Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Te, jotka haluaisitte tatskan

Vierailija
23.05.2006 |

minkälaisen ottaisitte? Itse olen miettinyt tatuoinnin ottamista jo monta vuotta, mutta en ole keksinyt mitään mukavaa kuvaa tms...

Mihin ottaisitte tatuoinnin? Itse olen ajatellut joko käsivartta tai alaselkää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsivarteen on tarkoitus ottaa. Mies ottaa saman kuvan. Kunhan ensin keksitään se... Vakavasta kriisistä selvitty, ja siksi. Eikä tarvi huomauttaa, että on tyhmää (mitä jos tulee kuitenkin ero...). Nyt on pakko saada tatuioida oikein nehkaan, että olen sen. Ajateltiin jotain ympyrää. Sillä olisi symbolista merkitystä (vaikka sormuksetkin on kun naimisissa on oltu ens viikon pe 5 vuotta).

Vierailija
2/12 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt ns. kihla/vihkisormusta vasempaan nimettömään... Olen aika allerginen ja herkkäihoinen, enkä voi pitää koruja, en edes sormuksia. =( Olisi kiva tatuoida se vihkisormus nimettömään... Onko teillä kokemusta?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(että tulee oikein!) käännätyttämässä lasten nimet hinduksi ja sit tatuoiduttaa jalkapöydältä lähtien/kiertäen nilkasta vähän matkaa ylöspäin:)

Vierailija
4/12 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoisia siis haaveilen.

Vierailija
5/12 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattomaan tribaaliin.. =)

Niin minulla on, samoin miehelläni minun nimeni. =)

Vierailija
6/12 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuu epäselvyyksiä :D

t: se rokkitähdistä haaveileva

Vierailija
7/12 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on kans mietitty miehen kans yhteisiä tatskoja ja ne varmaan laitetaan niin, et mulla tuohon vasemman olkapään ' etupuolelle' ja miehellä sit olkapään käsivarren puolelle. Kuvat on vielä vähän hakusalla, vaihtoehtoja on muutama mut ei olla vielä saatu valittua.

Ja jos miehellä menee sisu kaulaan niin otan sitten ihan itsekseni nilkkaan sen kristittyjen kala-symbolin..

Vierailija
8/12 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatska on ollut 15 vuotta lapaluun päällä, onneksi ei näkyvämmässä paikassa, mä en siis sitä useinkaan näe. Mies taas on sanonut että sitä välillä ihan ärsyttääkin aina vaan se sama kuva mun selässä. Kauniskin se on, mutta musta tatskat on alkanut vaikuttaa junteilta. Varmaan kun ikää tulee lisää niin ennen kauniit ja kivat asiat alkaa kyllästyttää ja mikä pahempi, suorastaan hävettämään. Niitä kun ei voi vaihdella ja sama tatska aina vaan tuntuu tosi tyhmältä. On vain hyväksyttävä että mut tuomittu siihen etten pysty uusistumaan siltä osin. Ehkä kerran voisi jotain päälle tatskata, mutta ei enempää. Tekisi mieli vaikka kynsiä se saamarin tatska pois. Neuvoisin siis myös pohtimaan tarkasti ennen kuin teette tyhmyyksiä. Eikös nykyisin tehdä niitä viiden vuoden tatskojakin?

Vierailija
9/12 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsivarressa jo yksi musta tribaali...

lasten nimien alkukirjaimet kiinalaisin merkein olis kivat...

tai nilkan ympäri menevä köynnös...

Vierailija
10/12 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin poistattaa nilkassa olevan kuvan, mutta enpä tiedä miten se onnistuisi ja paljonko maksaisi..?

Nyt sitten kaduttaa kun piti olla niin jäärä ja ottaa vaikka äiti kovasti oli vastaan :((

Vierailija
11/12 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan plastiikkakirurgilla, maksoi kyllä ainakin sata kertaa enemmän kuin niiden laitto (olivat ihan mäntti-juttuja, oli murrosiässä pakko mennä hölmöilemän) ja arvet jäi. tosin arvet ovat vuosien mittaan hälvenneet ihan melkein näkymättömiksi, eivätkä sinänsä haittaa minua. täytyy kai ihmisellä jotain taistelu-arpia olla.. että muistaa mitä kaikkea on tehnyt.

rokkitähtiä haaveileva, jolla miehensä nimikirjain isolla (15 cm) olkavarressa (sekä muualla kehossa jotain muuta)

Vierailija
12/12 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin kerro minkä tatskan, mutta sen verran voin kertoa, että taatusti kenelläkään maailmassa ei ole samanlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä