Voinko soittaa poliisille naapuri pesee autoaan jollain liuottimilla
Saastuttaa luontoa ja sehän menee pohjaveteen, lapsi voi sairastua kun kaivovesi on kohta täynnä liuotinainetta.
Kommentit (31)
Voit soittaa ja ilmoittaa liikkeet jotka myyvät niitä pesemiseen.
Ai niin. Kukaan ei ole tehnyt mitään?
Sinccis
Mä valittaisin kyllä suoraan eu tuomioistuimeen.
Sellaisia auton alustan pesuaineita muuten on, joissa käsketään suojautumaan viimeisen päälle. Olen joskus ostanut.
Mutta niin kauan kuin niitä saa myydä, niin ongelmaa ei vissiin ole ;)
Sinccis
Minä juuri raportoin poliisille siitä kuinka naapuri vaihtoi autoon kesärenkaita ulkona. Auton jarrupaloista saattaa levitä asbestia läheisen päiväkodin pihalle.
Parempi soittaa suoraan presidentille.
Kannattaa soittaa palokunta imeyttämään aine maasta ennen kuin imeytyy pohjavesiin. Nämä kommentoijat täällä ovat idi ootteja, jotka ei tiedä asioista mitään. Porukalla on varmaan omat kaatopaikatkin pihan perällä.
Minä ilmoitin juuri ilmastopoliisille naapurista, joka pesi koiraansa.
Minä ilmoitin poliisille kun lääkkeitä syövä naapuri kävi vessassa. Pilaa minun tulevaa juomavettäni!
Vasta sitten kun naapurisi pesee autoaan ammattimaisesti täydet työviikot.
Ei mikään ihme että moni sekopää saa nykyään kaiken maailman ahdisteluista syytteen
Soitin poliisille, kun naapuri päästi äänekkäitä aamupieruja parvekkeellaan.
Ei ku soita samal puolustusvoimat viel....🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Parempi soittaa suoraan presidentille.
Minkä järjestön?
Mä soitin poliisin, kun naapuri tuli ulos. Tulee vielä lapsille paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Mä valittaisin kyllä suoraan eu tuomioistuimeen.
Jos vain tuollainen daiju aloittaisi soittamalla lehteen, josta kylläkin sanotaan että " kiinnostaa kuin kilo baskaa, haista ITSE !!!!, TuuT TuuT TuuT TuuT........."
Vierailija kirjoitti:
Soitin poliisille, kun naapuri päästi äänekkäitä aamupieruja parvekkeellaan.
Oliko märkiä vai suuren kaasumäärän töräyksiä?
Ja mä olen turhaan pyytänyt poliisia käymään viimeiset kuukaudet kun naapurit haluu tietää käykö meillä poliisi. Ei auta vaikka millä pesisin ,pierisin tai koiraani kouluttaisimme. Ei käy poliisi, ei. Sen puutteessa kävis palomies tai joku puolustusvoimista. Soitanko Juhalle tai Saulille?
Mä soitan aina batmanille. Keväisin ei tartte koska. Kevät tuli, lumi suli, rapakosta esiin tuli bätmään!
Soita palokunta samalla.