Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Toi ristikkohomma oli aika kiva, muut myötähäpeää herättäviä... mutta kukin tavallaan, ehkä olen itse vähän liian tosikko tällaisissa asioissa:D

Vierailija

Miksi ei voi kertoa, että hei, saamme lapsen X-kuussa?

Viestissä nro 4 oli erittäin hyvät uutisenkertomislauseet, minusta niistä voisi jokainen ottaa mallia!

Ihan tarkoituksella en suostu hoksaamaan, jos joku leipoo vauvapullia.

Vierailija

Mautonta, itsekeskeistä ja lapsellista. Miksi pitää leipoa jotsin hiton tuttipipareita töihinvietäväksi? Ketään työpaikalla ei oikeasti kiinnosta. Töissä tehdään töitä, ei ihastella toisten raskauksia. Ärsyttää ihmiset, jotka luulevat kaikkien olevan kiinnostuneita heidän raskaudestaan ja sitten odotetaan ihastelua ja kehuja. Ketään ei kiinnosta paitsi ehkä lähintä sukua. Ei pitäisi myöskään iloita liian aikaisin, sillä moni raskaus menee kesken tai sattuu jotsin muuta ikävää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mautonta, itsekeskeistä ja lapsellista. Miksi pitää leipoa jotsin hiton tuttipipareita töihinvietäväksi? Ketään työpaikalla ei oikeasti kiinnosta. Töissä tehdään töitä, ei ihastella toisten raskauksia. Ärsyttää ihmiset, jotka luulevat kaikkien olevan kiinnostuneita heidän raskaudestaan ja sitten odotetaan ihastelua ja kehuja. Ketään ei kiinnosta paitsi ehkä lähintä sukua. Ei pitäisi myöskään iloita liian aikaisin, sillä moni raskaus menee kesken tai sattuu jotsin muuta ikävää.

No kyllä meidän naisvaltaisella työpaikalla se vauvavatsan ja vauvan ihannointi menee jo ärsyttävyyteen. Jokainen vuorotellen on niin onnellinen yhden raskaudesta :D mutta en kuitenkaan ole vienyt eikä kukaan muukaan mitään vauvapullia tms. Minä en raskautta ole pystynyt salailemaan. Esimieskin tiesi jo rv 8 raskaudestani :D

Vierailija

No voi tehdä myös toisin, ei kerro kennellekään sukulaiselle raskaudesta. Kerroin vasta kun lapsi oli syntynyt. Syynä on se että isovanhempia ei kiinnosta eivätkä halua olla isovanhemman roolissa ollenkaan. Lapsen syntymästä kertovaan tekstariin joka lsitettiin syntymän jälkeen, toiset vastsasivat että ”jaa.”. Toiset ei vastanneet mitään. Kummatkaan ei vastanneet ristiäiskutsuun eivätkä tulleet ristiäisiin. Mun vanhemmat ei ole vielä parin vuoden iässäkään nähneet lasta kertaakaan.

Tällaiseen piittamattomaan sukuun ei oiken käy nää ketjussa esitetyt kertomistavat sillä niissä on aina se oletus että isovanhemmat on haltioissaan lapsenlapsista.

Vierailija

Kerroin siskolleni joskus puolen vuoden tietämillä, että olen raskaana, ja annoin siitä tiedon levitä muulle suvulle. Meillä puskaradio toimii tehokkaasti.

Vierailija

Pitää varmaan seuraavaksi alkaa lähetellä ilmoituksia siitä, että alkaa yrittää vauvaa. Vaikkapa kuva saksilla leikatuista kondomeista, roskiin heitetyt e-pillerit tai vastaavaa. Onhan se nyt ehdottoman tärkeää, että kaikki tietävät tästä! Ja töihin leivon siittiöpiparkakkuja ja munasolupiparkakkuja teemaan sopien!

Vierailija

No olettepa te ankeita. Itse olen arka enkä välitä itseeni kohdistuvasta huomiosta, mutta mun mielestä rennot ihmiset ovat hauskoja. Just tuollaisten tempausten keksijät, jotka eivät mieti mitä muut ajattelee, vaan tekevät elämästään hauskaa ja ikimuistoista.

Vierailija

Pyykkinarulla roikkuu ekassa kuvassa miehen,minun ja esikoisen leviksen T-paidat ja kirjoitin kuvaan 6/2019. Seuraavassa kuvassa oli lisäksi vauvan levis-body ja teksti 2/2020

Vierailija

Ihan kuin kaikki olisi hirveen kiinnostuneita toisten raskauksista. Ymmärrän, jos omalle miehelle leipoo tuttipipareita tai lähettää kuvan pullista uunissa. Muita ei asia niin kovin kiinnosta!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat