Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä verran saat kelasta tekemättä yhtään mitään ?

Vierailija
31.03.2019 |

....

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saaa kaljarahat.

Vierailija
22/24 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloni ovat asumistuki n. 275 e per kk ja työmarkkinatuki 554,40 e per 4 vk, kun käyn kuntouttavassa kerran viikossa. Saan osallistumispäiviltä 9 e, joka on tuossa luvussa mukana, mutta jos lintsaan, siltä päivältä vähenee koko tuki eli noin 35 e. Eli jos en tekisi mitään, niin yhteensä vähenisi melkein 140 e neljältä viikolta.

Saisin yhteensä siis n. 720 e per kk tekemättä mitään (jos hakemuksia ei lasketa). Kuitenkin sillä menolla voisin saada kuntouttavasta "potkut" tai tulisi muuten eri järjestelyjä, ehkä aktiivimallikin vaikuttaisi (?), eli en tiedä paljonko oikeasti saisin pitkällä aikavälillä tekemättä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelalta tukien hakeminen käy työstä. Viime vuoden lopulla otti 3 kuukautta saada oikaisu liian pienistä tt-tuista.

Nyt vänkäävät lääkkeistä että niihin pitää olla resepti että ne korvataan. Niistä oli jo ajat sitten sähköinen resepti joka kyllä näkyy tiedoissa. Nyt viimeksi toimitin vielä paperisen lisäksi. Silti viimeisessä päätöksessä lukee mussun, mussun pitää esittää resepti. Huomenna soitan ja kysyn onko niillä lukutaitoisia tekemään niitä tukipäätöksiä?

Vierailija
24/24 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua esineellistettiin seksuaalisesti lapsena. Samoin nuorena aikuisena. Väkivaltaisessa suhteissa. Elämä mennyt tuskassa, varjossa.

Ennenaikainen työkyvyttömyyseläke.

Niin, eihän minun tarvinnut tehdä mitään. Olin vaan.

Raha tulee vaikkei tee mitään. Terapiaa en enää saa.

Mieluummin olisin työnhakija, kipuilisin tavallisten asioiden kanssa.