Paras ystäväni laihdutti kolmessa viikossa 10 kiloa nutraamalla.
Aikaa tuosta nutrauksesta on 5 kk eikä painoa ole tullut yhtään takaisin. Päinvastoin sitä on lähtenyt nyt yhteensä jotain 25 kiloa sillä nutrauksen jälkeen hän muutti totaalisesti elämäntapojaan lisäämällä hurjasti liikunta. Sisukas tyyppi mielestäni..
mulla on toinen päivä nutrauksessa ja olen kuin persiiseen ammuttu karhu ;)
Onkos muita joilla nutraus on sysännyt painoa nopeasti alaspäin ja saanut aikaan elämäntapamuutoksen? Itsellä paljon pudotettavaa ja ystäväni toimii kannustimena.
Kommentit (28)
Minä ainakin ajattelin niin että se olisi ravinnollisesti monipuolisempi, kuin että olisin syönyt pelkkää salaattia tai kaurapuuroa tms.
Tuo oli muuten mun ihka ensimmäinen laihdutuskuuri, 32-vuotiaana, raskauskilotkin lähtivät itsekseen molemmilla kerroilla.
Luulin syöväni kevyesti ja terveellisesti, mutta niin vaan kävi että olin parissa vuodessa lihonnut 6 kiloa. nutrikuuri antoi alkusysäyksen ja nyt olen samoissa mitoissa kuin parivuotta sitten:)
" normaalipainoinen"
Vierailija:
Mutta, miksi ihmeessä te normaalipainoiset nutraatte? Saman asian ajaa salaattikuurit ja taatusti kivempaa kuin noiden litkujen juonti.
Itse nutrasin 5 päivää, tulos - 3,5 kg:a. Mulle oli ehdoton maksimi, en olisi pystynyt juomaan niitä litkuja pitempään. Elämäntapa meni uusiksi mullakin, nyt liikun ja syön järkevästi ja vähemmän! Nyt painoa tippunut 7 kg:a.
Tsemppiä ap, kyllä se siitä!
saan sysättyä itseni oikeaan suuntaan. Siis kohti terveelliseempää ruokaa ja aion lisätä liikunnan määrä. (nykyään se on kovin vähäinen ja olen innostunut nyt pyöräilystä)
2: en ihan ymmärtänyt pointtiasi?
Olen aika vaikeasti ylipainoinen ja haaveilen toisesta raskaudesta mutta lääkäri kehoitti pudottamaan painoa vaikkei ensimmäisessä raskaudessa ongelmia ollutkaan. Ja nimenomaan lääkäri suositteli nutrausta että pääsen vauhtiin.
-ap
saako siis oikean ruoan syödä ja mitä muuta? miltä ne maistuu,jne.. vois harkita tuota,paino noussut viimeaikoina aikamoista vauhtia!!
motivaatiota jatkaa laihduttamista. Jos sinusta siltä tuntuu, niin jatka toinen viikko perään. Minulla myös reippaasti ylipainoa ja matka on vielä pitkä, mutta jokainen pudotettu kilo antaa itsevarmuutta ja energiáa jatkaa! Sitä toivon myös sinulle, ap!
Ja syö paljon purkkaa nutrauksen aikana ja juo kalorittomia juomia/mehukeittoja, niin saat vähän makua elämään!
-3-
itse asiassa ne valmiit juomat 3,3 dl:n tetroissa on paremman makuisia kuin noista jauheista tehtävät mutta paljon kalliimpia.
Nutrata voi korvaamalla kaikki 5 ateriaa nutrilett juomalla tai korvaamalla osan päivän aterioista eli saa syödä ruokaakin jos juo vähemmän noita nutriletteja.
Ja lisäksi saa syödä kasviksia ja juoda vähäkalorisia juomia. Mun herkkua on nyt fun lightin ice tea...nam.
Eli ei tää mitään herkkua oo mutta eteenpäin vaikka pahalla sisulla.
-ap
Mutta, miksi ihmeessä te normaalipainoiset nutraatte? Saman asian ajaa salaattikuurit ja taatusti kivempaa kuin noiden litkujen juonti.