Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (52559)

Vierailija

Hyvää iltaa Rakas, ikävä Siua, eilinen viesti lähti ajoissa mutta siihen

tuli tällainen kuittaus. Aattelen Siua nyttenkin, Rakkauella.

Lomake on vanhentunut. Kopioi kaikki tallentamattomat muutokset allaolevasta lomakkeesta ja lataa sivu uudelleen.

Talvinen tervehys Rakkaallein, vaalealle vihersilmättärelle mieheltä

taipaleen takaa. Ikävä Siua, oisitpa täällä seurassain.

Kauniita unia, nuku hyvin.

Etunimemme alkaat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä

tavuja kirjaimia.

Huomiseen, ehkäpä saan silloin Siut elämääni.

Suukoin, halein - Hyvää yötä.

"Hakemaasi sivua ei voida näyttää

Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hakemasi sivu on poistettu, sen osoite on vanhentunut tai sivu vaatii kirjautumisen. Siirry etusivulle tai keskustelujen etusivulle."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinua niin paljon.

Miehelle vai naiselle?

Naiselle

Tumma- tai vaaleatukkaiselle?

Tumma

Montako kirjainta on hänen etunimessä ja sukunimessä yhteenlaskettuna?

12 kirjainta yhteensä.

❤️ Kiitos! Minäkin haluan sua niin paljon! Tulen sun uniin...ja sitten tulet minun uniin 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

minttuinen kirjoitti:
Näin ulkoapäin katseltuna ainakin tuntuu siltä, että osaat ottaa jotenkin tosi rauhallisesti. Et ole sellainen päätön kana kuten minä, joka tempoo ja käy samaa karusellia viikosta toiseen. Meinaan sitä epävarmuuskarusellia. Astuin sieltä eilen vaihteeksi pois ja ai että, olipas virkistävää. Päivälläkin tänään oli sees. No, kun tuo kanan aikakäsitys on vähän vinksahtanut, on sen vaikea nähdä metsää puilta. Sen on vaikea nähdä yhtään mitään, sokea pöhlö kun on.

Todella toivon, että elosi olisi helppoa. N. 98 % varmuudella tiedän ettei se sitä ole. Mutta olisipa se ainakin kaikessa missä vaan mahdollista mahdollisimman hyvää. Nuku syvää unta, herää hyvään päivään. Olet <3

Rauhallisesti? Höpöhöpö

Vierailija

Sinua on kiva katsella ja olet aina niin hyvällä tuulella. Kiitos sinulle. Hymyilen aina koko ajan kun mietin sinua. Samalla ajattelen kuinka hassua tämä kaikki kuitenkin on ja oikeasti olet niin ihana ihminen, että minä olen kuin kalpea varjo verrattuna sinuun jolla vielä kymmeniä askelmia siihen, että oikeasti olisin sellainen ihminen kuin tahdon olla. Ehkä vielä löydän itseni, kun hukuin jonnekin sinne matkalle. Kiitos, että ymmärrät ja jaksat kanssani, vaikka olenkin mitä olen. Se merkitsee minulle todella paljon. Toivon, että sinulla oli kiva päivä tänäänkin. Hyvää yötä sinulle ja mukavaa viikonloppua muutenkin :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinun viikko on ollut virkistävä. Itse olen ollut jotenkin aika väsynyt. Vuodenaika siihen aina vaikuttaa, pimeys. Tulee tehtyä liian vähän sellaisia asioita, joista saa iloa. Leijaakaan ei näe lennättää, tähtitaivaasta voi onneksi silti nauttia. Tietynlainen ulkopuuha olisi ollut tänään mahdollista. Lopputulos olisi mulle kovin mieleen. Keskeneräiset asiat vie usein voimia. Varsinkin sellaiset, joihin liittyy paljon tunteita. Hyvin pärjään silti. Aina mä.

Jonain päivänä me jaetaan toisillemme avoimesti se, että meidän välillä on joku keskinäinen yhteys. Olen siitä ihan varma. Tavallaan joskus tuntuu, että jaetaan jo, vaikka ei sanoilla. Luotan sinuun niin monella tavalla. Haluaisin, että myös sinä luotat siihen, mitä on, mitä näet. Ja siihen, ettei sun seura, yhteydenotto tai kosketus koskaan, ikinä, ole epämieluisaa, liikaa tai epäsopivaa. Mä en enää pelkää noloutta tai nöyryytystä, siitäkin näköjään selviää hengissä. Sun kiusaantumista tai ahdistumista mä pelkään ja vältän. Siksi. Jos ystävyys on lopulta se, mitä sinä haluat, olkoon niin, vaikka valehtelisin isosti, jos sanoisin, että tunteeni olisivat kaverilliset. Tiedä sitten tuleeko niistä joskus.

Asut mun mielessä ja sydämessä. Ikävä. Hyvää yötä<3 Nuku rauhassa. Varaa aikaa kaikelle kivalle ja tärkeälle, tärkeä.

Ihana viesti :)

Tottakai luotan ja varmasti taas jossain vaiheessa, kun jaksan laitan sinulle viestiä. Nyt on ollut vähän vaikeaa. Ei vain jaksa miettiä mitään, vaikka silti olet aina mielessä. Niin olen itsekin miettinyt tulisiko pelkästä ystävyydestä kuitenkaan mitään varsinkin, kun molemmilla on tunteita toista kohtaan.

Pidän sinusta paljon. En mä koskaan kiusaannu tai ehkä vähäksi aikaa, mutta ei se haittaa. Näin pienistä jutuista nyt voi edes ahdistua. Elämässä on oikeitakin ja suurempiakin murheita niin kuin varmasti tiedät.

Olisihan se kiva joskus saada, vaikka rakkauskirje sinulta tai lähettää sinulle sellainen. Mulla ei ole kuin paperia ja ei ollenkaan tulostinta ja käsialakin nyt on mitä on. Ehkä jätän välistä. Varmaan kaikki palstalaiset olisi tosin vihreitä kateudesta, jos joku ihan oikeasti saisi oikeassa elämässä rakkauskirjeen joltain.

Samoin sinulle öitä tärkeä 💕

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinua niin paljon.

Miehelle vai naiselle?

Naiselle

Tumma- tai vaaleatukkaiselle?

Tumma

Montako kirjainta on hänen etunimessä ja sukunimessä yhteenlaskettuna?

12 kirjainta yhteensä.

Sivusta. Ai muako haluat? Nimissäni 12 kirjainta.

Pikkujoulut kirjoitti:
Avaan meren, tuolla puolen... ei oo mitään tavoittelemisen arvoista. Menisin sinne ja kauemmaksikin, jos siten tavoittaisi sinut. Mutta maan vanki oon ja niin kyllä sinäkin. Omalla laillasi. Välimatka on ehkä ajatuksissa suurempi kuin oikeasti onkaan. Kelläpä nyt ei p*rse kestäisi tätä etäisyyttä kuroa umpeen, kun nykyään on moottorit ja kaikki. Mutta mutta.

Ne sanat, joita ei koskaan lausuttu, kysymykset joita ei kysytty. Niistä se etäisyys syntyy. Silmäsi kertoivat yhtä ja hiljaisuus sittemmin vallan muuta. Kuinka kaksi sanattomuutta niin kovin riiteleekin? Ehkä olen miettinyt liikaa ja kaivanut itselleni kuopan, josta en yksin saata nousta.

En oikein tiedä, onko mulla jo rohkeutta luovuttaa ja päästää irti. Tuntuu että se olisi terveintä, mutta epäselvyys luo riskimielialaa. Olet jotain niin ainutlaatuista mulle, että pienintäkään mahdollisuutta en tahdo hukata. Vaikka olen sen saattanut jo tahtomattani tehdä. Mutta jos saisin kertoa, ymmärtäisit varmasti syyni. Toivottavasti et ole unohtanut, toivottavasti en ole mokannut, toivottavasti se hopeinen lanka meitä vielä yhdistää.

Hetken pessimismiä vaan, näitä tulee aaltoina ja kohta se on ohi. Pikkujoulukauden alettua elämä taas voittaa ja siten optimismi. Toivoisin pian näkeväni sun silmäsi kuten silloin joskus, siinä niin, edessäni. Jos se, mitä aiemmin aistin, on totta, katsekontakti johtaisi nyt, asioiden seestyttyä, ihokontaktiin. Huulten aloitteesta. Siitä näin unen hiljattain ja vähän päiväunelmoinkin.

Olet lumihiutale ainutlaatuinen. Pelkään vaan sut sulattavani, jos sut kielelleni nappaan. Sitä ennen muistelen riemulla sitä, kun hassu piru sisälläsi pääsi irti, se, jota sussa melkein eniten rakastan. Et kai sä sula missään.

Oletkos nyt siinä! En varmasti ole kaivattusi, mutta silti kyllä vähän punehduttaa. Viimeinen kappale eritoten.

Äääh. Tästä yleisromantiikannälän ateriasta jää puolet aina uupumaan täällä. Löytäkää nyt jo kaikki toistenne syleilyyn jookos, edes hetkeksi. Joulukin tulossa.

Vierailija

Pikkujoulut kirjoitti:
Avaan meren, tuolla puolen... ei oo mitään tavoittelemisen arvoista. Menisin sinne ja kauemmaksikin, jos siten tavoittaisi sinut. Mutta maan vanki oon ja niin kyllä sinäkin. Omalla laillasi. Välimatka on ehkä ajatuksissa suurempi kuin oikeasti onkaan. Kelläpä nyt ei p*rse kestäisi tätä etäisyyttä kuroa umpeen, kun nykyään on moottorit ja kaikki. Mutta mutta.

Ne sanat, joita ei koskaan lausuttu, kysymykset joita ei kysytty. Niistä se etäisyys syntyy. Silmäsi kertoivat yhtä ja hiljaisuus sittemmin vallan muuta. Kuinka kaksi sanattomuutta niin kovin riiteleekin? Ehkä olen miettinyt liikaa ja kaivanut itselleni kuopan, josta en yksin saata nousta.

En oikein tiedä, onko mulla jo rohkeutta luovuttaa ja päästää irti. Tuntuu että se olisi terveintä, mutta epäselvyys luo riskimielialaa. Olet jotain niin ainutlaatuista mulle, että pienintäkään mahdollisuutta en tahdo hukata. Vaikka olen sen saattanut jo tahtomattani tehdä. Mutta jos saisin kertoa, ymmärtäisit varmasti syyni. Toivottavasti et ole unohtanut, toivottavasti en ole mokannut, toivottavasti se hopeinen lanka meitä vielä yhdistää.

Hetken pessimismiä vaan, näitä tulee aaltoina ja kohta se on ohi. Pikkujoulukauden alettua elämä taas voittaa ja siten optimismi. Toivoisin pian näkeväni sun silmäsi kuten silloin joskus, siinä niin, edessäni. Jos se, mitä aiemmin aistin, on totta, katsekontakti johtaisi nyt, asioiden seestyttyä, ihokontaktiin. Huulten aloitteesta. Siitä näin unen hiljattain ja vähän päiväunelmoinkin.

Olet lumihiutale ainutlaatuinen. Pelkään vaan sut sulattavani, jos sut kielelleni nappaan. Sitä ennen muistelen riemulla sitä, kun hassu piru sisälläsi pääsi irti, se, jota sussa melkein eniten rakastan. Et kai sä sula missään.

Teet niinkun sun täytyy. Mutta näe mut ensin.

Vierailija

Harvoin nähdään, mutta mielessä olet paljon. Mitähän sun viikonloppuun kuuluu? Pyytäisitpä tänään vaikka kylään,mutta ihastus lienee vain minun puolelta. Toivossa ei ole hyvä elää😀. Viestiäkään ei kehtaa laittaa, kun ei keksi sopivaa syytä miksi viestin laitan. Ei olisi sopivaa ilman syytä. Sinussa on jotain...
Naiselle.

Sivut

Thread has been locked.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat