Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ystäväni laihdutti kolmessa viikossa 10 kiloa nutraamalla.

Vierailija
22.05.2006 |

Aikaa tuosta nutrauksesta on 5 kk eikä painoa ole tullut yhtään takaisin. Päinvastoin sitä on lähtenyt nyt yhteensä jotain 25 kiloa sillä nutrauksen jälkeen hän muutti totaalisesti elämäntapojaan lisäämällä hurjasti liikunta. Sisukas tyyppi mielestäni..

mulla on toinen päivä nutrauksessa ja olen kuin persiiseen ammuttu karhu ;)

Onkos muita joilla nutraus on sysännyt painoa nopeasti alaspäin ja saanut aikaan elämäntapamuutoksen? Itsellä paljon pudotettavaa ja ystäväni toimii kannustimena.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim . nutrilet-tuotteet.

-3-

Vierailija
2/28 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

energiapatukoilla, saat pureksittavaa.

-3-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pussit vie kyllä nälän, mutta patukat ei ollenkaan, vaikka niissä on enemmän kaloreita. Ja kokoajan tekee mieli ruokaa. En oikein jaksa motivoitua olemaan syömättä mitään, kun aina tulee sosiaalisia tilanteita, joissa pitäis syödä edes jotain. Painonvartioiminen sopii mulle paremmin.

Vierailija
4/28 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko laittaa sun ruokapäiväkirjan yhdeltä päivältä tänne? Että saisi vähän kuvaa, että mitä syöt (tai siis juot) ja millon.

Kiitooos!

Heather

Vierailija
5/28 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitkin päivää juon vettä. Vessassa saa käydä jatkuvasti. Lisäksi juon välillä sokerittomia (fun light) mehuja ja jääteetä. Lisäksi juon kupin kahvia (tai 2 jos satutaan käymään jossain kylässä)

Ja huomenna mun on tarkoitus syödä noiden lisäksi vihanneksia. Lääkäri sanoi että vihanneksia ja marjoja (ilman sokeria) voi syödä lisänä jotta saa pureskeltavaa.

Tällälailla olen nyt ainakin viikon verran ja kuulemma painon pitäisi pudota aika nopeasti. Minulle lääkäri suositteli tätä koska olen aika kovasti ylipainoinen. BMI 34. :(

-ap

Vierailija
6/28 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun kannattaa ostaa niitä lämmitettäviä jauheita (parsakeitto, kanakeitto) , niin silloin tuntuu kuin saisit syödä lämpimän aterian. Jos yrität samoilla (suklaanmakuisilla) pärjätä koko ajan niin alkavat pian maistua puulta. Vaihtelulla jaksat paremmin.

Onnea laihdutukseen!

Vierailija
7/28 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilaa kehon oman aineenvaihdunnan.

Ja siitä sitten kärsii kun aloittaa normaalin ruokailemisen. Joskushan se on pakko.

Vierailija
8/28 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä siinä, jos tämän avulla saat alkusysäyksen muuttaa elintapojasi.

Vierailija
9/28 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anna jäätyä sopivasti. On kun jätskiä ja saa vähän pureskellakin!!

Vierailija
10/28 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole ylipainoa, liekö se sitten vaikuttaa että noin hitaasti tippuu... Viikon vielä kärvistelen... 3 kg on alunpitäenkin ollut tavoite.

Vierailija
11/28 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei timmissä kunnossa niin sitä kroppaa ei kyllä laihduttamalla saa bikinikuntoon. Sorry vaan. Pitäis harrastaa jotain kehoa muokkaavaa liikuntaa, laihdutus ei ole aina se oikea keino.

Vierailija
12/28 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka käski olla ihan HELVETIN TYHMÄ!!!!

Vierailija
13/28 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä aterioissa ei nimittäin ole riittävästi proteiinia turvaamaan normaalipainoisen lihakset. Kuten edellä jo sanottiin, normaalipainoinen pääsee bikinikuntoon syömällä suht. normaalisti, mutta kuitenkin vähemmän kuin kuluttaa ja harrastamalla liikuntaa, joka muokkaa lihaksia (bodypump, kuntosali isoilla painoilla)

Vierailija
14/28 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pitkääkö oikeasti niellä niitä litkuja 5 kertaa päivässä? Eikö ne ole ateriankorvikkeita, tarkoitetaanko sillä aterialla myös aamupalaa ja päiväkahvia? Lähinnä ajattelin että joisi aamulla teetä ja söisi hiukan leipää, ihan vaikka vaan ruisnäkkäriä pelkältään, jotain hedelmää ja vaikka jugurttia. Sit korvaisi lounaan ja päivällisen niillä litkuilla, joisi välissä kahvit vaikka pelkiltään ja söisi esim. aamupalaa vastaavan iltapalan. Olisko siinä järkeä?

Vierailija
15/28 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin BMI 24:stä 22,5:een nutraamalla, mulla se toimi, nutrasin 2 viikkoa ja sitten osanutraillen ja muuten kevyesti syöden. Ja laihtuminen on jatkunut vaikka käytän nutrituotteita nyt tosi harvoin.

Ja kävin salilla ja urheilin muutenkin. Selvästi läskiä lähti, rasvaprossa laski 29:stä 25:een:)

Vierailija:

Niissä aterioissa ei nimittäin ole riittävästi proteiinia turvaamaan normaalipainoisen lihakset. Kuten edellä jo sanottiin, normaalipainoinen pääsee bikinikuntoon syömällä suht. normaalisti, mutta kuitenkin vähemmän kuin kuluttaa ja harrastamalla liikuntaa, joka muokkaa lihaksia (bodypump, kuntosali isoilla painoilla)

Vierailija
16/28 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ero nyt on sitten jugurtilla ja rahkalla????? Jos ajattelin että söisi aamu ja iltapalalla jugurttia?

Vierailija
17/28 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis mikä ero nyt on sitten jugurtilla ja rahkalla????? Jos ajattelin että söisi aamu ja iltapalalla jugurttia?

Vierailija
18/28 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta ei timmissä kunnossa niin sitä kroppaa ei kyllä laihduttamalla saa bikinikuntoon. Sorry vaan. Pitäis harrastaa jotain kehoa muokkaavaa liikuntaa, laihdutus ei ole aina se oikea keino.

Ja aina olen kyllä ihan oikeasti laihtunut bikinikuntoon! Talvella sit tulee syötyä enemmän, ja aina tulee se n.3kiloa, mutta sit taas nutrauksella otan sen pois. Mulla toimii tosi hyvin. olen 166cm/56kg (talvisin), ja ennen kesää sitten 53kg.

Vierailija
19/28 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni varmaan saa syötyä rahkaa purkista siltänään, maustamaton jugurttikin on parempaa. Sitäpaitsi jugurttiakin saa nykyään muulla kuin sokerilla maustettuna.

Vierailija
20/28 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä kaikkea, mutta esim. puolet ja puolet, ja pakastimeen hetkeksi, sitten vaan nauttimaan kylmänä.

Itse käytin nutriletia tai vastaavia tuotteita 9 viikkoa ja pudotin noin 20 kiloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän