Suomen "murskavoitto" Iso-Britanniasta.: 4 normaalia maalia ja 1 kun maalivahti jo pois maalista?
Siis mikä ihmeen murskavoitto tämä nyt oikein oli?
Kommentit (19)
En usko, että suomaalaiset on niin ku sipäisiä, että haluavat nöyryyttää jonkun joukkueen tekemällä maaleja yli tarpeen.
Melkein kaikki muut maat ovat sellaisia.
Ku si virtaa päässä.
Ilta-Sanomat otsikoi netissä että "murskavoitto", luulin sen perusteella että jotain 10-0 päättyi ottelu.
Vierailija kirjoitti:
Ilta-Sanomat otsikoi netissä että "murskavoitto", luulin sen perusteella että jotain 10-0 päättyi ottelu.
Ei pidä mennä luulemaan kaikenlaisia ottamatta selvää faktoista.
Kyllä murskavoitto on joku 7-0. Ei 4-0. Itse en ymmärrä miten ensimmäinen erä meni maalitta. Ihme seisoskelua.
Rutiinivoittohan tuon pitäisi olla, mutta kun pitää saada niitä klikkejä, niin otsikot ovat tuollaista roskaa.
Voitto on voitto on voitto. Koeta nyt vain kestää.
Peluuttivat enemmän muita kentällisiä että muutkin kuin Kakko saavat maaleja ja onnistumisia.
Ihan odotettu tulos.
Pelasin alle 7,5 maalia hyvällä 1,8 kertoimella.
Ranska peliin kuitenkin yli 5 maalia 1,75 kertoimella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä murskavoitto on joku 7-0. Ei 4-0. Itse en ymmärrä miten ensimmäinen erä meni maalitta. Ihme seisoskelua.
Pakeilla oli aikaa ja tilaa laukoa viivalta enemmän kuin normaaleissa peleissä ja sen takia meni sormi suuhun ja laukoivat vain päin brittejä.
Vierailija kirjoitti:
Tuon lehden toimittajien tekstit kertovat toimittajista, ei asioista.
Suomalaiset on luokattoman huonoja joukkuepeleissä. Koska hermot ei kestä.
Suomessa on tasan 3 hyvää jääkiekkoilijaa. Selänne, Kurri, Tikkanen. Kaikki muut ovat huo ran paskaa. Oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on luokattoman huonoja joukkuepeleissä. Koska hermot ei kestä.
Ollaanhan me pesäpallossa maailman huippua!
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on tasan 3 hyvää jääkiekkoilijaa. Selänne, Kurri, Tikkanen. Kaikki muut ovat huo ran paskaa. Oikeesti.
Vähän niinku sinäkin?
Lähellä oli onnistua.
Tästä nyt oikein huomaa, kuinka pieni laji jääkiekko todellisuudessa on. MM-turnaukseen pitää ottaa mukaan Italian ja Ison-Britannian tapaisia "kiekkomaita", että saadaan edes jonkilainen mielikuva turnauksesta.
Jalkapallon vastaavissa kisoissa joudutaan karsimaan jo mukaanpääsystä ja itse kisa kestää monta viikkoa.
jalkapallo: aikuiset ihmiset juoksee pallon perässä 2x90 minuuttia ,yleensä ei tuu yhtään maalia.Melko kiinnostavaa......
Ne otti maalivahdin pois ihan itse.