Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (52559)

Vierailija

Mä kaipaan itseäni 6-10 vuoden takaa.

Sanoisin sille ihmiselle että tuhlaa vuosiasi paskaan.

Ja turhanpäiväisiin juttuihin.

Mutta minkäs teet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla jo nyt on sua niin ikävä että sattuu? Vaikka just pari tuntia sitten viimeksi nähtiin. Höpisin sulle taas vain kaikkea hölmöä, vaikka oikeasti ajattelin: olen ihastunut ja hullaantunut kaikkeen sinussa: ystävälliseen luonteeseesi, ihanaan olemukseesi, lämpöön jota levität ympärillesi, nokkeluuteesi, siihen miten tajuamme toisemme jo puolesta sanasta. Siihen, miten katseemme kohtaavat väkijoukon yli. Silmiisi, huuliisi, persoonalliseen sivuprofiiliisi, uimarin ryhtiisi, vartalosi kaariin, kauniisti kaartuviin hiuksiisi, huumaavan tuoksuusi joka saa minut ihan sekaisin, vaikka en sitä sulle kerro. Siihen miten tunnut niin tutulta, vaikka en oikeasti, todellisesti, sinua vielä tunne. Mutta haluan oppia tuntemaan.

Missä näitte pari tuntia sitten? Jotain tunnisteita naisesta? Onko alle tai yli 30v? Onko ihastus molemminpuolista?

Töissä nähtiin niin kuin me aina nähdään ja yli 30-v. nainen kyseessä. Mutta parasta että en availe tämän enempää.

Kerro nyt lisää, kun pyydetään :D Ootko itse alle tai yli 40v? Näittekö myös tänään?

Mistä nuo luvut ilmestyivät..? No hyvä on, olen yli 40. Ja nähtiin tänäänkin. En uskalla vannoa että ihastus olisi molemminpuolista, mutta usein tuntuu siltä. Miten hän katsoo mua... Tykkäystä ainakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä oon rukoillut jumalalta apua ja merkkiä. Ei sitä tule. Ihmiset kysyy multa neuvoa ja annan apua kymmenille ihmisille.. osaamatta auttaa itseäni. En pysty.

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinun viikko on ollut virkistävä. Itse olen ollut jotenkin aika väsynyt. Vuodenaika siihen aina vaikuttaa, pimeys. Tulee tehtyä liian vähän sellaisia asioita, joista saa iloa. Leijaakaan ei näe lennättää, tähtitaivaasta voi onneksi silti nauttia. Tietynlainen ulkopuuha olisi ollut tänään mahdollista. Lopputulos olisi mulle kovin mieleen. Keskeneräiset asiat vie usein voimia. Varsinkin sellaiset, joihin liittyy paljon tunteita. Hyvin pärjään silti. Aina mä.

Jonain päivänä me jaetaan toisillemme avoimesti se, että meidän välillä on joku keskinäinen yhteys. Olen siitä ihan varma. Tavallaan joskus tuntuu, että jaetaan jo, vaikka ei sanoilla. Luotan sinuun niin monella tavalla. Haluaisin, että myös sinä luotat siihen, mitä on, mitä näet. Ja siihen, ettei sun seura, yhteydenotto tai kosketus koskaan, ikinä, ole epämieluisaa, liikaa tai epäsopivaa. Mä en enää pelkää noloutta tai nöyryytystä, siitäkin näköjään selviää hengissä. Sun kiusaantumista tai ahdistumista mä pelkään ja vältän. Siksi. Jos ystävyys on lopulta se, mitä sinä haluat, olkoon niin, vaikka valehtelisin isosti, jos sanoisin, että tunteeni olisivat kaverilliset. Tiedä sitten tuleeko niistä joskus.

Asut mun mielessä ja sydämessä. Ikävä. Hyvää yötä<3 Nuku rauhassa. Varaa aikaa kaikelle kivalle ja tärkeälle, tärkeä.

Lempeä viesti. Tässä oli paljon sellaista, mitä olisin kovasti kaivannut kuulla jokunen tunti sitten.

Minullakin elää vahvana tuo pelko siitä, että tekee toisen ahdistuneeksi tai kiusaantuneeksi. Se ettei hän vaikka haluaisi samoja asioita nyt tai tulevaisuudessa ei ole se mitä pelkää eniten. Kun kuitenkin tahtoo, että elää niin kuin on itselle sopivin, ei miten on minulle sopivin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinua niin paljon.

Mutta minä haluan miestä, jonka toinen etunimi alkaa A:lla. Erittäin komea, hurmaava, lihaksikas, lämminsydäminen, huomaavainen, ystävällinen, kohtelias, rauhallinen, tasapainoinen, älykäs, nokkela, ahkera, todella hauska, lahjakas, kiva, leikkisä, itsevarma, suloinen, tärkeä ja rakas ❤️ Haluan mielettömän paljon!

Tuossa listauksessa on varmasti puolet ihastumisen tuomaa mielikuvituslisää, mutta kiva kuulla. Kerroin tämän vain ehtiäkseni ennen kapteeni itsestäänselvyyttä, joka haluaa kertoa uutisena, että ihminen myös piereskelee. Tai kuorsaa. Tai muuten päästää ympäristöön ääniä ja hajuja. Minäkin haluan sua!

Tiedetään!
En kuvittele mitään. Kyseessä jotain paljon suurempaa kuin ihastus. Hän on vaan sellainen - hyvin erikoinen - ihmettelen usein, voiko ihminen oikeasti olla niin ihana, mutta näköjään voi.
Kaikki eivät tykkä kaikista, eivätkä kaikki sovi kaikille. Hän sopii mulle täydellisesti, meillä synkkaa todella hyvin ja hän on juuri sellainen mies, josta mä tykkään.

Millä tavoin hän on erikoinen?
Listasit vasta niitä tavanomaisia piirteitä jotka sopii jokaiseen perushyvään mieheen ja koska erikoisia ihmisiä on niin vähän, olisi kiva kuulla miten juuri hän on erikoinen?:)
Aina mielenkiintoista kuulla erikoisista ihmisistä.

Erikoislistan teen vain hänelle.
Mutta noita kaikkia piirteitä on hänessä kertoja enemmän kuin perushyvällä miehellä.
En ole koskaan tavannut hänen kaltaista, kaikissa on joku piirre, joka ärsyttää enemmän tai vähemmän. Hänessä ei ole mitään ärsyttävää, vaikka miten oon yrittänyt etsiä ja keksiä muttei löydy. Ei. Ihme tyyppi 😀❤️

Vierailija

Arvoin hetken aikaa, katsoisinko tänä iltana vielä hetken aikaa telkkua, mutta väliin jäi. Eli istun tässä kuulokkeet korvilla ja kuuntelen erästä kotimaista naisartistia. Ei näemmä kovin suosittu, mutta jotenkin koskettava. Jos sattumoisin luet tämän, fb kertoo kyllä, kenestä puhun.

Mitäpä minulle kuuluu? Olen ollut ilman alkoholia jo niin kauan aikaa, etten jaksa alkaa edes laskea. Mietiskelin suihkussa, että kai minä sitten olen vahvempi kuin ajattelinkaan. Olisi kai tässä ollut kaikki syyt juosta baareissa tai  vähintäänkin tissutella, vaan ei. No kofeiinia olen tankannut suurin piirtein entiseen malliin + juonut sellaista inkivääri-porkkana-appelsiinimehua.

Katselin myös kakkoskauden The End of the F***ing World -sarjasta. Kahdeksan frendi-mittaista jaksoa eli loppui alta aikayksikön. En lämmennyt edelleenkään, mutta olihan siinä hetkensä. Soundtrack oli edelleen kiva, mutta välillä liian ennalta arvattava. En tiedä, mistä sitten johtuu, mutta tuli sellainen olo, että pitäisi katsoa taas vaihteeksi Scott Pilgrim. Tai Zombieland. Tai ottaa riski ja käydä katsomassa se upouusi Zombieland. Jos oltaisiin nuoria ja vapaita, olisin jo kysynyt, lähdetkö. Ah, tämä naisartisti on kyllä aivan ihana. Äärimmäisen kaukana Niilo Seväsestä, mutta kyllä mä varmaan kuuntelen kohta myös hänen raakkumistaan.

En kirjoittanut tänne eilen mitään. Olin aika väsynyt, mutta aloin kumminkin katsella valokuvia joskus klo 22 aikoihin. Sitten alkoi yhtäkkiä tuntua, että pitää sittenkin kirjoittaa jotain. Sinne. Tavallaan tykkäsin siitä, mitä sain aikaiseksi, vaikka alunperin minun oli tarkoitus kirjoittaa paljon kaunista nimenomaan sen viimeisen kohdalla. Vaan olin niin väsynyt, että tarinointi päättyi niin kuin päättyi. Piti tarkistaa heti aamulla, että mitähän ihmettä mahdoin kirjoittaa ja että tuliko pahoja typoja. Ei tullut. Ja kyllä kai minä sain kerrottua jotain rakkaudestakin.

Mietin ulkoillessa, että ei minusta varmaankaan tule koskaan samanlaista kuin siitä tarinan vanhuksesta, vaikka ryvenkin jos jonkinlaisessa nostalgiassa. Mutta kuten joskus kirjoitin, kyllä minä yhtä kaikki muistan.

No nyt alkoi soida Pale Morning Star. Ei hätää. Kuulokkeet on keksitty. Hyvää yötä. Pärjäile.

Vierailija

minttuinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinun viikko on ollut virkistävä. Itse olen ollut jotenkin aika väsynyt. Vuodenaika siihen aina vaikuttaa, pimeys. Tulee tehtyä liian vähän sellaisia asioita, joista saa iloa. Leijaakaan ei näe lennättää, tähtitaivaasta voi onneksi silti nauttia. Tietynlainen ulkopuuha olisi ollut tänään mahdollista. Lopputulos olisi mulle kovin mieleen. Keskeneräiset asiat vie usein voimia. Varsinkin sellaiset, joihin liittyy paljon tunteita. Hyvin pärjään silti. Aina mä.

Jonain päivänä me jaetaan toisillemme avoimesti se, että meidän välillä on joku keskinäinen yhteys. Olen siitä ihan varma. Tavallaan joskus tuntuu, että jaetaan jo, vaikka ei sanoilla. Luotan sinuun niin monella tavalla. Haluaisin, että myös sinä luotat siihen, mitä on, mitä näet. Ja siihen, ettei sun seura, yhteydenotto tai kosketus koskaan, ikinä, ole epämieluisaa, liikaa tai epäsopivaa. Mä en enää pelkää noloutta tai nöyryytystä, siitäkin näköjään selviää hengissä. Sun kiusaantumista tai ahdistumista mä pelkään ja vältän. Siksi. Jos ystävyys on lopulta se, mitä sinä haluat, olkoon niin, vaikka valehtelisin isosti, jos sanoisin, että tunteeni olisivat kaverilliset. Tiedä sitten tuleeko niistä joskus.

Asut mun mielessä ja sydämessä. Ikävä. Hyvää yötä<3 Nuku rauhassa. Varaa aikaa kaikelle kivalle ja tärkeälle, tärkeä.

Lempeä viesti. Tässä oli paljon sellaista, mitä olisin kovasti kaivannut kuulla jokunen tunti sitten.

Minullakin elää vahvana tuo pelko siitä, että tekee toisen ahdistuneeksi tai kiusaantuneeksi. Se ettei hän vaikka haluaisi samoja asioita nyt tai tulevaisuudessa ei ole se mitä pelkää eniten. Kun kuitenkin tahtoo, että elää niin kuin on itselle sopivin, ei miten on minulle sopivin.

Miksi muutama tunti sitten?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä oon rukoillut jumalalta apua ja merkkiä. Ei sitä tule. Ihmiset kysyy multa neuvoa ja annan apua kymmenille ihmisille.. osaamatta auttaa itseäni. En pysty.

Sama tunne. Katso kuitenkin vintiöiden Teuvo YouTubesta ihan Samuli Edelmanista Kesämieheen saakka. Joskus huumori vaikka se osuisikin auttaa avartamaan perspektiiviä.

Terv. Agnostikko ja ahdistunut

Vierailija

Tänään ahdistaa ja turhauttaa. Kuljin tuossa kokonaiset pari viikkoa pää pilvissä, mutta tänään tosielämän realiteetit vihdoin saavuttivat minut. Ei meistä koskaan tule mitään, kaikki on ihan turhanpäiväistä lätinää ja odotan näkemisiämme täysin suotta. Mikään ei ikinä muutu, mutta kestohymy onneksi pitää.

Miehelle on tietysti, eli ei tarvitse siskojen nyt säikähtää.

Naiselle

Tänäänkin tunsin yhteyden välillämme. Jonkin mikä tuo sinut lähelleni, ajatuksiini, kauniina ja herkkänä. Tahto koskettaa sinua hellyydellä ja rakastaa koko sydämellä. Syliini sinut tahtoisin, hellittäväksi kaikella sillä rakkaudella, jota sinua kohtaan tunnen. Olisitpa luonani. Yömme olisi kiihkeä. Kuumia suudelmia sinulle rakkaani. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Naiselle

Tumma- tai vaaleatukkaiselle?

Tumma

Montako kirjainta on hänen etunimessä ja sukunimessä yhteenlaskettuna?

Vierailija

Vielä hetken jaksan odottaa
Vielä hetken ja sä tuut ikkunaan
Hetkeks kädet painuu ruutuun viileään
Ja mä voisin vannoo
Jää lämpö meistä elämään
Mä kuulin sut
Mä kuulin niin
Tiesin ei kukaan tuu tältä tuntumaan
Mä kuulin sut
Mä kuulin niin
Hei tuu mut hakemaan
Ja kun viimeinen pisara laskee mäkeään
Ruudun pintaa hämärtyvään
Sä poimit käteni kädelles
Eikä mikään muu saa tältä tuntumaan

<3 .... Hei sinä, nuku hyvin, kiitos, koska tuut noutamaan ..... <3

Vierailija

Villasukka 💜 minun, joka olet haaveissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun halauksesi.
Tapahtukoon minun tahtoni,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna minulle tänä päivänä minun jokapäiväinen euforiani.
Ja anna minulle minun hullaantuneisuuteni anteeksi,
niin kuin minäkin anteeksi annan heille,
jotka ovat minusta joskus hullaantuneet.
Äläkä saata minua kiusaukseen,
vaan päästä minut pahasta.
Sillä sinun on sydämeni ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.

Vierailija

Mä yritin hymyillä sulle tänään! Ne meidän katseet on niin <3 En kuitenkaan halua häiritä sua töissä. Ja sä et ehkä tiedä miten saisit mut kiinni vapaalla. Mut mua kiinnostaisi niin paljon tutustua suhun...

Vierailija

Sä olet ollut nyt vuosia ihan päivittäin mun mielessä. Meidän juttu alkoi kolme vuotta sitten. Sä suutelit mua niin pitkään, ettei kukaan koskaan aiemmin.
Jäit sydämeeni ikiajoiksi. Kun erottiin, sanoit jääväsi sinne, minne sun pitää jäädä. Haluaisit lähteä, mutta et voi. Toivoit, että löytäisin rakkauden jostain muualta. En löydä. Ei tule kukaan koskaan olemaan sinä. Se olit sinä. Elämäni rakkaus.
M🌲

Avaan meren, tuolla puolen... ei oo mitään tavoittelemisen arvoista. Menisin sinne ja kauemmaksikin, jos siten tavoittaisi sinut. Mutta maan vanki oon ja niin kyllä sinäkin. Omalla laillasi. Välimatka on ehkä ajatuksissa suurempi kuin oikeasti onkaan. Kelläpä nyt ei p*rse kestäisi tätä etäisyyttä kuroa umpeen, kun nykyään on moottorit ja kaikki. Mutta mutta.

Ne sanat, joita ei koskaan lausuttu, kysymykset joita ei kysytty. Niistä se etäisyys syntyy. Silmäsi kertoivat yhtä ja hiljaisuus sittemmin vallan muuta. Kuinka kaksi sanattomuutta niin kovin riiteleekin? Ehkä olen miettinyt liikaa ja kaivanut itselleni kuopan, josta en yksin saata nousta.

En oikein tiedä, onko mulla jo rohkeutta luovuttaa ja päästää irti. Tuntuu että se olisi terveintä, mutta epäselvyys luo riskimielialaa. Olet jotain niin ainutlaatuista mulle, että pienintäkään mahdollisuutta en tahdo hukata. Vaikka olen sen saattanut jo tahtomattani tehdä. Mutta jos saisin kertoa, ymmärtäisit varmasti syyni. Toivottavasti et ole unohtanut, toivottavasti en ole mokannut, toivottavasti se hopeinen lanka meitä vielä yhdistää.

Hetken pessimismiä vaan, näitä tulee aaltoina ja kohta se on ohi. Pikkujoulukauden alettua elämä taas voittaa ja siten optimismi. Toivoisin pian näkeväni sun silmäsi kuten silloin joskus, siinä niin, edessäni. Jos se, mitä aiemmin aistin, on totta, katsekontakti johtaisi nyt, asioiden seestyttyä, ihokontaktiin. Huulten aloitteesta. Siitä näin unen hiljattain ja vähän päiväunelmoinkin.

Olet lumihiutale ainutlaatuinen. Pelkään vaan sut sulattavani, jos sut kielelleni nappaan. Sitä ennen muistelen riemulla sitä, kun hassu piru sisälläsi pääsi irti, se, jota sussa melkein eniten rakastan. Et kai sä sula missään.

Eineslaatikkoa ja pahvitörppöglögiä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Naiselle

Tumma- tai vaaleatukkaiselle?

Tumma

Montako kirjainta on hänen etunimessä ja sukunimessä yhteenlaskettuna?

12 kirjainta yhteensä.

Näin ulkoapäin katseltuna ainakin tuntuu siltä, että osaat ottaa jotenkin tosi rauhallisesti. Et ole sellainen päätön kana kuten minä, joka tempoo ja käy samaa karusellia viikosta toiseen. Meinaan sitä epävarmuuskarusellia. Astuin sieltä eilen vaihteeksi pois ja ai että, olipas virkistävää. Päivälläkin tänään oli sees. No, kun tuo kanan aikakäsitys on vähän vinksahtanut, on sen vaikea nähdä metsää puilta. Sen on vaikea nähdä yhtään mitään, sokea pöhlö kun on.

Todella toivon, että elosi olisi helppoa. N. 98 % varmuudella tiedän ettei se sitä ole. Mutta olisipa se ainakin kaikessa missä vaan mahdollista mahdollisimman hyvää. Nuku syvää unta, herää hyvään päivään. Olet <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sama tunne. Katso kuitenkin vintiöiden Teuvo YouTubesta ihan Samuli Edelmanista Kesämieheen saakka. Joskus huumori vaikka se osuisikin auttaa avartamaan perspektiiviä.

Terv. Agnostikko ja ahdistunut

Mä oon haaveillut, että kaivattuni pysäyttäisi mut samalla tavalla kuin Teuvo-sketsissä. Heltyisin.

Sivut

Thread has been locked.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat