Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Romanttinen hetki = mies selaili facebookia? Ok.

Romanttinen hetki = mies selaili facebookista exän kuvia.

Vielä parempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miten "kesken romanttisen hetken" vaan saattuu toisen fb-päivitykset silmille?? Meillä ei romanttisiin hetkiin kuulu mitkään laitteet ja vempeleet. Saati et olis joku fb siinä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, minusta ja nykyisestä puolisostani on aikuisen lapseni häissä otettu romanttinen suukotuskuva, johon meidät molemmat on tägätty. Jos eroaisimme, pitäisikö minun mielestäsi pyytää poikaani poistamaan kuva vain sen takia, että joku minun tai puolisoni tulevaisuuden kumppani sattuu sen näkemään?

No kieltämättä en katsoisi kovin hyvällä, jos olisin puolisosi ja tuollainen kuva sinusta ja exästäsi lävähtäisi silmilleni. Mielestäni aika mautonta, mutta tämä toki vain minun mielipiteeni. Kyllähän se poikakin asian varmaan ymmärtää, kuvaahan ei tarvitse poistaa kokonaan mutta sen voi piilottaa niin että se näkyy vain itselleen tai tietyille ihmisille. Mielestäni se olisi kohteliasta uutta kumppania kohtaan, montaa ei varmaan kiinnosta nähdä kumppaniaan nuoleskelemassa exäänsä. 

No, itse en kyllä pyytäisi poistamaan. Enkä pitäisi mauttomana nähdä omasta puolisostani vuosia vanhoja kuvia hänen edellisen puolisonsa kanssa. Termin "nuoleskelu" käyttö, muuten, korostaa sitä että tämä asia saa sinulla todella pahasti tunteet pintaan. Olisi mielenkiintoista tietää miksi. Miksi noin valtava tarve hallita muiden ihmisten elämää?

Tekstiä on kiva dramatisoida vähän että herättää mielenkiinnon lukea. Ei se tarkoita aina sitä, että toisella menee asia henk. kohtaisesti elämässä tunteisiin. :D 

Kyllä tämä asia sinulle kovin ahdistavalta vaikuttaa. Et ensimmäistä kertaa postittele noita ahdistuneita viestejä kuinka muidenkin pitäisi poistaa eksiensä kuvat, vaikka en ymmärrä miksi meidän muiden toiminta sinua yhtään liikuttaa.

Tässä hyvä esimerkki kiusaajaluonteesta. Aletaan oikein kinastella kun toinen sanoo ettei tässä nyt kuolemaa olla tekemässä - "kyllä sä nyt olet tosi ahdistunut, miltä tuntuu olla noin heikko hahahahaa". Ajatelkaa että tällaisia ihmisiä elää oikeasti keskuudessamme. Nauttivat saada ajatella että joku on ahdistunut.

Jos ap haluaa tukea, niin miksi hän ei pyydä sitä vaan yrittää sanella meille muille, mikä on ainoa tapa toimia? Miksi hän alkaa käyttää termejä "nuoleskelu" ja vänkää, että kuvien säilyttäminen tarkoittaa eksän kaipaamista? Miksi hän ei kerro, että häntä ahdistaa kun hän näkee kuvia puolisostaan eksänsä kanssa eikä hän tiedä kuinka käsitellä tunnetta?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat