Vierailija

Mitä? Mikä niistä on suosikkisi?

Sivut

Kommentit (51)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

On. Palmuvehka, santpaulioita ja flamingokukka. Joskus oli paljonkin erilaisia kukkivia kukkia, mutta muutettuamme toiseen asuntoon, ne kuolivat.

Vierailija

Metallinen, karvattoman kaktuksen näköinen tekele löytyy ja kukkataulu. Olen niin paljon reissun päällä, että ei kannata yrtteihin paljoa panostaa.

M 45

Vierailija

On paljonkin. Jukkapalmu, pullojukka, traakkeja, kaktuksia, mehikasveja, maija, palmuvehka ja useampi viirivehka. Pari muuta ikivihreää, pikku puuta ja itse kasvatetut avokadon ja mandariinin poikaset sekä ananas juurtumassa. Pyrin hankkimaan helppoja kasveja joista olisi pitkään iloa. Tosin talvi varmaan noista osan taas tappaa.

Vierailija

Minulla on muutama helppo viherkasvi ja seitsemän orkideaa (kahta lajia). Eniten pidän valtavasta amarylliksesta ja vanhasta kaksikerroksisesta perhoskämmekästä.

Vierailija

Mulla on laventeli ja viisi aloe veraa. Hyvin säilyy aloet hengissä, kun käytän niitä ihonhoitoon samaa tahtia kun uutta pukkaa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaksi erittäin vaikeasti tapettavaa kasvia, koska muut on kuolleet yli- tai alikasteluun.

Hei! Mikä on tämä laji? t: toinen poropeukalo

Vierailija

..Lisäksi meillä oli yhteen isoista ruukuista ilmestynyt itsestään yksi uusi taimi. En tiedä mistä se on tullut tai mikä se on.

Kasvilla on yhdessä lehtiruodossa muutama pienempi lehti, pihlajan tapaan. Lehdet ovat ihan heti pienestä sellaisia, eivät ns. perinteisiä taimen yksittäisiä lehtiä. Ja tällä tunkeilijalla on yksi erityinen ominaisuus, jos lehtiin vahingossa henkäisee, kasvi laittaa ne suppuun.

Ajateltiin antaa tunkeilijan kasvaa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. En saa pidettyä hengissä edes niitä takuuvarmoja kuten jukkapalmua tai juorua.

Kokeile palmuvehkaa. Ja UNOHDA KASTELU ja kaikki muukin "hoito". Kerran kuussa tai kahdessa vettä ja that's it. Eikä mielellään suoraa aurinkoa.

Vierailija

Joo, vaikka olen kasvintappaja, hankin asuntooni muutamia viherkasveja. En erityisesti välitä perinteisistä kukkivista huonekasveista. Mulla on kaksi anopinkieltä, yksi traakkipuu (pieni vielä), pilea ja mehikasveja sekä palmuvehka. Vehka on pitkäikäisin kasvini, se on jo aika iso, enkä ole onnistunut tappamaan sitä. Kasvini ovat erittäin vähähoitoisia, paitsi pilea, jota pitää kastella useammin. 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat