Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kannattaako osallistua

Sivut

Kommentit (71)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kummatkin ovat tehneet itsestään, no ei mitenkään vastustamattomia. Reino n ollut samanlainen aina, mutta Maria tekee päätöksiä, joita voi vaan ihmetellä. Koulutettu ihminen.

Katsoin Marjan vierailun ja päätin tää riitti siitä perheestä. En osallistuisi rouvan verkkokursseille, vaikka siitä maksettaisi. Ajattelen naisen kanssa luultavasti kaikesta niin eri tavalla , en usko saisin mitään itselleni. Korkeintaan ajattelisin taas jotain ei niin kaunista naisesta.

Vierailija

Ei oikeat allergiat tai home oireet parane millään kurssilla, vaan välttämällä allergioita aiheuttavia aineita, allergioihin voi koittaa myös siedätyshoitoa, mutta nämäkään eivät aina paranna oireita ja ehdottomasti tehtävä lääkärin valvonnassa nämä hoidot, mutta jos kyseessä on luulosairaus niin suosittelen tuota kurssia....

Vierailija

Miten hankkinut pätevyyden näiden kurssien pitämiseen? Onko jossain mainittu?

Olen pitänyt Mariasta, mutta nää kurssit jotenkin.....ilmestyi vähän kuin tyhjästä.

Vierailija

Minä uskon, että homeille voi herkistyä ja niistä voi sairastua, mutta ainakin isolla osalla mukana on varmaan myös psyykkistä tekijää. Olen itse asunut homeasunnossa ja sen jälkeen, kun se homekasvusto työntyi seinäpinnan läpi ja opin tunnistamaan sen hajun, olen törmännyt samaan hajuun siellä sun täällä, vaikka sitä ennen en ollut haistanut vastaavaa hajua. Minua inhottaa suunnattomasti esim. istua bussissa sellaisen ihmisen vieressä, jonka vaatteet haisevat homeelta tai asioida jossain liikkeessä, jonka ilma on sakeanaan homeen hajua. Minä en kuitenkaan saa noista hajuista mitään oireita, mutta voisin kuvitella, että joku muu voi saada -jos ei oikeasti, niin siitä inhosta pelkästään. Yhdessä telkkariohjelmassa oli "vakavasti homeille herkistynyt" nainen, joka oli tv-studiossa maski naamallaan. Ohjelmassa näytettiin, mitä tapahtuu, jos nainen ottaa maskin pois. Nainen raotti maskia ja puhui samaan aikaan. Kun maski oli pois nenän ja suun päältä, naisen ääni muuttui samalla sekunnilla käheäksi ja hän laittoi äkkiä maskin takaisin. Ei siinä mitään, mutta en ymmärrä, miten studion ikään kuin homeinen ilma voi vaikuttaa hänen kurkkuunsa, kun hän ei siinä kohtaa vetänyt henkeä, koskapa puhui samaan aikaan. Kyse oli tosiaan 1-2 sekunnista, jonka aikana nainen ei vetänyt ilmaa sisäänsä (tarkistin tuon katsomalla pätkän uudestaan). Nordinin terapia tekisi varmaan hyvää tuolle naiselle.

Vierailija

Olen mukana kurssilla. Lähdin mukaan, koska minulla on ollut haasteita mm. työssä jaksamisessa. Kurssin myötä olen saanut lisää elämäniloa ja tämä näkyy mm. fyysisessä ja psyykkisessä jaksamisessa. Koen myös olevani kärsivällisempi kasvattaja ja pystyn esim. työelämässä puolustamaan ja pitämään kiinni omista rajoistani (haasteita työpaikan dynamiikassa).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä uskon, että homeille voi herkistyä ja niistä voi sairastua, mutta ainakin isolla osalla mukana on varmaan myös psyykkistä tekijää. Olen itse asunut homeasunnossa ja sen jälkeen, kun se homekasvusto työntyi seinäpinnan läpi ja opin tunnistamaan sen hajun, olen törmännyt samaan hajuun siellä sun täällä, vaikka sitä ennen en ollut haistanut vastaavaa hajua. Minua inhottaa suunnattomasti esim. istua bussissa sellaisen ihmisen vieressä, jonka vaatteet haisevat homeelta tai asioida jossain liikkeessä, jonka ilma on sakeanaan homeen hajua. Minä en kuitenkaan saa noista hajuista mitään oireita, mutta voisin kuvitella, että joku muu voi saada -jos ei oikeasti, niin siitä inhosta pelkästään. Yhdessä telkkariohjelmassa oli "vakavasti homeille herkistynyt" nainen, joka oli tv-studiossa maski naamallaan. Ohjelmassa näytettiin, mitä tapahtuu, jos nainen ottaa maskin pois. Nainen raotti maskia ja puhui samaan aikaan. Kun maski oli pois nenän ja suun päältä, naisen ääni muuttui samalla sekunnilla käheäksi ja hän laittoi äkkiä maskin takaisin. Ei siinä mitään, mutta en ymmärrä, miten studion ikään kuin homeinen ilma voi vaikuttaa hänen kurkkuunsa, kun hän ei siinä kohtaa vetänyt henkeä, koskapa puhui samaan aikaan. Kyse oli tosiaan 1-2 sekunnista, jonka aikana nainen ei vetänyt ilmaa sisäänsä (tarkistin tuon katsomalla pätkän uudestaan). Nordinin terapia tekisi varmaan hyvää tuolle naiselle.

Et pysty näkemään hengittikö.

Tietenkin puhuessa hengittää samalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen mukana kurssilla. Lähdin mukaan, koska minulla on ollut haasteita mm. työssä jaksamisessa. Kurssin myötä olen saanut lisää elämäniloa ja tämä näkyy mm. fyysisessä ja psyykkisessä jaksamisessa. Koen myös olevani kärsivällisempi kasvattaja ja pystyn esim. työelämässä puolustamaan ja pitämään kiinni omista rajoistani (haasteita työpaikan dynamiikassa).

Kuulostaa hyvältä. Onko se kurssi sellainen vapaa, että asioita käydään omaan tahtiin ja tehdään harjoituksia silloin kun on sopiva hetki ja työskennellään itsenäisesti koko ajan?

Vierailija

Kyllä kannattaa osallistua ♥️♥️ paranin ite vakavasta siitepölyallergiasta ja olen saanu niin paljon hyvää ja rauhaa elämään, en enää edes osaa kuvitella elämää ennen kurssia! Jos yhtäämän mietityttää niin ehdottomasti kannattaa osallistua ♥️

Vierailija

Olen saanu apua myös moniin tunne-elämän haasteisiin ja itsetuntoon, lisäksi kuukautiset on helpottuneet. Muutamia mainitakseni! Mutta ei ole mikään taikatemppu vaan vaatii kyllä aikaa ja paneutumista, harjoittelua min. 30min päivässä ja kurssin periaatteita pitää noudattaa ihan aina. Mutta välillä on kyllä riittänyt ihan vaan periaatteidenkin noudattaminen jos ei ehdi harjotella.

Vierailija

Pitääkö kursseja yhdessä Erkki Palviaisen kanssa? Erkkihän teki uskomattomia keksintöjä mm chiliä sydänkohtaukseen ja melkein onnistuneet kotisynnytykset.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat