Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies torjui törkein sanoin

Vierailija
04.05.2019 |

Olen kokematon aloitteentekijä. Haluaisin kuulla teiltä muilta naisilta, että miten tavallista on että mies torjuu aika tylyillä sanoilla, esim. 'ei vois vähempää kiinnostaa' tms. Itse sain kokea tällaista ja olin aika tyrmistynyt. Jos nykyajan nuoret miehet ovat useinkin tuollaisia, niin ei tosiaan hirveästi innosta ilmaista kiinnostusta :'(. Että mitenkä tavallista tuollainen on??? Olen ymmärtänyt, että vastaamatta jättäminen olisi tavallisin tapa.

Miehetkin voivat kommentoida että oletteko torjuneet naista noin rumasti, vai torjutteko nätisti ja toista kunnioittaen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu varmaan miten olet sen aloitteen tehnyt ja minkä ikäisiä olette? 

Vierailija
2/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sanoit tai kysyit, kun sait tuon vastauksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin naisen tekemä aloite on suomalaisessa asenneilmapiirissä erittäin harvinainen ilmiö, ja siksi toisekseen, mitä voi odottaa kun naiset ovat ensin kyykyttäneet miehiä minkä kerkeävät, ja sen jälkeen heihin pitäisi vielä suhtautua myötämielisesti?

Vierailija
4/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies kovasti nuorempi kuin sinä ja olitko kännissä / päällekäyvä? Miten ilmaisit kiinnostuksen?

Vierailija
5/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni torjuu aloitteen tekijät jotenkin tyyliin ”painu v*ttuun”. Hävettää ja vähän ärsyttääkin. Tai ainakin joskus tuota harrasti, en tiedä miten nykyään.

Vierailija
6/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on arkipäivää miehille.

Vierailija
7/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat JATKUVASTI noin törkeutä miehille ( ja olen itsekin nainen, näen tätä vaan jatkuvasti baareissa)

Ihan hyvä vaan et joku nainen sai kerrankin kokea miltä tuntuu tulla töykeästi ja ylimielisesti torjutuksi

Vierailija
8/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritit sitten heti jotain kuspäistä Brad Pittiä, koska normaalit miehet ei tasan käyttäydy noin.

Vierailija
9/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sinkkuaikana näin: menin juttelemaan baarissa hyvännäköiselle miehelle. Hän oli tosi ystävällinen ja juteltiin niitä näitä. Sitten mies sanoi, että ”tässä on mun hyvä kaveri Paavo”. Paavokin oli tosi mukava ja juttua riitti. Sillä välin tämä hyvännäköinen oli karannut vähin äänin hakemaan lisää juotavaa. Smooth - eikä kellekään jäänyt paha mieli :D

Vierailija
10/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on arkipäivää miehille.

Tuo oli monunkin eka ajatus! Olen yli nelikymppinen nainen eli paljon nähnyt yöelämssä kaikkea. Tytöt torjuvat aivan törkeillä tavoilla vaikka poika lähestyisi kohteliaasti...

-painu v***un

-v**un ruma mitä sä luulet

-häivy

Jos olisin itse mies en viitsisi nähdä vaivaa.

Vierailija
11/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkipäivää miehille.

Ehkä tämä aloitus saa jotkut epäkohteliaat " prinsessat" tajuamaan miltä se oikeasti vastapuolesta tuntuu.

Parikymppiset tytöt pahimpia, koska silloin vielä on niin paljon sinkkuja ikäluokassa niin paljon yrittäjiä. Kehittävät kauhean egon ja luulevat, että suosio jatkuu loppuiän. Sitten yhtäkkiä ovat 30+ ja jäävät syrjään, kun nuoremmat ja nätimmät tytöt saavat huomion.

Vierailija
12/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi sinkkuaikana näin: menin juttelemaan baarissa hyvännäköiselle miehelle. Hän oli tosi ystävällinen ja juteltiin niitä näitä. Sitten mies sanoi, että ”tässä on mun hyvä kaveri Paavo”. Paavokin oli tosi mukava ja juttua riitti. Sillä välin tämä hyvännäköinen oli karannut vähin äänin hakemaan lisää juotavaa. Smooth - eikä kellekään jäänyt paha mieli :D

Ja mitä opimme tästä? No sen että naiset eivät meille epähyvännäköisille miehille viitsi tulla juttelemaan. Vaikka ei siin mitää, kukin saa valita seuransa =)

Vierailija
13/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritit sitten heti jotain kuspäistä Brad Pittiä, koska normaalit miehet ei tasan käyttäydy noin.

