Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mielestä tilanne on nyt tämä

Vierailija
17.05.2019 |

Kun aamulla sain sen kanssa pikkasen juteltua. Eli siis tilanne on se että on paljon töitä ja lapsen harkkoja/pelejä. Eli minun tulisi ymmärtää ettei meillä ole aikaa kahdenkeskiseen elämään eli jättää parisuhde tauolle ainakin nyt kesän ajaksi. Miten reagoisit?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesänajaksi tauolle? Sillä on toinen jota haluaa päästä hoitamaan..sinä saat odottaa varalla

Vierailija
2/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesänajaksi tauolle? Sillä on toinen jota haluaa päästä hoitamaan..sinä saat odottaa varalla

Siihen en usko. Hän ei koskaan harrasta seksiä kun lapsi on kotona ja nyt lapsi on kesän kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo eivät ole mitään mielipideasioita. Menisit sinäkin ap töihin. 

Vierailija
4/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen en usko. Hän ei koskaan harrasta seksiä kun lapsi on kotona ja nyt lapsi on kesän kotona.

•Hän ei koskaan harrasta seksiä KOTONA kun lapsi on kotona, ja nyt lapsi on kesän kotona.

Vierailija
5/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies : "mulla on paljon töitä kesällä".

Ap : "Yhyynyhyy, minun pitää kehitellä päässäni kaikenlaisia teorioita parisuhteen tilasta, olenhan nainen"

Vierailija
6/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo eivät ole mitään mielipideasioita. Menisit sinäkin ap töihin. 

Montako kertaa se pitää sanoa etten pääse mihinkään töihin.

Vierailija
7/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

•Hän ei koskaan harrasta seksiä KOTONA kun lapsi on kotona, ja nyt lapsi on kesän kotona.

Niin, on aina tehnyt näin että öisin ei seksiä harrasteta. Talvisin lapsi käy harkoissa jota ei valmenna niin silloin enemmän aikaa.

Vierailija
8/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakaan ei olisi pienintäkään syytä aloittaa parisuhdetta uudelleen syksyllä, joten olisi vapaa menemään.

Vierailija
9/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, on aina tehnyt näin että öisin ei seksiä harrasteta. Talvisin lapsi käy harkoissa jota ei valmenna niin silloin enemmän aikaa.

Sinun kanssasi.

Vierailija
10/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä että parisuhteita yleensäkään laitetaan "tauolle". Kyllä sitä ollaan parisuhteessa niin kauan kuin yhdessä ollaan. Toki elämäntilanteet vaihtelevat ja silloin se parisuhteenkin sisältö vähän vaihtelee mutta ei se siltikään millekään "tauolle" mene.

Vierailija
11/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kanssasi.

Eipä tuo ukko mitenkään haluttu ole.

Vierailija
12/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä edes tarkoittaa että jätetään "parisuhde tauolle"?? Siis muutatteko te erilleen asumaan, sitten ymmärrän?

Vierailija
13/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jos mies sanoisi noin niin sisällä kiehuisi ja mielessäni sanoisin että "selvä! Ollaan kesä tauolla ja katsotaan onko mitään mihin palata syksyllä.." mutta koska olen opetellut olemaan aikuinen ja keskustelemaan... sanoisin että valitettavasti se ei minulle sovi koska haluan olla suhteessa koko ajan, en vain silloin kun on kivaa. Ja sitten se uhma sieltä taas tulisi pintaan ja viettäisin villiä sinkkukesää ja syksyllä lusikat jakoon.

Miehet jotenkin ihmeellisesti kuvittelee että koska se vaimo ei heille kelpaa, se ei muka kelpaisi sellaisenaan jollekin toiselle miehelle.

Vierailija
14/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä edes tarkoittaa että jätetään "parisuhde tauolle"?? Siis muutatteko te erilleen asumaan, sitten ymmärrän?

Että ollaan vaan perhe. Voisihan tuo mies tuosta pois muuttaa.

Vierailija
15/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä h:lvettiä? Missä se lapsi talvet on  - ulkoruokinnassa! 

Vierailija
16/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä h:lvettiä? Missä se lapsi talvet on  - ulkoruokinnassa! 

Siis lapsella on talvisin eri harrastus jonka valmentaja ei mies ole. Siksi jää paremmin aikaa. Nyt kun tuli kesä ja se valmentaa tuota lapsen harrastusta, niin yhteistä aikaa ei enää ole.

Vierailija
17/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies minulle niin sanoisi, niin selvä, olisin vapaa nainen sitten.

Vierailija
18/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ajatellut että jos nyt kesän ajaksi löytyisi joku toinen mies.

Vierailija
19/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen yrittänyt hakea uutta miestä mutta en valitettavasti kelpaa kenelläkään.

Vierailija
20/42 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajahan se siellä.