Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos lapset parkuu kerrostalossa hiljaisuuden jälkeen

Vierailija
27.03.2019 |

Lasketaanko tämäkin "elämän ääniksi" vai onko huomautukseen oikeuttavaa? Luulisi että taaperot nukkuu iltayhdeltätoista mut ei näköjään

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperon huuto jos jokin on elämän ääni.

Vierailija
2/8 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tosiaan on vain elämän ääniä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks itseä ei häiritse ollenkaan tuollaiset äänet. Elämää.

Vierailija
4/8 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten itku on elämän ääntä. Onneksi näin.

Vierailija
5/8 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikeuta huomautukseen.

Vierailija
6/8 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori leski kauan sitten. Minulla oli ensin koliikkinen, sitten myöhemmin hyvin uhmaikäinen lapsi. Enkä aina jaksanut olla johdonmukainen joten huudosta voi siis hyvin syyttää myös minua.

Pahoittelin naapurein mummolle meiltä tulevaa meteliä. hän suhtautui siihen niin kauniisti, että muistan sen vielä lämmöllä näin 25 vuotta myöhemmin.

Vierailija
7/8 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuori leski kauan sitten. Minulla oli ensin koliikkinen, sitten myöhemmin hyvin uhmaikäinen lapsi. Enkä aina jaksanut olla johdonmukainen joten huudosta voi siis hyvin syyttää myös minua.

Pahoittelin naapurein mummolle meiltä tulevaa meteliä. hän suhtautui siihen niin kauniisti, että muistan sen vielä lämmöllä näin 25 vuotta myöhemmin.

Myös mä olen saanut samanlaista hyväksyntää vanhoilta naapurin mummoilta. Eivät selvästi ole unohtaneet, millaista on pienen lapsen kanssa. Ihania ihmisiä.

Vierailija
8/8 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tästä ollut joku ennakkotapaus, että häätö tuli? Eihän sille äänelle tosiaan mitään voi, mutta on sekin kohtuutonta, jos monta naapuria joutuu valvomaan pitkiä aikoja yhden kiljukaulan vuoksi.