Onko normaalia, että mies pukeutuu tällä tavalla (kuva)
Kävin eilen treffeillä miehen kanssa, joka pukeutuu noin. Ei siis treffejen takia vaan ihan normaalistikin kun olemme tavenneet muulloinkin? Miten suhtautuisit? Mielestäni turhan pönöttävää, yrittääkö esittää jotain?
https://smhttp-ssl-39255.nexcesscdn.net/wp-content/uploads/2017/03/Sven…
Kommentit (26)
Ykkönen jatkaa vielä, että ei klassinen pukeutuminen yleensä tarkoita, että yrittäisi "esittää" jotain. Eri ihmiset tykkää eri tyyleistä, that's it.
Tuota hattua en kyllä itse käyttäisi, mutta mikäs siinä jos joku tykkää.
Ei sovi Suomeen, mutta muualla euroopassa etenkin etelä euroopassa ja jopa balkkanilla sopii.
Tekisi mieli pukeutua tyylikkäämmin, mutta ei pysty. Ympäristön paine on sellainen, ettei voi pukeutua hyvin.
Ei halua joutua naurun kohteeksi.
Kun ei hyvin voi pukeutua niin on sitten ihan sama, missä rytkyissä kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Ykkönen jatkaa vielä, että ei klassinen pukeutuminen yleensä tarkoita, että yrittäisi "esittää" jotain. Eri ihmiset tykkää eri tyyleistä, that's it.
Minkälainen hattu sitten pitäisi olla?
Lippalakki?
tuo valkoinen liivi tekee vähän keikarimaisen vaikutelman, jos olisi samanvärinen puvun kanssa on tyylikäs.
tuohan on offwhite, ei valkoinen..
Tuollaisen miehen pitää sitten etsiä tyyliin sopiva nainen - mikään farkkutyttö ei oikein natsaa. Ihan kiva tyyli, mutta ei kiitos mun seuralaisella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen hattu sitten pitäisi olla?
Lippalakki?
En tarkoittanut, että pitäisi olla erilainen. En vain itse tykkää tuosta, enkä oikein hatuista ylipäänsä. Ymmärrän kyllä, että klassiseen tyyliin kuuluu päähine, kun ollaan ulkona, mutta onneksi nykyään ei olla niin tarkkoja. Itse siis kulkisin paljain päin silloin kun sää sen sallii, ja kylmällä säällä käyttäisin lämpimämpää hattua.
Pukeudun kutakuinkin noin, tosin vähänä arkisemmin, Eli liivi pois, samaten taskuliina on yleensä pois. Solmio 50/60.
Tyylikästä, mutta katukuvassa huomiotaherättävää. Tulisi mieleen, onko mies matkalla teemabileisiin.
Ehkä kevyempänä versiona voisi olla parempi, luontevamman näköinen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
No älyttömän hot!
Kyllä! Ehkä hattu liikaa mutta muuten.
siis arkena, vai jossain töissä mis vaaditaan tollasta asua?? :DDD
Vierailija kirjoitti:
siis arkena, vai jossain töissä mis vaaditaan tollasta asua?? :DDD
No äksdee vaan sullekin.
Eikä missään töissä vaadita tuollaista asua, paitsi ehkä sirkustirehtöörinä. Komea se on joka tapauksessa.
Joo ihan normaalisti pukeutuu noin -ap
Esim. Keanu Reevesille yks ja sama miten pukeutuu, kun aina on hot.
No jos et tykkää, niin et tykkää. Minusta tuollainen tyyli on hieno, ja pukeutuisin itsekin enemmän tuon tyylisesti jos jaksaisin panostaa. Juhlissa toisinaan pukeudunkin.
Noin pukeutuvat miehet ovat kuitenkin sen verran harvassa, että varmaan ei ole vaikeaa löytää toisen tyylistä.