJATELLA. Niin surkeesti menee mulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Kuka kuvasi heitä, kun he olivat ns nukkumasssa? Ihan somepaskalöpinää koko touhu. Miksi ihan normi arjesta pitää somettaa aivan kuin se olisi jotain ihmeellistä? Ei voi taas kun nauraa miten juntteja vedätetään.

MIten taas vaikuttaa siltä, että iva osuu ivaajan omaan nilkkaan? Sä olet ainoa jota tässä vedätetään. Sä olet ainoa joka nillittää tämmöisiä, kun sarkasmi menee ohi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletkos sitten kilpaillut aerobicissa? Ritalta tuo luonnistuu vaikka viikko synnytyksen jälkeen, koska oli jo ennen raskautta hyvässä kunnossa ja kilpa-aerobic tausta on edelleen vahvana. Itseltäni tuo ei onnistu varmaan koskaan, kun ei ole motivaatiota treenaamiseen. Ei se silti ole multa pois jos toiset siihen pystyy. Ei synnyttänyt nainen ole mikään rampa. Käsillä seisonta sen aikaa että otetaan kuva ei mitenkään millään tavalla ole haitallista. Antakaa olla!
Insta on sitä varten että sinne laitetaan kuvia ja tarinoita. Toiset haluavat sitä tehdä ja toiset taas ei koskaan laita mitään, mutta kyyläävät ja arvostelevat kyllä muita senkin edestä.
Ja ei, en ole Rita tai Aki. Säästäkää kuluneet heippa kommentit.

Vierailija

Minusta perusäidit pullavatsoineen ja läskeineen on paljon ihanampia ja helpommin lähestyttäviä. Pahimpia on just huomionhakuiset tädit. Miks kenenkään pitäis seistä käsillään tai päällään... oikeesti...

Vierailija

Mitä ihmeellistä tuossa on?
Itsekin pystyin jo tuossa kohdassa samaan kuin ennen raskautta. Kaikki vanhat vaatteetkin mahtui päälle.

Kysymys on hyvästä fyysisestä kunnosta ennen raskautta ja siitä, ettei pidä raskautta sairauksena, vaan liikkuu sopivasti myös sen aikana. Silloin pääsee nopeasti ennalleen.

Olen minäkin nähnyt niitä äitejä, jotka vaappuvat kuin ankat raskaana. Ihmeellistä pelleilyä mun mielestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itsekin pystyin jo tuossa kohdassa samaan kuin ennen raskautta. Kaikki vanhat vaatteetkin mahtui päälle.

Kysymys on hyvästä fyysisestä kunnosta ennen raskautta ja siitä, ettei pidä raskautta sairauksena, vaan liikkuu sopivasti myös sen aikana. Silloin pääsee nopeasti ennalleen.

Olen minäkin nähnyt niitä äitejä, jotka vaappuvat kuin ankat raskaana. Ihmeellistä pelleilyä mun mielestä.

Se vaappuminen johtuu biologisista tosiseikoista, Ei kunnosta tms. Paikat pehmenee, kroppa valmistautuu sikiön kasvuun ja synnytykseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niitä äitejä, jotka vaappui kuin ankka, mutta ei silti ärsytä. :D Kilojakin tuli 25. Olin vuodelevossa alku- ja loppuraskauden. Pääsin kyllä niistä kiloista eroon myöhemmin. On mulla kavereitakin, jotka taipuivat tuolla tavalla aika pian synnytyksen jälkeen.

Täällä on kyllä paljon katkeria ja kateellisia.

T. 3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuollaisilla päivityksillä luodaan paineita äitiyteen. Hyvä äiti keskittyy tuossa vaiheessa vauvaan.

Harmi että joku vieläkin ajattelee näin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oletkos sitten kilpaillut aerobicissa? Ritalta tuo luonnistuu vaikka viikko synnytyksen jälkeen, koska oli jo ennen raskautta hyvässä kunnossa ja kilpa-aerobic tausta on edelleen vahvana. Itseltäni tuo ei onnistu varmaan koskaan, kun ei ole motivaatiota treenaamiseen. Ei se silti ole multa pois jos toiset siihen pystyy. Ei synnyttänyt nainen ole mikään rampa. Käsillä seisonta sen aikaa että otetaan kuva ei mitenkään millään tavalla ole haitallista. Antakaa olla!
Insta on sitä varten että sinne laitetaan kuvia ja tarinoita. Toiset haluavat sitä tehdä ja toiset taas ei koskaan laita mitään, mutta kyyläävät ja arvostelevat kyllä muita senkin edestä.
Ja ei, en ole Rita tai Aki. Säästäkää kuluneet heippa kommentit.

En ole. Olen kilpaillut eräässä toisessa lajissa ja voittanut synnytysten jälkeenkin, mutta en vouhkaa siitä somessa. Tiedän - vaatimattomuus on varsin ärsyttävää, jos samaan aikaan pilkkaa toisten esiintymisintoa. Kaikki saavat onneksi olla somessa(kin) juuri sellaisia kuin haluavat. En vain voi mitään sille, että kaikki äitimyytin ylläpitoon viittaavat asiat nostavat ihon kananlihalle. On osattava leipoa, kutoa, siivota, passata, kasvattaa lapsi omatoimiseksi, loistaa hiekkalaatikolla, sängyssä, töissä ja salilla. Nojoo. Rita ei ole tietääkseni näin sanonut, joten vedin nyt herneen nenääni kaikkien väsyneiden äitien puolesta. Joskus vaan kiukuttaa muiden somekuvat, vaikka oma elämä onkin varsin ok.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat