Mistä tunnistaa laastarisuhteen? Auttakaa mua, elänkö juuri semmoisessa?
Eli tässäpä mun elämää..
Oon eronnut neljä vuotta sitten. Nyt seurustellut kaks vuotta. Ekan vuoden jälkeen olisin halunnut muuttaa yhteen ja mennä elämässä eteenpäin. Tää ei kuitenkaan sopinut miehelle vaan edelleen nähdään vaan vkl.
Mulla on hyvä olla silloin, kun olen miehen kanssa, mutta yksin ollessa mietin jatkuvasti haluanko jatkaa tätä suhdetta. Intohimo on hävinnyt ja mielikuvissa haaveilen seksistä muitten miesten kanssa. Ihastunut olen useampaan kertaan.
Mistä mää tunnistan onko tää se ns. laastarisuhde vai voisko tästä vielä kehittyä jotain ihanaa?
Kommentit (3)
Kuulostaa siltä ettei kannata jatkaa. Kumpaakaan tuskin kiinnostaa tarpeeksi.
En ymmärrä miten laastarisuhde liittyy tilanteeseesi. Laastarisuhde on suhde, johon siirrytään heti edellisen päätyttyä ja jonka motivaatio on sydänsurujen helpottaminen, ei välttämättä aito kiinnostus uutta kumppania kohtaan (vaikka voi sitäkin olla mukana).
Sinun tilanteesi, ap hyvä, kuulostaa väljähtäneeltä suhteelta. He's just not that into you, eikä sinuakaan taida enää pahemmin kiinnostaa.
No yleensä laastarit kestää lyhyemmän aikaa kuin 2v. Mutta tässä ehkä jotaan kysymyksiä, joita voit kysyy iteltäs: Minkä takia ryhdyit suhteeseen nykyisen kanssa? Halusitko olla juuri hänen kanssaan vai pelkäsitkö olla yksin? Millanen teidän suhde on ollut ja on nyt? Saatko sä suhteesta sen mitä haluat? Miksi toinen ei halua nähä useemmin? Missä merkeissä te näätte eli ootteko tyyliin aina jomman kumman luona vai käyttekö ulkosalla yhdessä? Millasia ootte, jos meette vaikka ravintolaan tai leffaan...?
Tärkeintä on että mietit syytä miksi aloitit suhteen kyseisen tyypin kanssa.
Mutta sitte se tärkein ihmissihdeneuvo: juttele sen kanssa.