Eivät käyttäydykään. Keskivertomies on kohtelias eikä halua loukata toisen tunteita. Toisin kuin keskivertonainen baarissa. Keskivertonainen on miehille juuri noin töykeä.

Vierailija
14/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin naisen tekemä aloite on suomalaisessa asenneilmapiirissä erittäin harvinainen ilmiö, ja siksi toisekseen, mitä voi odottaa kun naiset ovat ensin kyykyttäneet miehiä minkä kerkeävät, ja sen jälkeen heihin pitäisi vielä suhtautua myötämielisesti?

Täysin samaa mieltä! Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa! Jo oli aikakin.

Olin kuolla nauruun, kun luin aloituksen. Koitti selvästi iskeä korkeamman tason miestä, jolla valinnanvaraa, ja sai nenilleen. Olisi ehkä kannattanut iskeä oman tason miestä.

Vierailija
15/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tilaa, sitä saa. Ei ole tarvis tunkea iholle eikä mennä asiattomuuksiin. Moukkia riittää kaikkia sukupuolia, mutta jos itse on käyttäytynyt fiksusti, se rähisijähän kasvonsa menettää.

Vierailija
16/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä beta-miehen tarvitse pakkeja jaella. Vastaanottaa on saanut lukemattomia törkeitä, ilkeitä ja täysin epäempaattisia versioita. Sellaiseen kohteluun voisitte jo alkaa valmistamaan poikianne. Alfoja on vain pieni osa.

Vierailija
17/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen tylyn vastauksen peräti helpotukseksi. Kun nainen sanoo suoraan että suksi suohon, tulee itsellekin sellainen fiilis että eipä tule tuollaista urpoa ikävä ja joka toinen mies saakoon tuon riesakseen. 

Täytyy kyllä myöntää että kokemukset näistä on harvoja. Ghostaamiset ja emmätiättelyt on kyllä valitettavan tuttuja ja ikäviä. 

Kivoja tapoja sanoa että homma ei toimi ovat mm: 

"Olet kiva tyyppi ja varmasti monelle naiselle ihana tapaus, mutta jokin jäi puuttumaan tästä kohtaamisestamme. Mutta hyvää jatkoa, olet mukava tyyppi joka tapauksessa"

"Olen nyt miettinyt vähän uudestaan omaa elämäntilannettani ja valitettavasti on niin, että seurustelu ei tällä hetkellä mahdu elämääni, vaikka oletkin tosi mukava. Uskon että löydät kuitenkin vaivatta jonkun toisen, olet tosi mukava"

jne....

Vierailija
18/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on, että torjutaan ghostaamalla tai vedotaan kiireeseen tms. mikä on toki myös ärsyttävää. Kivointa olisi saada suora mutta ystävällinen vastaus ilman mitään pelailuja. Tulee mieleen yksi kerta kun mies oli töykeä, vaikka oli itse ollut se aloitteellinen osapuoli. Kävi ilmi, että hän oli parisuhteessa.

Useimmiten huono käytös johtuu siitä ihmisestä joka käyttäytyy huonosti, jos ei nyt tahallaan ja tarkoituksella ole provosoinut toista tai toiminut törkeästi ensin itse. Maailmassa on myös paljon kusipäitä. On ihan mahdollista, että mies on tällainen tapaus ja aisti ap:n kokemattomuuden ja itsevarmuuden puutteen ja päätti läksyttää naista.

Vierailija
19/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä! Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa! Jo oli aikakin.

Olin kuolla nauruun, kun luin aloituksen. Koitti selvästi iskeä korkeamman tason miestä, jolla valinnanvaraa, ja sai nenilleen. Olisi ehkä kannattanut iskeä oman tason miestä.

Laasaslapsi ei tajua ihmissuhteista mitään. Hyvä kun olet tuollainen geneettinen umpikuja.

#äläannaidarille2019

Vierailija
20/30 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tytöt siitä nöyrtyvät hyvin nopeasti kun vanhenevat ja rumenevat jos eivät ole rumia jo nyt. Sen jälkeen edes rumat puliukot eivät lähesty heitä.