Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ja lapset eivät tee ihmistä onnelliseksi

Vierailija
17.04.2019 |

Miksi ihmisten pitää väkisin elää konservatiivisen mallin mukaan, jossa parisuhteen ja lasten toivotaan tuovan onnen ja tasapainon? Minulla on monta tuttua, jotka joka kerta puhelimessa tai kasvotusten valittavat arjen väsymystä tai valittavat lapsistaan tai puolisostaan. Sinkkuystävien kanssa näin ei ole, vaan he pystyvät nauttimaan enemmän elämän pienistä asioista eivätkä valita koko ajan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, paitsi että tämä aloitus ei pidä paikkaansa. Kaikki valittavat, toiset enemmän, toiset vähemmän. Mikään asia ei automaattisesti tee onnelliseksi (esim. parisuhde tai perhe), mutta kyllä keskivertoihminen niitä kaipaa. Ei kyse ole konservatiivisesta mallista, vaan myös siitä, millaiset asiat ovat ihmiselle luontaisia. Ei tämäkään kuitenkaan tarkoita sitä, että parisuhden tai perhe olisi automaattisesti ihmisen onnelliseksi tekevä asia. On sinkkuja, jotka ovat ihan tyytyväisiä sinkkuuteensa, mutta useimmilla on kuitenkin se halu löytää parisuhde.

Vierailija
2/6 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedan etta olen paljon onnellisempi ilman lapsia, mutta kyllakin parisuhteessa. Ja valitsin puolisoni niin hyvin, ettei hanesta tarvitse valittaa. :) Elan siis elamani onnellisinta aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ollut onnellinen sinkkuna. Parisuhteessa olen onnellinen. 

Ihmiset on erilaisia. 

Vierailija
4/6 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo, joku on keksinyt sarjapeukuttamisen ilot.

Vierailija
5/6 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oo, joku on keksinyt sarjapeukuttamisen ilot.

Kuinka pystyy sarjapeukuttamiseen?

Vierailija
6/6 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ja elän onnelisinta aikaa elämässäni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi