Vierailija

Kaipaus jatkuu ❤

Sivut

Kommentit (33104)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä lukitsen sydämeni.
Minä viskaan pois sen avaimen.
Koko sydän on ruusuja täynnä
ja laulua lintusten.

Minä salata en sitä voi
Minä salata en sitä saa.
Koko sydämeni aukeaa.
Koko sydämeni soi.

Aale Tynni: Soiva metsä, 1947

Vierailija

Jos toinen on näyttänyt tietynlaisia merkkejä (ei mitenkään kovin hyviä) suhteen alun aikana ja ne katoavat kun niistä mainitsee, miten voi luottaa ja olla varma ettei hän jossain vaiheessa palaa aiempaan käyttäytymiseensä?

Vierailija

Edellisessa ketjussa jäi kesken uusien ajattelumallien käyttöönotto. Tässä on sekä hyviä puolia, mutta myös huonoja. Jos vika ei ole oikeasti ole sinussa, vaan toisessa (joka on esim täysjuoppo paska jne), niin on itsensä ja sydämensä harhauttamista uskotellen itselleen että elämä kantaa, ajatellaan vaan positiivisesti, ajatellaan sitä tätä tuota, muutetaan ajatuksia johonkin suuntaan ja ajatellaan kun mä muutun, niin hänkin muuttuu. Pitää olla järki päässä ja kuunnella järkeään, itsesuojeluvaistoaan ja intuitiotaan, pohtia miten haluaa elää, miten tulla kohdelluksi, miten rakastetuksi. Onko jopa haitallista muuttaa ajatuksiaan ja luoda uusia ajattelutapoja, jos ne jopa tukevat tuon paskakasan toimintamalleja ja vievät kauemmaksi intuitiosta ja omasta järjestä? Vähän kuin uskoteltaisiin itselle että ydinreaktorin räjähdys on vain hyvä juttu kun ajatellaan että niinhän se on, eli sivuutetaan kaikki ne kauheudet mitä niistä on aiheutunut ja mitä aiheutuu. Mielipiteitä....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei jatketa nyt siihen ketjuun, johon trollit lupasivat etteivät tule? 😎

Siksi että sinne ei tullut kukaan muukaan.

No ei kai, kun oli jo yksi ketju auki. Nyt ei olis ollut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei jatketa nyt siihen ketjuun, johon trollit lupasivat etteivät tule? 😎

Siksi että sinne ei tullut kukaan muukaan.

No ei kai, kun oli jo yksi ketju auki. Nyt ei olis ollut.

Ollaan vaan täällä, jooko!Täällä on ihan kivaa.

Vierailija

Kynttilät

Ei kukaan meistä kanna
tulta itsessään.
Ei kukaan omin voimin
loista hämärään.

Jos liekkiä ei ole,
ei ole kynttilää,
me loistamme kun toinen
meidät sytyttää.

Anna-Mari Kaskinen

Vierailija

Kulta. Ennen pitkää me hukataan toisemme vai hukattiinko jo, en tiedä. Kun oltaisiin saatu vähän enemmän aikaa niin ei tarvitsisi nyt ahtaa tätä sokeria. Huomasin nimittäin, että addiktion korvaaminen toisella ei onnistu - nyt mulla on sitten kaksi.

Enkä tarkoita, että meistä olisi koskaan pitänyt tulla mitään, mutta että ei olisi jäänyt näin pahasti tätä mitä missä miten miksi häh -fiilistä.

Jos katson tämän kaiken sählingin yli niin en pysty ajattelemaan mitään muuta kuin sitä, miten ihana olet. Kaikilla kuviteltavissa olevilla tavoilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joskus suurinta rakkautta on jättää rauhaan. Toivoa ja ajatella toiselle parasta. Toisen kanssa vaikka haluaisikin itsellen. Luopua. 

Tätäpä ei yks eukko tajunnut. Hiosti kannoilla vuosikausia vaikka alusta lähtien sanoin, ettei kiinnosta. Ja väitti tosiaan "rakastavansa", selitti kaiken sillä. Arvaatkaapa uskoinko?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat