Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Fazerin "jääkarhukarkkeja" (Islanti) myydä erikseen?

Vierailija
30.03.2019 |

Eli Fazerin parhain -klassikkokarkkipussin Islanti-nimisiä karkkeja, jotka on vaaleanvihreitä ja kauniin pitkulaisen muotoisia. Niissä on ihanan makuinen valkoinen täyte.

Rakastan niitä ja ne onkin ainoa syy ostaa tuo pussi (Kiss kiss ja Orange menettelee).
Näitä "jääkarhukarkkeja" myydään omissa pusseissaan käsittääkseni ainoastaan Urjalan makeistukussa. Miksei niitä voi ostaa muualta? Esim. Fazerin myymälöistä, irtokarkkilaareista tai ihan omissa pusseissaan kaupoista? Se on vääryys.

Onko muita Islanti-karkin ystäviä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin ostaa vaaleanruskeita turkinpippureita, mutta niitä saa vain sekoituksena sellaisten ällön makuisten ja väristen kanssa. :(

Vierailija
2/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan jolla on aidot hampaat ei pysty kuitenkaan syömään niitä muutamaa enempää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama, kiss kiss ja Orange menettelee, mutta ehdottomasti se jääkarhu paras. Muita karkkeja en siitä pussista voi syödä.

Mutta! Ainakin Vantaan Fazerilta saa ostettua isoja pusseja joissa pelkästään noita jääkarhukarkkeja. Ranuan Fazerin myymälästä ei tainnut viimeksi löytyä.

Vierailija
4/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä saa irtona joistain karkkikaupoista.

Vierailija
5/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään Fazer kahviloissa.

Vierailija
6/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Järvenpään FilmTownissa on niitä irtokarkkimyynnissä. Just eilen ostin niitä! Aivan parhaita💙

Vierailija
7/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistin hakusanaksi instaan ja totta tosiaan, niitä on saanut/saa yksittäin myös Fazerin kahviloista, Stockalta ja Film Townin irttariosastolta!!!!! Hallelujah! Pakko hakea heti huomenna 🤤

Vierailija
8/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa kuulla, että niitä löytyy muualtakin! Oletin, että Urjalan Makeistukulla on jokin yksinoikeus myydä niitä, kun tuotteen kohdalla luki: "Saatavilla vain Makeistukusta!", mutta taitaa olla vain mainosfraasi tai vanhentunut tieto?

Kiitos, pelastitte mun päivän. Islanti-himo on kyltymätön ja aivan mahtavaa kuulla, että niitä löytyy lähempääkin :) -Ap

Vierailija
9/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candytownissa ainakin on irtomyynnissä

Vierailija
10/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras on lakta

Vierailija
11/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin ostaa vaaleanruskeita turkinpippureita, mutta niitä saa vain sekoituksena sellaisten ällön makuisten ja väristen kanssa. :(

Mutta mistä saisi näitä? Nolottaa nyppiä irtokarkkilaarista pelkkiä vaaleanruskeita värikkkäiden joukosta...

Vierailija
12/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen harmitellut jo pitkään. Ennen myytiin omassa keltaisessa pussissaan lakritsiturkinpippureita eli niitä ruskeita. Miksi lopetettiin? Onneksi niitä saa kuitenkin siinä mix-pussissa, mutta niitä on siinä aivan liian vähän. Mä kyllä tykkään niistä sinertävistäkin, mutta oransseista ja punaisista en välitä. Silti, oma pussi takaisin ja sassiin!

Vierailija
14/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://urjalanmakeistukku.fi/fazer-islanti-taytekaramelli-375g.html

Tuolta siis saa tilattua. Sori, kommentti ei ilmestynyt.

Vierailija
15/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoa, joka on luullut kaikki nämä vuodet (yli kolme vuosikymmentä) karkkipussin nimen olevan Fazerin parhaAT? Mutta onkin siis parhaIN? *Mindblown* xD

Vierailija
16/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on muutenkin huonosta pussista ne kaikista pahimmat, joten kei niitä kukaan ostaisi.

Vierailija
17/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://urjalanmakeistukku.fi/fazer-islanti-taytekaramelli-375g.html

Tuolta siis saa tilattua. Sori, kommentti ei ilmestynyt.

Juu, tää oli jo tiedossa. Mutta ei kannata tilata, jos niitä saa lähempääkin. Kuten oman kotipaikkakunnan FilmTownista. Säästää postikulut ja välttää postin kuljetuksesta aiheutuvat saasteet ;)

Vierailija
18/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on muutenkin huonosta pussista ne kaikista pahimmat, joten kei niitä kukaan ostaisi.

Nämä on makuasioita. Aika monen mielestä just se paras karkki pussissa.

Vierailija
19/23 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosca on paras.

Vierailija
20/23 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti Fazer muutti islanti karkin pehmeän karkin olomuotoon, maku pysyi kuulemma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi