Sivut

Kommentit (67)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tässäkin suhteessa nuorin lapsi on 2v ja annetaan ymmärtää, ettei isä ole koskaan osallistunut. Miksi niitä lapsia tehdään lisää, jos jo aiemmalla kokoonpanolla menee huonosti??

treffit

Vierailija kirjoitti:
Äiti ollut siis teinityttö alkaessaan odottaa esikoistaan ja isä aikuinen mies?

Toi vanhin lapsi taitaa olla Tealle ns. bonuslapsi...

Vierailija

treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö Jani muistanut auttaa ensimmäistäkään vaimoa lapsensa hoitamisessa? Jos ei ole bonuslapsi, Tea on ollut 15 saadessaan esikoisensa.

Vierailija

Mies ei arvosta perhettään. Ihan hullua ja miehen omaa syytä, jos hän sen menettää ja tuollaisen syyn vuoksi. Tuo ongelma on niin helppo ratkaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Auttamaan...yhtä lailla se hoito isälle kuuluu.

No nimenomaan, ei se ole mitään auttamista jos hoitaa omia lapsiaan ja omaa kotiaan. Sitä sanotaan oman osuuden tekemiseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö Jani muistanut auttaa ensimmäistäkään vaimoa lapsensa hoitamisessa? Jos ei ole bonuslapsi, Tea on ollut 15 saadessaan esikoisensa.

Ennemminkin pitäisi kysyä, että eikö Jani muistanut osallistua ensimmäisen lapsen hoitamiseen. Jos se siis on hänen.

Vierailija

Exäni käytti aina vuorotyötään syynä kaikkeen. Siihen, että koti ja lapset piti olla mun vastuulla, kun on tämä vuorotyö. Viikonloppuvapaa, äijä lähti aina juhlimaan kavereiden kanssa, kun ymmärrätkö sää, mullon vuorotyö ja niin harvoin vkl vapaa, sulla on joka vkl vapaa. Lomat kalasteli ja harrasteli, kun se on mun loma mun vuorotyöstä, sä et tajuu.. mitään ei tehty yhdessä perheenä eikä vastuuta jaettu. Nyt on onnekseni exä ja nyt se äijä lapsia tavatessaan ei tee mitään heidän kanssaan, makaa sohvalla ja hokee muksuille että isillä on vuorotyö..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miesvihattoman kivapuhepalstan toimitus lietsomassa miesvihaa asenteellisella miesviha-artikkelillaan.

Hyvin te vedätte. 

Tuollainen isä ansaitsee kaikki moitteet. Ettet vaan ole itse tuo mies? Ryhdistäydy ja tee osasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Exäni käytti aina vuorotyötään syynä kaikkeen. Siihen, että koti ja lapset piti olla mun vastuulla, kun on tämä vuorotyö. Viikonloppuvapaa, äijä lähti aina juhlimaan kavereiden kanssa, kun ymmärrätkö sää, mullon vuorotyö ja niin harvoin vkl vapaa, sulla on joka vkl vapaa. Lomat kalasteli ja harrasteli, kun se on mun loma mun vuorotyöstä, sä et tajuu.. mitään ei tehty yhdessä perheenä eikä vastuuta jaettu. Nyt on onnekseni exä ja nyt se äijä lapsia tavatessaan ei tee mitään heidän kanssaan, makaa sohvalla ja hokee muksuille että isillä on vuorotyö..

Sama meillä. Itse tein vain 2-vuorotyötä ja suunnittelin kaikki omat vuoroni miehen töiden mukaan. Mies ei koskaan tajunnut miten raskasta tuo säätäminen oli, varsinkin kun meillä ei ole tukiverkkoja vaan kaikki oli hyvin tiukasti suunniteltua. Omista töistään hän ei koskaan voinut joustaa, koska hänen listansa tuli vuodeksi eteen päin valmiina. Jos hänellä oli oma meno työvuoron kanssa päällekkäin niin silloin kyllä hän muutti vuorojaan, mutta että minun tai perheen vuoksi? Never! Vapaat meni hänellä latautumiseen, koska työnsä oli niin raskasta. Minun työni ei ollut mitään hänen työhönsä verrattuna. 

Nyt mies elelee yksin ja kitisee, kun on niin rankkaa edelleen. Ukko huolehtii vain omista töistään ja vain omista asioistaan ja edelleen itkee, kun on niin vaikeaa. Omilta harteiltani tipahti tuhat kiloa, koska edelleen hoidan asiat kuten aiemmin, mutta ei tarvitse kuunnella aikuisen miehen valitusta. Vaikkei mies osallistunut lasten asioiden hoitamiseen, hän jaksoi kyllä valittaa miten päin persettä minä aina kaiken tein. 

Vierailija

Naiselle elämän tärkein valinta on kumppanin valinta. Ja silti koirankin luonnetta ja ominaisuuksia mietitään enemmän ennen hankkimista. Mieheksi tuntuu käyvän ensimmäinen kulmakuppilassa vastaantullut. Ja sitten kitistään täällä palstalla, kun pitää hoitaa itse kaikki, vaikka mies ei itsekseen olisi todennäköisesti edes hommannut perhettä tai välittäisi tuon taivaallista jostain siivouksista... Pariutukaan viisaammin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat