Sivut

Kommentit (864)

Vierailija

Sellainen on erittäin vahingollista ja karmeaa käytöstä, että vaatii toista vastaamaan. Kysyä saa, mutta jos toinen ei jaksa vastata, niin sellainen äiti joka siitä loukkaantuu voisi tap paa itsensä. Niin hirveä ihminen hän on. Ja turha.
Ap

Vierailija

Ei ole mitään oikeutta sellaisella ihmisellä, kuin hän vaatia mitään vastauksia minulta mun kotona, mun asioissa. Jos ei saa vastausta siihen, missä paristoja säilytetään, ja kehtaakin loukkaantua, niin vetäkööt vain käteensä, ihan turha on sellainen ihminen, joka siitä loukkaantuu.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ap, onko äitisi narsisti? Jos hän on narsisti niin hän ei koskaan "tunnusta syyllisyyttään" sinun vaikeuksiisi. Ainakin näin olen ymmärtänyt, kun olen lueskellut narsismista, korjaa jos olen väärässä. Jos sinä odotat tätä häneltä, mutta hän ei tee niin... mitä sitten tapahtuu sinulle, sinun elämällesi ja sinun toipumisellesi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko sinun elämääsi muuta? oletko työelämässä? harrastako jotakin? koeta edes keskittää sitä ajatteluasi ihan tähän päivään, äitisi miettimisen sijaan. Itsellä ainakin oloa parantavat mielekäs työ, josta tykkään ja pari mukavaa harrastusta.  Aikaisempaa elämäni ja sen ikäviä aikoja en enää vatvo, se on turhaa ja viha heikentää ihmistä ja myrkyttää muunkin elämän. Itse väkivaltaisessa parisuhteessa olleena en kuitenkaan tuota ajatus tapaasi "lyöty ansaitsee tulleensa lyödyksi" allekirjoita. Onneksi itse pääsin lähtemään. Nykyään elämäni on mukavaa, entisiä aikoja en vatvo. Suosittelen.

Viha ei mulla ainakaan myrkytä muuta elämää. Vaan juuri tuo epäreiluutta imevien idi.oottien kuvitelma siitä, että pahalla ihmisellä oli oikeus olla epäreilu.
Ap

Ymmärtääkseni täällä ei ole danottu, että äidilläsi oli oikeus olla epäreilu. Se on kyllä sanottu, että menneisyyttä ei voi muuttaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat